کلیدواژه‌ها = تیزهوش
اثربخشی آموزش فراشناخت بر فرسودگی تحصیلی، تعلل‌ورزی و ناامیدی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1402

10.22098/jsp.2023.10432.5224

فضایل شاهماری سوها؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ تورج هاشمی


بررسی اثربخشی هوش شخصی و هوش موفق بر اعتماد به نفس دانش-آموزان تیز هوش

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 73-88

10.22098/jsp.2019.797

حسین دولتی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ گودرز صادقی هشجین


رابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان

دوره 2، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 137-153

d_2_92_12_18_8

ندا فراهینی؛ غلامعلی افروز؛ سیدکاظم رسول زاده طباطبایی


مقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 164-180

d-2-3-92-7-9

محمد نریمانی؛ مجتبی عینی؛ حمیدرضا دهقان؛ حانیه غلامزاده؛ مجید صفارینی