نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی روانشناختی اعتیاد به فضای مجازی در دانش‌آموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
  • آموزش آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
  • آموزش‌و‌پرورش‌ مدل‌یابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهش‌آمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
  • آموزه های روان شناختی نهج البلاغه اثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]

ا

  • احساس کارآمدی اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
  • اختلال نافرمانی مقابله ای اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزند‌پروری به مادران بر نشانه‌های نافرمانی مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
  • اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی اثربخشی والدگری ذهن‌آگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
  • ارتباط‌گرایی طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکه‌ای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
  • ازخودبیگانگی تحصیلی اعتیاد به فضای مجازی در دانش‌آموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
  • استرس والدینی و اختلال بیش فعالی/کمبود توجه نقش تاب‌آوری و سبک‌های فرزندپروری در پیش بینی استرس والدینی مادران دانش آموزان با اختلال بیش فعالی/کمبود توجه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-85]
  • اشتیاق تحصیلی بررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان با میانجی‌گری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
  • اشتیاق تحصیلی تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطه‌ای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانش‏آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
  • اشتیاق شغلی اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
  • اضطراب اثربخشی والدگری ذهن‌آگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
  • اضطراب مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • اضطراب اجتماعی بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانه‌های اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 18-32]
  • اضطراب مدرسه اثربخشی بازی‌های گروهی در پیش‌گیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • اعتیاد به اینترنت مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجی‌گری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
  • اعتیاد به فضای مجازی اعتیاد به فضای مجازی در دانش‌آموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
  • اعتبار ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
  • اعتباریاب طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکه‌ای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
  • امید رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامت‌روان با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
  • انگیزش مشارکت ورزش تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطه‌ای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانش‏آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
  • انگیزه پیشرفت رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامت‌روان با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی نقش واسطه‌ای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمال‌گرایی منفی با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]

ب

  • بازسازی شناختی مقایسه سه روش محروم‌سازی، بازسازی شناختی، گسلش‌شناختی بر خودکنترلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
  • بازیگوشی روان‎شناختی الگوی ساختاری پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روان‎شناختی و جهت‌گیری زندگی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری هوش زیباشناسی در دانش‌آموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
  • بازی‌های گروهی اثربخشی بازی‌های گروهی در پیش‌گیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • باورهای فراشناختی نقش دانش‌فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
  • بسته نظارت و راهنمایی آموزش مدیران اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب‌آوری، بهزیستی روان‌شناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
  • بورس اوراق بهادار نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]

پ

  • پایستگی تحصیلی بررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان با میانجی‌گری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
  • پیامدهای مدیریت استعداد مدل‌یابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهش‌آمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی نقش واسطه‌ای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]

ت

  • تاب‌آوری نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
  • تاب‌آوری بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانه‌های اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 18-32]
  • تاب‌آوری اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب‌آوری، بهزیستی روان‌شناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
  • تاب‌آوری نقش تاب‌آوری و سبک‌های فرزندپروری در پیش بینی استرس والدینی مادران دانش آموزان با اختلال بیش فعالی/کمبود توجه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-85]
  • تحمل پریشانی اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب‌آوری، بهزیستی روان‌شناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
  • ترتیب تولد بررسی نقش واسطه‌ای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
  • ترس از شکست بررسی نقش واسطه‌ای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمال‌گرایی منفی با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
  • تعاملات ارتباطی بررسی نقش واسطه‌ای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
  • تعهد اجتماعی نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
  • تفسیرگرایی نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
  • تنظیم هیجان نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
  • تنظیم هیجان بررسی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
  • تنظیم هیجان اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]

ج

  • جهت‌گیری زندگی الگوی ساختاری پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روان‎شناختی و جهت‌گیری زندگی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری هوش زیباشناسی در دانش‌آموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
  • جو ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]

چ

  • چاقی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]

ح

  • حالت فراشناختی نقش دانش‌فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
  • حمایت اجتماعی مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجی‌گری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]

خ

  • خلاقیت هیجانی آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
  • خلاقیت هیجانی نقش دانش‌فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
  • خود‌آگاهی‌ شناختی پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
  • خودپنداره تحصیلی بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیه‌سازی ذهنی فرایندی و فراورده‌ای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
  • خودپنداره تحصیلی تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطه‌ای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانش‏آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
  • خودپنداره‌‌‌ی تحصیلی اثربخشی بازی‌های گروهی در پیش‌گیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • خودتنظیمی بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیه‌سازی ذهنی فرایندی و فراورده‌ای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
  • خود ‌دلسوزی پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
  • خوددلسوزی شناختی اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب‌آوری، بهزیستی روان‌شناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
  • خوددلگرم سازی اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
  • خودکارآمدی نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
  • خودکنترلی مقایسه سه روش محروم‌سازی، بازسازی شناختی، گسلش‌شناختی بر خودکنترلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
  • خودناتوان سازی نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • خودناتوان سازی الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
  • خودناتوان‌سازی الگوی ساختاری پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روان‎شناختی و جهت‌گیری زندگی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری هوش زیباشناسی در دانش‌آموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]

