نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون استروپ مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
  • آموزش تنظیم‌ هیجان اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
  • آموزش کنترل تکانه مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
  • آموزش والدین فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]

ا

  • اجتناب تجربی بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اختلال بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
  • اختلال اضطراب اجتماعی اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
  • اختلال بازی‌های اینترنتی بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اختلال بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
  • اختلال بیش فعالی/ نقص توجه فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]
  • اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
  • اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
  • اختلال نقص توجه و بیش فعالی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • ادراک از محیط‌کلاس رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
  • ادراک کنترل اضطراب اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
  • ارزش مدرسه ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
  • اسپارک مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضافه‌وزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]
  • اشتیاق تحصیلی هم‌سنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایه‌روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
  • اشتیاق تحصیلی الگوی روابط ساختاری انسجام/سازش‌یافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
  • اشتیاق شغلی بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • اضافه‌وزن مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضافه‌وزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]
  • اضطراب اجتماعی راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • اضطراب اجتماعی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]
  • اضطراب عملکرد راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • اضطراب موقعیت راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • امید تحصیلی نقش سرمایه‌های رشدی بر امید تحصیلی و مشغولیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 43-56]
  • انسجام خانواده الگوی روابط ساختاری انسجام/سازش‌یافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
  • انعطاف‌پذیری شناختی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
  • انگاره‌پردازی خودکشی رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
  • انگیزش پیشرفت بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
  • اهمال‌کاری تحصیلی پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]

ب

  • بازداری رفتاری مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
  • بازداری شناختی مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
  • بازی درمانی شناختی رفتاری اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]
  • باورهای معرفت شناختی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
  • بد تنظیمی خلق مخرب اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • برنامه ریزی اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]
  • بسته نظارت و راهنمایی آموزشی طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]
  • بلوغ عاطفی پیش‌بینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبک‌های هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]
  • بینایی ورزشی مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضافه‌وزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]
  • بهزیستی تحصیلی ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
  • بهزیستی روان‌شناختی رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
  • بهزیستی مدرسه اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]

پ

  • پایایی بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
  • پذیرش اجتماعی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی و پذیرش اجتماعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 42-56]
  • پرخاشگری ارتباطی و آشکار مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانش‌آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
  • پیشرفت تحصیلی الگوی علی نقش میانجی خلاقیت در تأثیر سبک های فرزند پروری بر پیشرفت تحصیلی و همنوایی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 106-118]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضافه‌وزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]
  • پیشرفت درس ریاضی مدل‌یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
  • تحریک الکتریکی مغز درمان ترکیبی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
  • تحریک پذیری اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • تعلل ورزی تصمیم گیری اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
  • تفکر انتقادی بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]
  • تکانشگری مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
  • تنظیم هیجان اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • تنظیم هیجان هم‌سنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایه‌روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
  • تنظیم هیجانی مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
  • تنظیم هیجانی بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اختلال بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
  • توانبخشی شناختی مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
  • توانبخشی شناختی کنترل مهاری مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاری‌و انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
  • توانمندسازی روانشناختی بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • توجه اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]

ج

  • جهت‌گیری مذهبی مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
  • جو روانی اجتماعی کلاس نقش عملکرد خانواده و جو روانی اجتماعی کلاس در پیش‌بینی شفقت به خود نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 57-68]

خ

  • خلاقیت الگوی علی نقش میانجی خلاقیت در تأثیر سبک های فرزند پروری بر پیشرفت تحصیلی و همنوایی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 106-118]
  • خودارزیابی مدل‌یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
  • خودپنداره تحصیلی الگوی روابط ساختاری انسجام/سازش‌یافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
  • خودپنداره تحصیلی پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]
  • خودتنظیمی مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • خودتنظیمی مدل‌یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
  • خود‌تنظیمی تحصیلی بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در مدرسه با کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان ورزشکار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 69-79]
  • خود دلسوزی شناختی هم‌سنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایه‌روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
  • خودشیفتگی پیش‌بینی رفتار قلدری دانش‌آموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
  • خودکارآمدی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]
  • خودکارآمدی مدل‌یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
  • خودکارآمدی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
  • خودکارآمدی بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • خودکارآمدی تحصیلی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
  • خودکنترلی مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
  • خوش بینی تحصیلی بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در مدرسه با کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان ورزشکار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 69-79]

