نمایه نویسندگان

آ

  • آدمیت، حسین دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
  • آقاجانی، سیف الله اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
  • آقاجانی، سیف اله شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]

ا

  • ابراهیم خانی، محمد رضا رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه مشکلات هیجانی، سبک‌های هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
  • احمدی، هما همبودی اختلال کمبود ‌توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
  • ارجمندنیا، علی اکبر ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
  • اسحاقی گرجی، حسن مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
  • اسدی، سید محمد رضا نقش اعتیاد به اینترنت و خود‌افشایی آنلاین در پیش‌بینی آزارگری سایبری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
  • اشرفی، نگار ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
  • اصغری شربیانی، عباس نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
  • اصلی پور، عادله مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
  • افروز، داریوش تأثیر شایستگی‌های رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
  • افروز، غلامعلی بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
  • ایمان زاده، معصومه الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
  • امیدوار، عظیم تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
  • امیریان، لیلا پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
  • امین بیدختی، علی اکبر مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
  • اوبالاسی، آناهیتا اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]

ب

  • باشکوه، حسن بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
  • باشکوه، محمد بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
  • برجعلی، احمد فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • بشرپور، سجاد اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
  • بهرامی، هادی الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]

پ

  • پورامینی، زهرا بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
  • پورپناهی کل تپه، محمد تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]

ت

  • تاجیک، سمیرا رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
  • تقی زاده، سارا اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
  • تکلوی، سمیه نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]

ج

  • جهان بخشی، زهرا فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]

ح

  • حاجلو، نادر مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
  • حاجیلو، جلیل نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
  • حبیبی، یاسر نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • حیدری، فاضله نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
  • حسنی، جعفر اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
  • حسینی، حسین پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • حسینی، مرضیه بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
  • حسن زاده، تورج بررسی اثر سبک‌های دل‌بستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
  • حمزه سبزی، امیر تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]

خ

  • خاکدال قوجه‏ بیگلو، سعید بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 168-182]
  • خسروجاوید، مهناز مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]

د

  • دانا، امیر تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
  • دانش پرور، حمیدرضا رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
  • دهقانی، ماهرخ تاثیر تمرینات وای فیت بر مهارت‌های روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 152-167]

ر

  • رحیمی کلور، حسین بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روان‌شناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
  • رضایی، علی محمد مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
  • رضایی شریف، علی رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]
  • رقیبی، مهوش بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
  • روستا، ساره همبودی اختلال کمبود ‌توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]

ز

  • زوار، تقی پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]

س

  • ستاری، صدرالدین تأثیر شایستگی‌های رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
  • سرلاتی، مائده مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
  • سرمدی، محمد رضا دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
  • سیف اللهی، ناصر بررسی اثر سبک‌های دل‌بستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
  • سلیمی، جمال رابطه ویژگی‌های روان‌شناختی (شخصیت وظیفه‌شناسی) و مؤلفه‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]

ش

  • شاکر دولق، علی اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]
  • شیخ الاسلامی، علی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 168-182]
  • شریعتمدار، آسیه فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • شریفی، کسری رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]

ص

  • صادقی، منیژه نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
  • صادقی هشجین، گودرز اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
  • صبحی قراملکی، ناصر اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • صبحی قراملکی، ناصر نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
  • صمدی فرد، حمیدرضا نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]

ط

  • طالع پسند، سیاوش مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
  • طاهری فرد، مینا اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]

ع

  • عباسی، مسلم همبودی اختلال کمبود ‌توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
  • عیسی نژاد، امید بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
  • عطادخت، اکبر نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
  • عطادخت، اکبر نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
  • علیزاده گورادل، جابر اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]

غ

  • غیاثی گیشی، مهدی اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
  • غیاثی ندوشن، سعید ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
  • غفارزاده، صدیقه مقایسه مشکلات هیجانی، سبک‌های هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
  • غلام‌رضایی، سیمین پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • غنائی چمن آباد، علی اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]

ف

  • فرج اللهی، مهران دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
  • فرح بخش، کیومرث فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • فرخی، نورعلی الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
  • فروزنده، سمیه بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
  • فلاحی، وحید نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
  • فلسفی نژاد، محمدرضا فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]

ق

  • قادری، فرزاد نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک‌های مقابله‌ای و نظم‌جویی شناختی هیجان در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
  • قاسمی نژاد، محمد علی نقش اعتیاد به اینترنت و خود‌افشایی آنلاین در پیش‌بینی آزارگری سایبری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
  • قبادزاده، سجاد نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • قبادی زاده، شبروز بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
  • قبادی زاده، شبروز نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک‌های مقابله‌ای و نظم‌جویی شناختی هیجان در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
  • قربانی، رقیه شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
  • قره گوزلو، نادیا نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]

ک

  • کاظم زاده، رضا بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روان‌شناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
  • کیامرثی، آذر اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • کاویان فر، حسین مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
  • کرامتی، هادی اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
  • کربلائی، فاطمه بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
  • کریمی نژاد، کلثوم پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • کوشکی، محمود اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]

م

  • محرمی، جعفر رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
  • محمدی، عیسی نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • محمدی، نسیم پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
  • محمدیان شریف، کویستان رابطه ویژگی‌های روان‌شناختی (شخصیت وظیفه‌شناسی) و مؤلفه‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]
  • محمدی بایتمر، جهانگیر مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
  • محمدی فر، محمد علی مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
  • مدبر، سیف اله پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
  • مرادی، آسیه رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
  • میر دریکوند، فضل‌الله پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • مشهدی، علی اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
  • مصرآبادی، جواد پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
  • معینی کیا، مهدی دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
  • میکاییلی، نیلوفر اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • مهدی زاده، امیر نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]

ن

  • نامور، یوسف تأثیر شایستگی‌های رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
  • نریمانی، محمد اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
  • نریمانی، محمد اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • نریمانی، محمد نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
  • نصیری هانیس، غفار پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • نوبخت، فرزاد ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]

ه

  • هاشمی، تورج بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
  • هاشمی، سهیلا مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
  • همتی عفیف، علی ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]

ی

  • یوسفی، ناصر نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک‌های مقابله‌ای و نظم‌جویی شناختی هیجان در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]