تعداد مقالات: 296
276. رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 6، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 176-198

فاطمه نصرتی؛ عباس رحیمی نژاد؛ علی قیومی نائینی


277. اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 177-195

مهدی غیاثی گیشی؛ علی مشهدی؛ علی غنائی چمن آباد


278. بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان

دوره 5، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 167-182

ابوالقاسم یعقوبی؛ مریم عبداللهی مقدم


279. مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی

دوره 5، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 167-182

صدیقه کریمی؛ محمود نجفی؛ محمد علی محمدی فر


280. بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه

دوره 7، شماره 1، بهار 1397، صفحه 168-182

علی شیخ الاسلامی؛ سعید خاکدال قوجه‏ بیگلو


283. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی در افزایش انگیزش نسبت به تحصیل در دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه

دوره 8، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 176-199

فاطمه عطایی؛ عبدالجواد احمدی؛ علیرضا کیامنش؛ علی اکبر سیف


286. اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر

دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 196-213

محمود کوشکی؛ هادی کرامتی؛ جعفر حسنی


288. اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی

دوره 3، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 186-204

زهرا مرادیان؛ علی مشهدی؛ حمیدرضاآقامحمدیان شعرباف؛ سید محسن اصغری نکاح


291. بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار

دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 214-239

فاطمه کربلائی؛ غلامعلی افروز؛ مهوش رقیبی


293. اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا

دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 240-260

آذر کیامرثی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ نیلوفر میکاییلی


294. تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه

دوره 3، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 226-239

توکل موسی زاده؛ سلمان شاهمحمدی؛ ابوالفضل سلطان مرادی


296. اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر

دوره 3، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 240-252

سید سعید واعظ فر؛ محمد علی محمدی فر؛ محمود نجفی