دوره و شماره: دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 26، تابستان 1397، صفحه 1-293 
1. مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان

صفحه 7-32

حسن اسحاقی گرجی؛ محمد علی محمدی فر؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی


2. فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان

صفحه 33-53

زهرا جهان بخشی؛ احمد برجعلی؛ کیومرث فرح بخش؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ آسیه شریعتمدار


8. پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری

صفحه 157-176

سیمین غلام‌رضایی؛ کلثوم کریمی نژاد؛ فضل‌الله میر دریکوند؛ غفار نصیری هانیس؛ حسین حسینی