نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش والدین فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]

ا

  • اختلال بیش فعالی/ نقص توجه فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
  • ادراک از محیط‌کلاس رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
  • اضطراب اجتماعی راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • اضطراب عملکرد راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • اضطراب موقعیت راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • انگاره‌پردازی خودکشی رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]

ب

  • بد تنظیمی خلق مخرب اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • بهزیستی روان‌شناختی رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
  • بهزیستی مدرسه اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]

پ

  • پرخاشگری ارتباطی و آشکار مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانش‌آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]

ت

  • تحریک پذیری اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • تعلل ورزی تصمیم گیری اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
  • تنظیم هیجان اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]

خ

  • خودتنظیمی مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • خودکارآمدی تحصیلی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]

د

  • دانش آموز اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
  • دانش‌آموزان رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
  • دانش آموزان دختر متوسطه دوم اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
  • درگیری تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
  • درمان راه‌حل مدار راهبرد درمان راه‌حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
  • درمان شناختی- رفتاری اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
  • دشواری در تنظیم هیجان رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]

ر

  • رضایت تحصیلی اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره‌ی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]

س

  • سبک‌های دلبستگی ناایمن رابطه سبک‌های دلبستگی ناایمن با انگاره‌پردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونه‌ای از دانش‌آموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
  • سرزندگی تحصیلی رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]

ک

  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]

ن

  • نشاط ذهنی مقایسه‌ی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانش‌آموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
  • نظریه ذهن مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانش‌آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]

ه

  • همدلی عاطفی مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانش‌آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
  • هوش موفق اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]