نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون اندریافت کودکان مقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 6-22]
  • آسیب های اجتماعی پیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهار ت های زندگی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 144-163]
  • آموزش از راه دور بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
  • آموزش زبان انگلیسی تأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 93-106]
  • آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی تأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 23-37]

ا

  • ابعاد شخصیت مقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 164-180]
  • اختلالات خوردن مقایسه ی سبک های فرزند پروری و اختلالات خوردن در دانشآموزان تیز- هوش و عادی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 138-154]
  • اختلال اضطراب اجتماعی مقایسه ی ادراک از خود و رفتارهای ایمنی در دانش آموزان دارای نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 62-79]
  • اختلال نقص توجه-بیشفعالی اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
  • ادراک از خود مقایسه ی ادراک از خود و رفتارهای ایمنی در دانش آموزان دارای نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 62-79]
  • ادراک از روابط والدینی رابطه ی باورهای اساسی و ادراک از روابط والدینی با بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 43-61]
  • ارزشیابی بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
  • ازدواج مقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 57-75]
  • اضطراب تأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 23-37]
  • اضطراب اجتماعی تأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 29-43]
  • اضطراب امتحان اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره ی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 80-98]
  • اضطراب امتحان فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
  • الایزا تأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
  • انگیزش تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-22]
  • انگیزش ریاضی رابطهی سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانشآموزان پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 23-41]
  • انگیزه ی پیشرفت رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 25-42]
  • انگیزه ریاضی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 62-80]

ب

  • بی انضباطی مقایسه ی هوش هیجانی و ذهن خوانی دانش آموزان منضبط و غیر منضبط [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 81-97]
  • باورهای اساسی رابطه ی باورهای اساسی و ادراک از روابط والدینی با بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 43-61]
  • باورهای فرا شناختی نقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
  • برنامه ریزی درسی بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
  • بهزیستی ذهنی رابطه ی باورهای اساسی و ادراک از روابط والدینی با بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 43-61]

پ

  • پایایی ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی محیط یادگیری سازنده گرا [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-24]
  • پرسش نامه ی محیط یادگیری سازنده گر ا ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی محیط یادگیری سازنده گرا [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-24]
  • پرورشگاه مقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 6-22]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 62-80]
  • پیشرفت تحصیلی الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 118-136]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی ارتباط سرمایه ی اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 119-130]
  • پیشرفت تحصیلی و دانش آموزان تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-22]
  • پیشرفت ریاضی رابطهی سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانشآموزان پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 23-41]

ت

  • تابآوری رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 25-42]
  • تیزهوش رابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-153]
  • تیزهوش مقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 164-180]
  • تیزهوشی مقایسه ی سبک های فرزند پروری و اختلالات خوردن در دانشآموزان تیز- هوش و عادی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 138-154]
  • تصویر بدنی تأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 29-43]
  • تعامل اجتماعی ارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 97-124]
  • تعلل ورزی نقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
  • تعهد سازمانی پیشایندهای روان شناختی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-74]
  • تفسیر کوهن فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
  • تنیدگی تأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
  • توده ی بدنی تأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 29-43]

ج

  • جه تگیری هد فهای پیشرفت الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 118-136]

خ

  • خلاقیت رابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-153]
  • خواندن تأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
  • خوداثربخشی ساخت و تعیین ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی خود تنظیمی تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 75-92]
  • خودآموزی بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
  • خودپنداره اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره ی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 80-98]
  • خودپنداره ارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 97-124]
  • خود تنظیمی تحصیلی ساخت و تعیین ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی خود تنظیمی تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 75-92]
  • خودتنظیمی عاطفی اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
  • خودتنظی مگری نقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
  • خودکارآمدی نقش خودکارآمدی و رضایت از زندگی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 107-123]
  • خودکارآمدی مقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 164-180]

د

  • دانش آموز قلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-56]
  • دانش آموز پیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهار ت های زندگی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 144-163]
  • دانش آموزان بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
  • دانش آموزان مقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 6-22]
  • دانش آموزان عوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 42-61]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
  • دانش آموزان نقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
  • دانش آموزان دختر بررسی ارتباط سرمایه ی اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 119-130]
  • درک مطلب تأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 93-106]
  • درک مطلب مقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
  • دلبستگی مقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 57-75]
  • دوره ی متوسطه عوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 42-61]