د

  • دانش آموز اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
  • دانش آموزان نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 98-107]
  • دانش آموزان مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
  • دانش‌آموزان رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
  • دانش آموزان دختر متوسطه دوم اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
  • دانش آموزان سیگاری مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
  • درک مطلب بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]
  • درگیری تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
  • درمان راه‌حل مدار راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • درمان شناختی- رفتاری اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
  • دشواری در تنظیم هیجان رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]

ر

  • رضایت تحصیلی اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
  • رضایت تحصیلی ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
  • رفتارهای پرخطر بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]
  • رفتارهای پرخطر نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 98-107]
  • روایی بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]

س

  • سازش‌یافتگی خانواده الگوی روابط ساختاری انسجام/سازش‌یافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
  • سازگاری با مدرسه الگوی روابط ساختاری انسجام/سازش‌یافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
  • سبک فرزندپروری بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]
  • سبک های اسناد پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]
  • سبک‌های دلبستگی ناایمن رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
  • سبک های فرزند پروری الگوی علی نقش میانجی خلاقیت در تأثیر سبک های فرزند پروری بر پیشرفت تحصیلی و همنوایی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 106-118]
  • سبک‌های هویت پیش‌بینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبک‌های هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]
  • سرزندگی تحصیلی رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
  • سرسختی روانشناختی پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]
  • سرمایه روانشناختی هم‌سنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایه‌روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
  • سرمایه های رشدی نقش سرمایه‌های رشدی بر امید تحصیلی و مشغولیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 43-56]
  • سوگیری توجه مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]

ش

  • شفقت به خود نقش عملکرد خانواده و جو روانی اجتماعی کلاس در پیش‌بینی شفقت به خود نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 57-68]

ص

  • صفات تاریک شخصیت پیش‌بینی رفتار قلدری دانش‌آموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]

ط

  • طراحی و اعتباریابی طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]
  • طرحواره درمانی ذهنیت مدار مداخله‌ای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]

ع

  • علایم روان پزشکی ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
  • عملکرد تحصیلی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی و پذیرش اجتماعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 42-56]
  • عملکرد خانواده نقش عملکرد خانواده و جو روانی اجتماعی کلاس در پیش‌بینی شفقت به خود نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 57-68]
  • عملکرد شناختی مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضافه‌وزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]

غ

  • غیرسیگاری مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
  • فرسودگی در مدرسه بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
  • فرسودگی مدرسه ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
  • فشار اجتماعی بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیش‌بینی اختلال بازی‌های اینترنتی در دانش‌آموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]

ق

  • قلدری پیش‌بینی رفتار قلدری دانش‌آموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
  • قلدری سایبری پیش‌بینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبک‌های هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]
  • قلدری سنتی پیش‌بینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبک‌های هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • کمک طلبی تحصیلی بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در مدرسه با کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان ورزشکار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 69-79]

م

  • ماکیاولیسم پیش‌بینی رفتار قلدری دانش‌آموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
  • مدیر طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]
  • مدلسازی PLS-SEM بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]
  • مشغولیت تحصیلی نقش سرمایه‌های رشدی بر امید تحصیلی و مشغولیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 43-56]
  • معلمان ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
  • معلمان تربیت‌بدنی بررسی رابطه بین اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمند‌سازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
  • مهارت‌ اجتماعی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی و پذیرش اجتماعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 42-56]
  • مهارت های ارتباطی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]

ن

  • نیازهای اساسی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
  • نشاط ذهنی مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • نشانه دهی فضایی مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
  • نشخوارفکری اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
  • نظریه ذهن مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانش‌آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
  • نوجوانان نقش عملکرد خانواده و جو روانی اجتماعی کلاس در پیش‌بینی شفقت به خود نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 57-68]
  • نوجوانان پیش‌بینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبک‌های هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]

و

  • ورزشکار بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در مدرسه با کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان ورزشکار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 69-79]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روا‌‌ن‌سنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
  • وﺳﻮاس ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]

ه

  • همدلی عاطفی مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانش‌آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
  • همنوایی تحصیلی الگوی علی نقش میانجی خلاقیت در تأثیر سبک های فرزند پروری بر پیشرفت تحصیلی و همنوایی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 106-118]
  • هویت اجتماعی نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 98-107]
  • هویت تحصیلی موفق بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفت‌شناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
  • هوش اجتماعی نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 98-107]
  • هوش شخصی مدل یابی علی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهت‌گیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
  • هوش معنوی بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]
  • هوش موفق اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]