نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجانی، سیف الله ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]

ا

  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
  • ابوالقاسمی، عباس نقش مطلوبیت اجتماعی، سلامت روانی و خودکارآمدی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-20]
  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
  • احدی، بتول مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]
  • احمدی، عزت اله رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]
  • اخوان تفتی، مهناز بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]
  • افروز، غلامعلی ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]
  • ایل بیگی قلعه نی، رضا ارتباط احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با رضایت از زندگی در دانش آموزان ADHD دختر دارای نشانه های [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 76-92]

ب

  • باباپور خیرالدین، جلیل رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]
  • برقی ایرانی، زیبا توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]
  • بساک نژاد، سودابه بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]

پ

  • پاکپور، فریدون مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]
  • پورشریفی، حمید رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]

ج

  • جوانمیری، لیلا نقش مطلوبیت اجتماعی، سلامت روانی و خودکارآمدی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-20]

ح

  • حاجلو، نادر همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
  • حبیبی، یعقوب مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]
  • حبیبی، مجتبی رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]
  • حجازی، الهه بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]
  • حسن زاده، شهناز اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]

خ

  • خجسته مهر، رضا تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
  • خرمایی، فرهاد ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
  • خورشید، علیرضا بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]

د

  • درتاج، فریبرز بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 39-56]

ر

  • راقبیان، رویا بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]
  • رجبی، سعید ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
  • رجبی، سعید اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
  • رجبی، سوران بررسی ارتباط علاقه به ادبیات کودکان و نوجوانان با رشد اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 27-48]
  • رجبی، غلامرضا اثربخشی مشاورهی گروهی با روش عقلانی- عاطفی- رفتاری بر مولفههای سلامت عمومی در دانش آموزان پسر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-76]
  • رستمی، سمیرا نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]
  • رستم اوغلی خیاوی، زهرا ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
  • رشیدی، معصومه تأثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-134]
  • رضایی شریف، علی همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]

ز

  • زاهد بابلان، عادل میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 46-61]
  • زاهد بابلان، عادل فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
  • زرگر، یداله بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
  • زکی یی، علی نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]

س

  • ستوده، محمدباقر مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]
  • سرندی، پرویز مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]
  • سلیمانی، اسماعیل مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
  • سلیمانی، اسماعیل رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]

ش

  • شقاقی، فرهاد توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی براساس هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 49-62]

ع

  • عارف نیا، سمانه مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]
  • عاصمی، سهیلا بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 39-56]
  • عباس‌پور، ذبیح اله تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
  • علی پور، احمد بررسی ارتباط دست برتری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-26]
  • علیپور، احمد توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]

ق

  • قائمی، فاطمه اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
  • قلیزاده، لیلا ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]

ک

  • کارجو کسمایی‌، سونا اثربخشی مشاورهی گروهی با روش عقلانی- عاطفی- رفتاری بر مولفههای سلامت عمومی در دانش آموزان پسر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-76]
  • کیامرثی، آذر ارتباط احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با رضایت از زندگی در دانش آموزان ADHD دختر دارای نشانه های [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 76-92]
  • کرایی، امین تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
  • کرمی، جهانگیر نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]
  • کلانتریان، شهلا بررسی ارتباط دست برتری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-26]
  • کوچکی، رحیم تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]

گ

  • گلپور چمرکوهی، رضا اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ذهن آگاهی و افزایش ابراز وجود در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 82-100]
  • گنجی، مسعود فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
  • گنجی، مسعود مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]

م

  • محمد امینی، زرار اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ذهن آگاهی و افزایش ابراز وجود در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 82-100]
  • محمدی بهرام آبادی، راضیه بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
  • معینی کیا، مهدی فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
  • میکاییلی، نیلوفر مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]
  • میکاییلی، نیلوفر ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]

ن

  • نریمانی، محمد مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
  • نصری، صادق بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]

و

  • واحدی، شهرام همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]

ه

  • هاشمی، تورج رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم تأثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-134]
  • یوسفی، رحیم مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]
  • یوسف زاده، محمدرضا تأثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-134]
  • یوسلیانی، غلامعلی رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]