نویسنده = محمد علی محمدی فر
مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 7-32

10.22098/jsp.2018.691

حسن اسحاقی گرجی؛ محمد علی محمدی فر؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی


نقش عملکرد خانواده و خودکارآمدی در سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 117-131

10.22098/jsp.2017.515

محمد علی محمدی فر؛ سکینه کاظمی‌؛ الهه زارعی مته کلایی