نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش کنترل تکانه اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]

ا

  • ابراز وجود و اضطراب امتحان اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ذهن آگاهی و افزایش ابراز وجود در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 82-100]
  • احساس پیوستگی ارتباط احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با رضایت از زندگی در دانش آموزان ADHD دختر دارای نشانه های [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 76-92]
  • اختلال کمبود توجه/بیش فعالی ارتباط احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با رضایت از زندگی در دانش آموزان ADHD دختر دارای نشانه های [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 76-92]
  • اختلال نقص توجه- بیش فعالی اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
  • ارتباط غیرکلامی میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 46-61]
  • ارتباط کلامی میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 46-61]
  • استرس اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
  • اضطراب اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
  • اضطراب ریاضی ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
  • اضطراب مدرسه مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]
  • افسردگی اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
  • الگوی تدریس فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
  • انسجام و احترام متقابل خانواده بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
  • انگیزه ی پیشرفت و دانش آموزان پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی براساس هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 49-62]

ب

  • با وجدان بودن بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]
  • باورهای فراشناخت نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]
  • باورهای فراشناختی مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]
  • باورهای وسواسی رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]
  • برون گرایی بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]
  • بهزیستی روان شناختی مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]

پ

  • پیشرفت تحصیلی بررسی ارتباط دست برتری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-26]
  • پیشرفت تحصیلی فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
  • پیشرفت تحصیلی نقش مطلوبیت اجتماعی، سلامت روانی و خودکارآمدی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-20]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 39-56]
  • پیشرفت تحصیلی میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 46-61]

ت

  • تدریس میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 46-61]
  • تیز هوش مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]
  • توانایی ادراکی- حرکتی بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 39-56]

چ

  • چپ دستی بررسی ارتباط دست برتری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-26]

ح

  • حرمت خود ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]

خ

  • خودپنداره ی تحصیلی ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]
  • خودپنداره تحصیلی و سازگاری اجتماعی تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
  • خودکارآمدی نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]
  • خودکارآمدی ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
  • خودکارآمدی نقش مطلوبیت اجتماعی، سلامت روانی و خودکارآمدی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-20]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]

د

  • دانشآموز فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
  • دانشآموزان مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
  • دانشآموزان رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]
  • دانش آموزان توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]
  • دانش آموزان مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]
  • دانش آموزان مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]
  • دانش آموزان مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]
  • دیر آموز بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 39-56]
  • درک خواندن بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]
  • دستبرتری توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]
  • دست برتری بررسی ارتباط دست برتری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-26]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ذهن آگاهی و افزایش ابراز وجود در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 82-100]
  • ذهن آگاهی رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]

ر

  • راست دستی بررسی ارتباط دست برتری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-26]
  • رشد اجتماعی بررسی ارتباط علاقه به ادبیات کودکان و نوجوانان با رشد اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 27-48]
  • رضایت از زندگی ارتباط احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با رضایت از زندگی در دانش آموزان ADHD دختر دارای نشانه های [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 76-92]
  • رفتار مطلوب انضباطی رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]
  • روان درمانی الیس اثربخشی مشاورهی گروهی با روش عقلانی- عاطفی- رفتاری بر مولفههای سلامت عمومی در دانش آموزان پسر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-76]
  • روان رنجور خویی بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]
  • روش ایمنسازی روانی اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
  • روش عقلانی- عاطفی- رفتاری اثربخشی مشاورهی گروهی با روش عقلانی- عاطفی- رفتاری بر مولفههای سلامت عمومی در دانش آموزان پسر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-76]
  • رویکرد پرسش از نویسنده بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]
  • رویکرد سه وجهی به درک خواندن بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]

س

  • سبک تفکر درونی- بیرونی مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
  • سبک های یادگیری بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]
  • سلامت روان همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
  • سلامت روانی نقش مطلوبیت اجتماعی، سلامت روانی و خودکارآمدی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-20]
  • سلامت عمومی اثربخشی مشاورهی گروهی با روش عقلانی- عاطفی- رفتاری بر مولفههای سلامت عمومی در دانش آموزان پسر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-76]

ط

  • طرح واره ناسازگار اولیه مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]

ع

  • عزت نفس رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]
  • عزّت نفس همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
  • علاقه به ادبیات بررسی ارتباط علاقه به ادبیات کودکان و نوجوانان با رشد اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 27-48]
  • عملکرد تحصیلی تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
  • عملکرد تحصیلی ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]
  • عملکرد خانواده رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
  • فراشناخت رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]
  • فرایندهای خانواده بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
  • فرسودگی تحصیلی ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]

ک

  • کاهش استرس اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ذهن آگاهی و افزایش ابراز وجود در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 82-100]
  • کتا بخوانی بررسی ارتباط علاقه به ادبیات کودکان و نوجوانان با رشد اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 27-48]

گ

  • گرایش مذهبی همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
  • گشودگی به تجربه بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]

ل

  • لکنت زبان مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]

م

  • مشاوره ی گروهی اثربخشی مشاورهی گروهی با روش عقلانی- عاطفی- رفتاری بر مولفههای سلامت عمومی در دانش آموزان پسر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-76]
  • مشکلات رفتاری بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
  • مطلوبیت اجتماعی نقش مطلوبیت اجتماعی، سلامت روانی و خودکارآمدی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-20]
  • مکانیزم های دفاعی مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]
  • منبع کنترل رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]
  • مهارت ارتباطی خانواده بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
  • مهارت مقابله ی خانواده بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
  • مهارت های فراشناختی- خودکارآمدی- دانش آموزان دختر- دوره ی متوسطه تأثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-134]
  • موافق بودن بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]
  • موفقیت تحصیلی تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]

ن

  • نابینایان مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
  • نارسایی هیجانی ارتباط احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با رضایت از زندگی در دانش آموزان ADHD دختر دارای نشانه های [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 76-92]
  • نفوذ والدین همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
  • نگرش نسبت به مدرسه تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]

و

  • ویژگی های کارآفرینی توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]

ه

  • هراس اجتماعی نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]
  • هویت یابی فردی همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
  • هوش هیجانی پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی براساس هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 49-62]