نمایه نویسندگان

آ

  • آزادمرد، شهنام نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]

ا

  • ابراهیم پور، حبیب بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
  • ابوالقاسمی، عباس نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
  • ارجمندنیا، علی اکبر بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
  • اردلانی، جانان اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
  • ایزدی فرد، راضیه بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
  • اژه‌ای، جواد اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
  • اعزازی، سید مسعود بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
  • افروز، غلامعلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
  • الماسی راد، نسرین نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
  • امیدوار، عظیم اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]

ب

  • بادان فیروز، علی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
  • بشرپور، سجاد اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
  • بهجت آوارسین، سعید نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]

پ

  • پور آتشی، مهتاب رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 25-44]
  • پوررضوی، سیده صغری اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
  • پورقاز، عبدالوهاب بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]

ت

  • تقی زاده، رقیه اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]

ج

  • جعفری جوزانی، راضیه اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
  • جناآبادی، حسین رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
  • جناابادی، حسین بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]

چ

  • چراغیان، حدیث الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]

ح

  • حاج حسینی، منصوره اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
  • حاجیلو، جلیل نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
  • حافظیان، مریم اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
  • حبیبی، یاسر بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
  • حشمتی، رسول نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]

خ

د

  • درتاج، فریبرز پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
  • دهقان نژاد، سمانه اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]

ر

  • رادمنش، عصمت اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
  • رحیمی نژاد، عباس رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
  • رضاپور میرصالح، یاسر بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
  • رمضانی، شکوفه اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]

ز

  • زاهدی، بهمن نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
  • زردی، بهمن بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
  • زمانی، اصغر رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 25-44]
  • زندکریمی، مریم نقش سرمایه‌ی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرم‌آ‌باد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]

س

  • سرداری‌پور، مهران پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
  • سعدی پور، اسماعیل اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
  • سعید سلطانی، محمد بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
  • سلیمی، جمال مطالعه رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
  • سلیمانی، اسماعیل اثربخشی مهارت‌های زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانش‌آموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 65-84]
  • شریفی، فائزه رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
  • شعبانی، مهتاب بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]

ط

  • طباطبایی، سید موسی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]

ع

  • عبدی، آرش مطالعه رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
  • عبدی، رضا مطالعه‌ی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
  • عبدلی سلطان احمدی، جواد اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]

ف

  • فرحبخش، سعید نقش سرمایه‌ی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرم‌آ‌باد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
  • فرحبخش، سعید تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
  • فرنگی زاده، غزال مطالعه‌ی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
  • فلاحی، وحید بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]

ق

  • قیومی نائینی، علی رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]

ک

  • کاکاوند، علیرضا پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
  • کاکاوند، علیرضا تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
  • کاکاوند، علیرضا اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
  • کریمیانپور، غفار اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
  • کریمی یوسفی، سیده هایده مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
  • کشاورز، سمیه تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]

ل

  • لطفی عظیمی، افسانه پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]

م

  • محمدی، جهانگیر نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
  • محمدی، گلاویژ نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
  • محمدی، ولی بررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 161-175]
  • مرادی، مسعود نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
  • مرزیه، افسانه رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]

ن

  • ناجی، احمد علی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
  • نریمانی، محمد بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
  • نریمانی، محمد نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
  • نصرتی، فاطمه رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
  • نصوحی، مینا بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
  • نعمت طاوسی، محترم پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
  • نیک اختر، شقایق پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
  • نیک پی، ایرج نقش سرمایه‌ی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرم‌آ‌باد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
  • نیک پی، ایرج تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]

و

  • وفوری، جواد تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
  • ولیزاده شفق، شهاب نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]

ی

  • یوسف وند، لیلا تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]