نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شنوایی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
  • آموزش تفکر مثبت تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]

ا

  • احساس تنهایی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
  • اختلال نقص توجه- بیش فعالی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
  • اختلال‌های بیرونی شده تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
  • استدلال استقرایی تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
  • استدلال استنتاجی تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
  • استدلال ریاضی تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
  • استراتژی سازمانی بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایده‌ی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطه‌ی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
  • استرس انتظارات تحصیلی تأثیر آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر کاهش استرس تحصیلی ناشی از انتظارات شخصی و انتظارات والدین در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-38]
  • اشتیاق به مدرسه مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
  • اشتیاق به مدرسه مقایسه‌ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 60-75]
  • اشتیاق رفتاری نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
  • اشتیاق شناختی نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
  • اشتیاق عاطفی نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
  • اضطراب امتحان نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
  • اعتیاد به اینترنت شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه‌ی آن با تعلل‌ورزی و پرخاشگری در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
  • اعتماد سازمانی تبیین نقش ویژگی‌های سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
  • اندازه‌ی سازمانی تبیین نقش ویژگی‌های سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
  • انگیزش پیشرفت بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
  • انگیزش تحصیلی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
  • انگیزش تحصیلی مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
  • اهداف پیشرفت رابطه‌ی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]
  • اهداف پیشرفت بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
  • اهمال‌کاری مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]

ب

  • بازداری رفتاری مقایسه‌ی سیستم بازداری – فعال‌سازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
  • باورهای فراشناختی نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
  • بحث‌های کلاسی تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
  • بیش‌فعالی تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
  • بهزیستی روان‌شناختی بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]

پ

  • پایه تحصیلی پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
  • پرخاشگری شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه‌ی آن با تعلل‌ورزی و پرخاشگری در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
  • پردازش شناختی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
  • پیشرفت تحصیلی ریاضی بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]

ت

  • تاب آوری اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) به‌عنوان یک گرایش فکری در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
  • تروما مقایسه‌ی سیستم بازداری – فعال‌سازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
  • تعلل‌ورزی تحصیلی شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه‌ی آن با تعلل‌ورزی و پرخاشگری در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
  • تعهد سازمانی رابطه‌ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
  • تفکر تأملی رابطه‌ی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]
  • تنظیم هیجان های منفی اثربخشی بسته‌ی مداخله‌ای تنظیم هیجان‌های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
  • توانبخشی شناختی بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]

ج

  • جنسیت بررسی رابطه‌ی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفه‌گرایی دانش‌آموزان؛ نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
  • جهت‌گیری اهداف پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
  • جو عاطفی خانواده بررسی رابطه‌ی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفه‌گرایی دانش‌آموزان؛ نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
  • جو مدرسه بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]

چ

  • چرخه فراشبانه‌روزی رابطه ریتم‌های زیستی با هیجان‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
  • چرخه هیجانی رابطه ریتم‌های زیستی با هیجان‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]

ح

  • حضور ذهن اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
  • حیطه شناختی بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
  • حل مسئله مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]

خ

  • خشم مدل‌یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
  • خودپنداره اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
  • خودپنداره تحصیلی مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
  • خودکارآمدی مدل‌یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه‌ی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفه‌گرایی دانش‌آموزان؛ نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]

د

  • دانش‌آموزان بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
  • دانش‌آموزان تأثیر آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر کاهش استرس تحصیلی ناشی از انتظارات شخصی و انتظارات والدین در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-38]
  • دانش‌آموزان نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
  • دانش‌آموزان بی‌سرپرست مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
  • دانش آموزان دبیرستانی اثربخشی بسته‌ی مداخله‌ای تنظیم هیجان‌های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
  • دانش‌آموزان دبیرستانی بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
  • دانش آموزان دختر اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
  • دانش‌آموزان متوسطه رابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
  • دبیران زن رابطه‌ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]

ر

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
  • ریتم‌های زیستی رابطه ریتم‌های زیستی با هیجان‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
  • رسمیت سازمانی تبیین نقش ویژگی‌های سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
  • رفتار شهروندی سازمانی تبیین نقش ویژگی‌های سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
  • رفتار نوآورانه بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانه‌ی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
  • رفتار نوع دوستانه نقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستان‌های اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
  • روایی محتوایی بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
  • روان درمانی اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
  • روش نگرانی مشترک اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]

س

  • سبک‌‌های پردازش هویت پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
  • سبکهای فرزندپروری رابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
  • سیستم‌های فعال‏سازی/ بازداری نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
  • سلامت روانی رابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]

ش

  • شادکامی هیجانی رابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
  • شناخت درمانی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]

ض

  • ضریب پایایی بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
  • ضریب تمیز بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
  • ضریب دشواری بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]

ع

  • عدالت سازمانی ادراک شده رابطه‌ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
  • عزت نفس مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
  • علایق حرفه گرایی بررسی رابطه‌ی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفه‌گرایی دانش‌آموزان؛ نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
  • عملکرد تحصیلی بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
  • عملکرد ریاضی رابطه‌ی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]

ف

  • فرسودگی تحصیلی نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
  • فرسودگی تحصیلی مقایسه‌ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 60-75]
  • فرهنگ سازمانی بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایده‌ی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطه‌ی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
  • فرهنگ‌سازمانی تبیین نقش ویژگی‌های سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
  • فشار روانی اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
  • فعال سازی رفتاری مقایسه‌ی سیستم بازداری – فعال‌سازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
  • فوبی اجتماعی مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]

ق

  • قلدری اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]

ک

  • کارآفرینی بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایده‌ی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطه‌ی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
  • کیفیت زندگی مدل‌یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
  • کمبود توجه تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
  • کمبود توجه/ بیش فعالی بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
  • کمرویی مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]

گ

  • گرایش مذهبی نقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستان‌های اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
  • گفتمان ریاضی تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]

ل

  • لج بازی تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]

م

  • محیط یادگیری رابطه‌ی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]
  • مدارس نو و قدیم ساخت مقایسه‌ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 60-75]
  • مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری تأثیر آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر کاهش استرس تحصیلی ناشی از انتظارات شخصی و انتظارات والدین در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-38]
  • مدیریت منابع انسانی بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایده‌ی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطه‌ی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
  • مشارکت اجتماعی نقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستان‌های اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
  • مشارکت سیاسی نقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستان‌های اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
  • معلمان بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانه‌ی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
  • مهارت‌های اجتماعی مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]

ن

  • نیاز به خاتمه بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) به‌عنوان یک گرایش فکری در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
  • نافرمانی مقابله ای تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
  • نظریه کنترل- ارزش هیجان های پیشرفت اثربخشی بسته‌ی مداخله‌ای تنظیم هیجان‌های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
  • نگرانی آسیب شناختی نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
  • نگهداری توجه بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
  • نوجوانی اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
  • نوروفیدبک اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]

و

  • وضوح هیجانی مقایسه‌ی سیستم بازداری – فعال‌سازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]

ه

  • هیجان تحصیلی رابطه ریتم‌های زیستی با هیجان‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
  • همسانی درونی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) به‌عنوان یک گرایش فکری در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
  • هوش معنوی بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانه‌ی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
  • هوش معنوی بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
  • هوش هیجانی مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
  • هوش هیجانی مدل‌یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]