کلیدواژه‌ها = %D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA %D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 92-104

10.22098/jsp.2022.1567

سمیرا معصوم زاده؛ منصوره حاج حسینی؛ مسعود غلامعلی لواسانی


پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 66-82

10.22098/jsp.2018.657

لیلا امیریان؛ تقی زوار؛ جواد مصرآبادی


پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 102-115

10.22098/jsp.2017.587

افسانه لطفی عظیمی؛ فریبرز درتاج؛ غلامعلی افروز؛ محترم نعمت طاوسی


مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست

دوره 4، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 21-36

سجاد بشرپور؛ فاطمه قربانی؛ اکبر عطادخت؛ اسماعیل سلیمانی


الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 118-136

d_2_92_12_18_7

جمال عاشوری؛ شهنام آزاد مرد؛ سیده سمیه جلیل آبکنار؛ مهدی معینی کیا


فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان

دوره 1، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 93-107

d_1_1_91_3_1_6

مسعود گنجی؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا