نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزارگری سایبری نقش اعتیاد به اینترنت و خود‌افشایی آنلاین در پیش‌بینی آزارگری سایبری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
  • آموزش الکترونیکی دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
  • آموزش خودکارآمدی اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]

ا

  • اثربخشی معلمان رابطه ویژگی‌های روان‌شناختی (شخصیت وظیفه‌شناسی) و مؤلفه‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]
  • اختلالات حرکتی تاثیر تمرینات وای فیت بر مهارت‌های روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 152-167]
  • اختلال بدتنظیمی خلق مخرب همبودی اختلال کمبود ‌توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
  • اختلال کاستی توجه/بیش فعالی مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
  • اختلال کمبود ‌توجه/ بیش‌فعالی همبودی اختلال کمبود ‌توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
  • ادراک جهت گیری هدفی معلمان و والدین رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
  • ادراک دیداری اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
  • ارتباط بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 168-182]
  • ارزیابی ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
  • ارزشیابی تشخیصی تأثیر شایستگی‌های رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
  • استرس نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
  • استرس تحصیلی اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
  • استرس تحصیلی بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
  • استقلال بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 168-182]
  • اشتیاق شغلی بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روان‌شناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
  • اضطراب نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
  • اضطراب اجتماعی فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • اضطراب اجتماعی نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
  • اضطراب اجتماعی نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
  • اضطراب جدایی مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
  • اعتیاد به اینترنت نقش اعتیاد به اینترنت و خود‌افشایی آنلاین در پیش‌بینی آزارگری سایبری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
  • اعتیاد به تلفن همراه نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • اعتیاد به کار بررسی اثر سبک‌های دل‌بستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
  • اعتباریابی رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]
  • افسردگی نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
  • الگوهای ارتباطی خانوادگی شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
  • انگیزش پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • اوقات فراغت ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]

ب

  • باورهای دینی پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
  • باورهای غیرمنطقی نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
  • برنامه تمرینات وای فیت تاثیر تمرینات وای فیت بر مهارت‌های روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 152-167]
  • برنامه درسی ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
  • برنامه ریزی عصبی-کلامی اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]
  • بهزیستی روان‌شناختی بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روان‌شناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]

پ

  • پیشرفت تحصیلی پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]

ت

  • تاب‌آوری پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • تبار خانوادگی- اجتماعی بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
  • تحریک الکتریکی مستقیم مغز اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
  • تحلیل رفتگی آموزشی رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
  • تحلیل عاملی پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
  • تدریس تحول‌آفرین رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]
  • تربیت بدنی ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
  • تربیت بدنی رشدی تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
  • تصمیم‌گیری اخلاقی مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
  • تعارضات والدین شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
  • تفکر انتقادی بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]
  • تک والدی مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
  • تنظیم شناختی هیجان نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
  • تنظیم شناختی هیجان رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
  • توجه اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]

ح

  • حافظه کاری تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
  • حل مسأله اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
  • حل مسأله اجتماعی مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]

خ

  • خوداثرمندی پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
  • خودافشایی آنلاین نقش اعتیاد به اینترنت و خود‌افشایی آنلاین در پیش‌بینی آزارگری سایبری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
  • خود پنداره بدنی ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
  • خودکارآمدی بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
  • خودکارآمدی الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
  • خودکارآمدی نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
  • خودکارآمدی تحصیلی پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]

د

  • دارودرمانی مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
  • دانش‌آموز پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • دانش‌آموز پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
  • دانش آموزان بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
  • دانش‌آموزان نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • دانش‌آموزان نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
  • دانش‌آموزان رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
  • دانش‌آموزان نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
  • دانش‌آموزان مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
  • دانش‌آموزان اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
  • دانش‌آموزان تیزهوش ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
  • درگیر‌شدن در کار بررسی اثر سبک‌های دل‌بستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
  • درمان‌های روان‌شناختی فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]

ذ

  • ذهن‌ آگاهی نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]

ر

  • رابطه والد- کودک شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
  • راهبردهای کمک خواهی بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
  • راهبردهای مقابله تحصیلی رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
  • رشد اخلاقی پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
  • رشد شناختی تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
  • رفتارهای ایمنی مقایسه مشکلات هیجانی، سبک‌های هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
  • رفتارهای خودتنظیمی مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
  • رواسازی رواسازی و اعتباریابی پرسش‌نامه تدریس تحول‌آفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]

ز

  • زورگویی مقایسه مشکلات هیجانی، سبک‌های هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]

س

  • سازگاری بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
  • سازگاری دانش‌آموزان نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
  • سازنده‌گرایی دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
  • سبک دلبستگی بررسی اثر سبک‌های دل‌بستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
  • سبک‌های دلبستگی نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
  • سبک‌های مقابله‌ای نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک‌های مقابله‌ای و نظم‌جویی شناختی هیجان در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
  • سبک های هویت مقایسه مشکلات هیجانی، سبک‌های هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
  • سرشت و منش نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
  • سرمایه روان‌شناختی الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
  • سیستم بازداری- فعال‌سازی رفتار نقش سیستم بازداری/فعال‌سازی رفتار، راهبرد‌‌های تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش‌بینی نشانه‌های اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
  • سیستم‌های مغزی-رفتاری نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
  • سلامت روان بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
  • سلامت روان پیش بینی سلامت روان دانش‌آموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]

ش

  • شایستگی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 168-182]
  • شایستگی های رهبری دانش تأثیر شایستگی‌های رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
  • شخصیت پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • شخصیت وظیفه‌شناسی رابطه ویژگی‌های روان‌شناختی (شخصیت وظیفه‌شناسی) و مؤلفه‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]
  • شناختی –رفتاری اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • شیوه حل مسأله اجتماعی نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
  • شیوه‌های فرزندپروری نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]

ص

  • صلاحیت‌های حرفه‌ای رابطه ویژگی‌های روان‌شناختی (شخصیت وظیفه‌شناسی) و مؤلفه‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]

ط

  • طرحوارهای ناسازگار اولیه نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک‌های مقابله‌ای و نظم‌جویی شناختی هیجان در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]

ع

  • عملکرد اجتماعی اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
  • عملکرد تحصیلی بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
  • عملکرد نظارتی والدین بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • فراخلق مقایسه رفتارها‌ی خودتنظیمی و فراخلق در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
  • فرسودگی تحصیلی اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روان‌شناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
  • فرهنگ شهروندی الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
  • فشار اجتماعی نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]

ق

  • قلدری نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیش‌بینی قلدری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]

ک

  • کاربست فناوری اطلاعات بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
  • کارکرد شناختی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
  • کفایت اجتماعی الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
  • کیفیت زندگی شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
  • کمال‌گرایی اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • کم توان ذهنی ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
  • کنش‌های اجرایی اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
  • کودک همبودی اختلال کمبود ‌توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
  • کودکان و نوجوانان فراتحلیل درمان های روان‌شناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]

گ

  • گرایش به اعتیاد نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک‌های مقابله‌ای و نظم‌جویی شناختی هیجان در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]

ل

  • لکنت زبان شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]

م

  • مثبت‌نگر اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
  • مدرسه نقش شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
  • مشکلات هیجانی مقایسه مشکلات هیجانی، سبک‌های هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
  • معادلات ساختاری رابطه ویژگی‌های روان‌شناختی (شخصیت وظیفه‌شناسی) و مؤلفه‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]
  • معلم بررسی اثر سبک‌های دل‌بستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
  • معلم اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]
  • معلمان بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روان‌شناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
  • مقیاس نیازهای بنیادین روانشناختی دانش‏آموزان در مدرسه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 168-182]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
  • مهارت‌های روانی-حرکتی تاثیر تمرینات وای فیت بر مهارت‌های روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 152-167]

ن

  • نیروی انسانی ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
  • نظریه ذهن نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
  • نظم جویی شناختی هیجان نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک‌های مقابله‌ای و نظم‌جویی شناختی هیجان در پیش‌بینی گرایش به اعتیاد دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
  • نگرش به بزهکاری نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانش‌آموزان پسر در پیش‌بینی نگرش مثبت و منفی آن‌ها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
  • نوجوانان بزهکار بررسی ویژگی‌های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
  • نوروفیدبک اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]

و

  • ویژگی‌های روان‌شناختی رابطه ویژگی‌های روان‌شناختی (شخصیت وظیفه‌شناسی) و مؤلفه‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]
  • ویژگی‌های شخصیتی رابطه ویژگی‌های شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]

ه

  • هیجان اخلاقی مقایسه تصمیم‌گیری اخلاقی، پیش‌بینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
  • همبودی همبودی اختلال کمبود ‌توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
  • هویت ملی الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
  • هوشمندسازی دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
  • هوش هیجانی نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیش‌بینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]

ی

  • یادگیری تأثیر شایستگی‌های رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
  • یادگیری پیش‌بینی راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و تاب‌آوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
  • یادگیری حرکتی تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
  • یادگیری خودتنظیم مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
  • یادگیری رسمی و یادگیری غیر رسمی بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]