نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، مرتضی بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-54]
  • ابراهیم پور، حبیب بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • ابراهیمی‌قوام، صغری مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 48-64]
  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-47]
  • احمدی، خدابخش اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-99]
  • احمدی، عذرا بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 132-145]
  • اسکندرپور، بهروز اثربخشی معنادرمانی گروهی فرانکل بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 71-91]
  • اصغری، مهسا نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌ [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 31-51]
  • اصغری نیاری، یعسوب بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • افطاری، شکوه نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 92-108]
  • اکبریان، فرامرز رابطه‌ی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • امانی، احمد بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]

ب

  • باشکوه، محمد تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-23]
  • بشرپور، سجاد تعیین نقش همدلی و سبک زندگی اسلامی‌ در تبیین رفتار جامعه یار معلمان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 75-84]

پ

  • پلنگی، ابوالفضل مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 24-38]
  • پور افقی، فرشاد نقش سبک‌های زندگی، درک اجتماعی و روابط خانوادگی در پیش‌بینی رضایت زناشویی معلمان جوان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 20-38]
  • پورامینی، زهرا تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-23]

ت

  • تاجری، بیوک اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر حساسیت بین فردی و پرخاشگری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 39-55]
  • تموک، فاطمه بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-54]

ج

  • جناابادی، حسین تعیین ارتباط احساس تنهایی و حمایت اجتماعی با اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]
  • جهان بخشی، زهرا نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 92-108]

چ

  • چراغی بیدقی، فرشاد اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 148-166]

ح

  • حاتمی‌، جواد ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
  • حاجی آبادی، مهدی رابطه‌ی مؤلفه‌های درون مدرسه‌ای و خودکارآمدی اجتماعی با اضطراب تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 56-77]
  • حاجلو، نادر بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-131]
  • حبیبی، یاسر مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 24-38]
  • حسنی، محمد نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌ [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 31-51]
  • حسینی، صالح بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]

خ

  • خالق خواه، علی بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • خسروی، معصومه اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-70]

د

  • درتاج، فریبرز مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 48-64]
  • دولتی، حسین تعیین نقش همدلی و سبک زندگی اسلامی‌ در تبیین رفتار جامعه یار معلمان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 75-84]

ذ

  • ذوالفقاریان، عطیه اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-70]

ر

  • رجب پور، مجتبی بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 132-145]
  • رستم‌اوغلی، زهرا بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 132-145]
  • رفیعی نیا، پروین اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-70]
  • روشندل راد، محبوبه نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 101-117]

ز

  • زارعی مته کلایی، الهه نقش عملکرد خانواده و خودکارآمدی در سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 117-131]
  • زغیبی قناد، سیمین رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]

س

  • سانقی، عطیه اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-99]
  • ستاری، صدرالدین بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا با یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش اردبیل) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 100-117]
  • سیدکلان، سیدمحمد بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • سعدی پور، اسماعیل مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 48-64]
  • سعدی‌پور، اسماعیل بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیّت‌پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 151-166]
  • سیف اللهی گیلانده، مریم بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا با یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش اردبیل) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 100-117]
  • سوادکوهی، سحر رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]

ش

  • شجاعی، احمد اثربخشی معنادرمانی گروهی فرانکل بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 71-91]
  • شیرانی، اسدالله تعیین ارتباط احساس تنهایی و حمایت اجتماعی با اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]

ص

  • صباحی، پرویز اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-70]
  • صبحی قراملکی، ناصر بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-131]

ط

  • طاهر، محبوبه اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-47]
  • طاهرزاده قهفرخی، سجاد مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 48-64]

ع

  • عالی پور، سیروس رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]
  • عباسی، مسلم مقایسه سبک‌های مقابله‌ای و پردازش هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 132-147]
  • عبداللهی مقدم، مریم بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 167-182]
  • عبدلی سلطان احمدی، جواد نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌ [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 31-51]
  • عطادخت، اکبر نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-80]
  • عطادخت، اکبر تعیین نقش همدلی و سبک زندگی اسلامی‌ در تبیین رفتار جامعه یار معلمان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 75-84]
  • علی اکبری دهکردی، مهناز اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 148-166]

ف

  • فردانش، هاشم ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]

ق

  • قاسمی نژاد، محمد علی مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 24-38]

ک

  • کاظمی‌، سکینه نقش عملکرد خانواده و خودکارآمدی در سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 117-131]
  • کاظم زاده بیطالی، مهدی نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌ [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 31-51]
  • کافی، موسی نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 101-117]
  • کیانی، بهناز تأثیر درمان مبتنی بر آموزش مراقبه ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجانی در نوجوانان ADHD غیر بالینی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 118-138]
  • کُرد، بهمن نقش جهت‌گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 85-100]
  • کریمی، صدیقه مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 167-182]
  • کشاورز افشار، حسین نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 92-108]

گ

  • گودرزی، رضا نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 92-108]

م

  • محسن زاده، فرشاد نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 92-108]
  • محمدی، سکینه بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-131]
  • محمدحسنی، نسرین ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
  • محمد رضایی، علی نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 81-100]
  • محمدی فر، محمد علی نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 81-100]
  • محمدی فر، محمد علی مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 167-182]
  • محمدی فر، محمد علی نقش عملکرد خانواده و خودکارآمدی در سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 117-131]
  • مددپور، پژمان نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 81-100]
  • مرادی، رحیم مقایسه‌ی اثربخشی آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای و روش سنتی بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 131-150]
  • مرادی، مرتضی رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]

ن

  • نجفی، محمود مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 167-182]
  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-47]
  • نریمانی، محمد بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 132-145]
  • نظری، محمدعلی نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 101-117]
  • نوروزی، داریوش مقایسه‌ی اثربخشی آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای و روش سنتی بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 131-150]
  • نیوشا، بهشته رابطه‌ی مؤلفه‌های درون مدرسه‌ای و خودکارآمدی اجتماعی با اضطراب تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 56-77]

و

  • واحدی، شهرام نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 101-117]

ه

  • هادیان فرد، حبیب تأثیر درمان مبتنی بر آموزش مراقبه ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجانی در نوجوانان ADHD غیر بالینی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 118-138]
  • هلاجیان، مهدیه بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیّت‌پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 151-166]

ی

  • یاقوتی زرگر، حسن بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 132-145]
  • یعقوبی، ابوالقاسم بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 167-182]
  • یوسفی، ناصر بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]