د

  • دانش آموز نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • دانش‌آموز آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
  • دانش آموزان ابتدایی بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیت‌های هوش عملی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]
  • دانش‌آموزان اوتیسم تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
  • دانش‌آموزان پیش‌دبستان روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقص‌توجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
  • دانش‌آموز تیزهوش بررسی نیاز به شناخت و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی در بین دانش‌آموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]
  • دانش فراشناختی نقش دانش‌فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
  • درگیری والدین بررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان با میانجی‌گری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
  • دشواری تنظیم هیجان بررسی نقش واسطه‌ای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمال‌گرایی منفی با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
  • دشواری تنظیم هیجانی نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • دشواری تنظیم هیجانی الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
  • دلزدگی تحصیلی نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • دلزدگی تحصیلی الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]

ذ

  • ذهن‏آگاهی‌ تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]

ر

  • رضایت از زندگی اثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
  • رضایت از زندگی رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامت‌روان با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
  • رضایت تحصیلی بررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان با میانجی‌گری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
  • رفتار نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
  • روایی ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
  • روایی تشخیصی روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقص‌توجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
  • روان درمانی بدنی بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیت‌های هوش عملی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]

س

  • سازمان‌های آموزشی شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمان‌های آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
  • سبک دلبستگی مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • سبک فرزند پروری اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزند‌پروری به مادران بر نشانه‌های نافرمانی مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
  • سبک‌های فرزندپروری بررسی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
  • سبک‌های فرزندپروری نقش تاب‌آوری و سبک‌های فرزندپروری در پیش بینی استرس والدینی مادران دانش آموزان با اختلال بیش فعالی/کمبود توجه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-85]
  • سرزندگی‎تحصیلی الگوی ساختاری پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روان‎شناختی و جهت‌گیری زندگی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری هوش زیباشناسی در دانش‌آموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
  • سرسختی روانشناختی اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
  • سرمایه گذاران نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
  • سلامت اجتماعی اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
  • سلامت روان رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامت‌روان با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
  • سلامت روانی اثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
  • سن بررسی نقش واسطه‌ای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
  • سوگیری شناختی نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]

ش

  • شادکامی مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • شایسته‌گرایی مدل‌یابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهش‌آمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
  • شبکه اجتماعی طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکه‌ای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
  • شبیه‌سازی آموزشی تأثیر شبیه‌سازی‌های آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدف‌گرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
  • شبیه‌سازی‌های ذهنی بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیه‌سازی ذهنی فرایندی و فراورده‌ای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]

ص

  • صبر مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
  • صرع مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]

ع

  • عزت نفش رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامت‌روان با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
  • عملکرد یادگیری تأثیر شبیه‌سازی‌های آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدف‌گرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
  • عملکرد بالا تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]

ف

  • فراشناخت اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردان‌فراشناختی بر مولفه‌‌های هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
  • فراشناخت رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامت‌روان با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
  • فرایندی بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیه‌سازی ذهنی فرایندی و فراورده‌ای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
  • فراورده‌ای بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیه‌سازی ذهنی فرایندی و فراورده‌ای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
  • فرسودگی تحصیلی نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
  • فضیلت اخلاقی مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]

ک

  • کارآمدی جمعی اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
  • کارکردهای اجرایی مغز اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
  • کفایت اجتماعی مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
  • کمال گرایی منفی نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • کمال‌گرایی منفی بررسی نقش واسطه‌ای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمال‌گرایی منفی با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]

گ

  • گسلش‌شناختی مقایسه سه روش محروم‌سازی، بازسازی شناختی، گسلش‌شناختی بر خودکنترلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]

م

  • محروم‌سازی مقایسه سه روش محروم‌سازی، بازسازی شناختی، گسلش‌شناختی بر خودکنترلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
  • مداخله مبتنی بر بهوشیاری بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانه‌های اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 18-32]
  • مدیریت استعداد مدل‌یابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهش‌آمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
  • مدیریت آموزشی شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمان‌های آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
  • مدیریت تجربه شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمان‌های آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
  • مدرسه ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
  • مدرسه شبکه‌ای طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکه‌ای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
  • مشغولیتِ تحصیلی آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
  • معلمان نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
  • معلم مدارس ابتدایی اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
  • مقطع ابتدایی اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزند‌پروری به مادران بر نشانه‌های نافرمانی مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
  • مهارت‌های اجتماعی تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]

ن

  • نیاز به شناخت بررسی نیاز به شناخت و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی در بین دانش‌آموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]
  • ناگویی خلقی مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجی‌گری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
  • ناگویی هیجانی بررسی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
  • نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقص‌توجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
  • نقاشی‌درمانی تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
  • نقص‌توجه-بیش‌فعالی/تکانشگری روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقص‌توجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
  • نگرش مثبت به بزهکاری پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
  • نوجوان اثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]

و

  • والدگری ذهن‌آگاهانه اثربخشی والدگری ذهن‌آگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
  • ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی بررسی نیاز به شناخت و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی در بین دانش‌آموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]

ه

  • هیجانات مثبت و منفی تحصیلی اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردان‌فراشناختی بر مولفه‌‌های هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
  • هدف‌گرایی تحصیلی تأثیر شبیه‌سازی‌های آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدف‌گرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
  • همنوایی اجتماعی نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
  • هوش زیباشناسی الگوی ساختاری پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روان‎شناختی و جهت‌گیری زندگی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری هوش زیباشناسی در دانش‌آموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
  • هوش عملی بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیت‌های هوش عملی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]
  • هوش‌معنوی پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]

ی

  • یادگیری خودگردان اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردان‌فراشناختی بر مولفه‌‌های هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]