روان شناسی مدرسه (JSP) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
دوره و شماره:
دوره 3، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 104-121، صفحه 1-268
1
بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی
صفحه
7-26
غلامعلی احمدی؛ ندا نخستین روحی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(260 K)
2
تبیین نقش ویژگیهای محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفهای دبیران
صفحه
27-47
محمد حسنی؛ سوسن بابازاده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(205 K)
3
نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیشبینی فرسودگی شغلی مشاوران
صفحه
48-66
سیامک خدایی خیاوی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(240 K)
4
بررسی همهگیرشناسی رفتارهای بیمارگونهی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانشآموزان دختر
صفحه
67-81
سوران رجبی؛ فریده سادات حسینی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(228 K)
5
اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی
صفحه
82-103
فرامرز سهرابی؛ حسن اسدزاده؛ زهره عربزاده کوپانی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(258 K)
6
مقایسه ی تأثیر روشهای آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و مهارتهای مطالعه بر اضطراب امتحان دانشآموزان
صفحه
104-121
علی شیخ الاسلامی؛ نسترن سیداسماعیلی قمی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(181 K)
7
استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت
صفحه
122-136
اکبر عطادخت؛ ویدا حمیدی فر؛ عیسی محمدی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(228 K)
8
رابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی
صفحه
137-152
علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع؛ فیروز مروئی میلان
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(295 K)
9
مقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی
صفحه
153-169
رضا گل پور؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی؛ محمد نریمانی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(264 K)
10
تبیین نقش اثربخشی مداخلهی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزههای انتقام جویی و دوری گزینی دانشآموزان پسر دورهی راهنمایی
صفحه
170-185
فرشاد لواف پورنوری؛ کیانوش زهراکار؛ زهرا آذرهوش فتیده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(163 K)
11
اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی
صفحه
186-204
زهرا مرادیان؛ علی مشهدی؛ حمیدرضاآقامحمدیان شعرباف؛ سید محسن اصغری نکاح
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(178 K)
12
تابآوری و هوش معنوی به منزلهی متغیرهای پیشبین خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان شهری و روستایی
صفحه
205-225
محمدرضا مشایخی دولت آبادی؛ مسعود محمدی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(289 K)
13
تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایهی اول دورهی متوسطه
صفحه
226-239
توکل موسی زاده؛ سلمان شاهمحمدی؛ ابوالفضل سلطان مرادی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(163 K)
14
اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر
صفحه
240-252
سید سعید واعظ فر؛ محمد علی محمدی فر؛ محمود نجفی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(204 K)