ذ

  • ذهن خوانی مقایسه ی هوش هیجانی و ذهن خوانی دانش آموزان منضبط و غیر منضبط [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 81-97]

ر

  • راهبردهای یادگیری و مطالعه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره ی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 80-98]
  • راهبردهای شناختی و فراشناختی الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 118-136]
  • رضایت از زندگی نقش خودکارآمدی و رضایت از زندگی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 107-123]
  • رفتارهای ایمنی مقایسه ی ادراک از خود و رفتارهای ایمنی در دانش آموزان دارای نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 62-79]
  • رفتارهای پرخطر رابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 25-42]
  • روایی ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی محیط یادگیری سازنده گرا [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-24]
  • روابط بین شخصی اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
  • روش تدریس سنتی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 62-80]
  • روش تدریس مبتنی بر بازی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 62-80]
  • روش حل مسئله اثربخشی آموزش مدیریت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبک های تربیتی مربیان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 98-117]
  • روش زونتال و رابین فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
  • روش های تربیتی اثربخشی آموزش مدیریت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبک های تربیتی مربیان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 98-117]

س

  • سازگاری اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 44-57]
  • ساکن در خانواده مقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 6-22]
  • سبک مدیریت کلاس رابطهی سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانشآموزان پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 23-41]
  • سرمایه ی اجتماعی بررسی ارتباط سرمایه ی اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 119-130]
  • سلامت روانی اثربخشی آموزش مدیریت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبک های تربیتی مربیان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 98-117]
  • سلامت روانی تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-22]
  • سلامت روانی- اجتماعی ارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 97-124]

ش

  • شادکامی بررسی ارتباط سرمایه ی اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 119-130]
  • شیوه های تربیتی مقایسه ی سبک های فرزند پروری و اختلالات خوردن در دانشآموزان تیز- هوش و عادی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 138-154]
  • شیوه های فرزندپروری قلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-56]

ط

  • طلاق مقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 57-75]

ع

  • عزت نفس پیشایندهای روان شناختی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-74]
  • عملکرد تحصیلی نقش خودکارآمدی و رضایت از زندگی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 107-123]
  • عوامل فشارزا عوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 42-61]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
  • فراگفتمان تأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 93-106]
  • فرزندان شاهد و ایثارگر اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 44-57]
  • فرزندپروری رابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-153]
  • فینگلیش تأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]

ق

  • قلدری در مدرسه قلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-56]

ک

  • کیفیت زندگی پیشایندهای روان شناختی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-74]
  • کمرویی رابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-153]
  • کنترل خشم اثربخشی آموزش مدیریت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبک های تربیتی مربیان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 98-117]
  • کورتیزول بزاقی تأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]

م

  • متن فارسی تأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
  • متون خواندنی تأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 93-106]
  • محیط خانوادگی قلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-56]
  • مداخلات روان شناختی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
  • مدیریت زمان تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-22]
  • مهارت های زندگی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 44-57]
  • مهار ت های زندگی پیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهار ت های زندگی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 144-163]

ن

  • ناگویی خلقی نقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
  • نظم دهی هیجانی تأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 23-37]
  • نقشهکشی مفهومی به کمک رایانه مقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
  • نقشهکشی مفهومی مداد-کاغذی مقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
  • نقشه مفهومی مقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
  • نگرش مقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 57-75]
  • نگرش تربیتی والدین ارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 97-124]
  • نوجوانان عوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 42-61]

و

  • ورزش تأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 29-43]
  • ویژگی های روان سنجی ساخت و تعیین ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی خود تنظیمی تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 75-92]
  • ویژگی های شخصیتی پیشایندهای روان شناختی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-74]

ه

  • همدلی اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
  • هوش معنوی الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 118-136]
  • هوش هیجانی مقایسه ی هوش هیجانی و ذهن خوانی دانش آموزان منضبط و غیر منضبط [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 81-97]