بررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 123-132

10.22098/jsp.2020.944

ولی محمدی؛ رضا عبدی؛ سحر رضایی


مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانش‌آموزان استفاده کننده از اسکرین‌تایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 133-148

10.22098/jsp.2020.945

علیرضا مرادیان؛ حسین قمری گیوی؛ پژمان هنرمند قوجه‌بگلو؛ اکبر عطادخت؛ سارا تقی‌زاده هیر


نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 148-157

10.22098/jsp.2021.1349

باقر قشلاقی؛ حسین ابوالحسن تنهایی؛ جمشید مصباحی‌پور ایرانیان


پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 169-189

10.22098/jsp.2020.947

ابوالقاسم یعقوبی؛ محمدرضا ذوقی‌پایدار؛ مهران فرهادی؛ بهنوش یوسفی


نقش عوامل روان‌شناختی در عملکرد دانش‌آموزان کشتی‌گیر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مهر 1401

10.22098/jsp.2022.8375.4660

رضا فرضی زاده؛ اکبر آبروش


بررسی اثربخشی بسته آموزشی درمانی خانواده محور بر انطباق اجتماعی بیماران مبتلا به اختلال طیف اسکیزوفرنی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1401

10.22098/jsp.2022.9803.5056

بابک همتی؛ محمد نریمانی؛ وکیل نظری؛ رضا کاظمی


اثربخشی آموزش مهارت‌های هوش اخلاقی بر همدلی دانش‌آموزان پسر زورگو

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1401

10.22098/jsp.2022.8140.4575

علی شیخ الاسلامی؛ نسترن سیداسماعیلی قمی


نقش میانجی بی‌اشتیاقی اخلاقی در روابط ویژگی‌های سرشتی با نشانه‌های اختلال سلوک در دانش‌آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 بهمن 1401

10.22098/jsp.2023.11257.5355

فاضله حیدری؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ سجاد بشرپور


اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 اردیبهشت 1402

10.22098/jsp.2023.10349.5209

بهروز جهان دیده؛ عذرا غفاری نوران؛ اصغر نخستین گلدوست؛ آذر کیامرثی


اثربخشی آموزش فراشناخت بر فرسودگی تحصیلی، تعلل‌ورزی و ناامیدی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1402

10.22098/jsp.2023.10432.5224

فضایل شاهماری سوها؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ تورج هاشمی