نویسنده = %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D8%B1%D8%B2 %D8%AF%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%AC
تبیین مدل بهزیستی روان‌شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی‌گری سبک‌های شوخ‌طبعی

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 61-48

10.22098/jsp.2023.10464.5226

مسلم دانش پایه؛ فریبرز درتاج؛ شیما صالحی؛ محمد دریکوند


عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 30-53

10.22098/jsp.2020.901

الهه دریاپور؛ فریبرز درتاج؛ عباس عباس پور؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور