نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزار جنسی اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
  • آمار و مدل‌سازی اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]
  • آموزش الگویابی حل مسئله تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
  • آموزش تاب‌آوری اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]

ا

  • ابعاد شخصیتی نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
  • ابعاد هویت نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
  • احساس تعلق به مدرسه رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
  • احساس تنهایی پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
  • اختلالات اضطرابی اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
  • ادراک خطر نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
  • اصطلاحات مشابه و اصطلاحات متفاوت مطالعه‌ی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
  • اصطلاحات معادل مطالعه‌ی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
  • اضطراب آزمون رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 25-44]
  • اضطراب ریاض اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]
  • اعتیاد به اینترنت پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
  • انگیزش پیشرفت تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
  • اهداف پیشرفت رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
  • اهمال‌کاری نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
  • اهمال‏کاری تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 65-84]

ب

  • باورهای خودکارآمدی تحصیلی رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 25-44]
  • بهزیستی روان‌شناختی الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
  • بهزیستی روان‌شناختی رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
  • بهوشیاری زمینه‌ای نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]

پ

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
  • پیشرفت تحصیلی تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 65-84]
  • پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 25-44]
  • پیشرفت‌مدار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]

ت

  • تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
  • تدریس زبان انگلیسی بررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 161-175]
  • ترجمه و بیان اصطلاحات مطالعه‌ی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
  • تیزهوش بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
  • تیزهوشی رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
  • تعهد مذهبی نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
  • تفکر انتقادی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
  • تکانشوری اثربخشی مهارت‌های زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانش‌آموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
  • تکانشوری اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
  • توانمند‌سازی بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
  • توانمندسازی روان‌شناختی مطالعه رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
  • توجه پایدار بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
  • توسعـه کارآمدی بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]

ج

  • جو مدرسه بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]

ح

  • حافظه کاری رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 25-44]
  • حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانش‌آموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]

خ

  • خشم اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانش‌آموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
  • خودپنداشت تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
  • خودتعیین گری بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
  • خودکارآمدی ریاضی اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]

د

  • دانش آموزان مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
  • دانش آموزان نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
  • دانش آموزان الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
  • دانش آموزان نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
  • دانش‌آموزان بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
  • دانش‌آموزان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
  • دانش‌آموزان بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
  • دانش‌آموزان پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
  • دانش‌آموزان تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
  • دانش‌آموزان غیرمنضبط(زورگو) اثربخشی مهارت‌های زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانش‌آموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
  • دبیران نقش سرمایه‌ی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرم‌آ‌باد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
  • دبیران مطالعه رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
  • دختران بی سرپرست تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
  • دختران نوجوان اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
  • درک اصطلاحات مطالعه‌ی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
  • درمان تعامل والد- کودک بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
  • دینـداری بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]

ذ

  • ذهن آگاهی الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]

ر

  • راهبرد دلبستگی به والدین رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
  • راهبردهای‌ یادگیری خودتنظیمی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
  • راهبردهای یادگیری فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 65-84]
  • رضایت شغلی مطالعه رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
  • رفتار شهروندی سازمانی مطالعه رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
  • رفتار شهروندی-سازمانی بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
  • روان سنجی بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
  • روش مطالعه ی برنامه ریزی و مدیریت زمان تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
  • روش مطالعه ی تمرکز و حافظه تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]

ز

  • زورگویی نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]

س

  • سازگاری نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
  • سازگاری اثربخشی مهارت‌های زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانش‌آموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
  • سازگاری فردی بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
  • سبک حل مساله‏ی کارآمد اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
  • سبک حل مساله‏ی ناکارآمد اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
  • سبک‌های دلبستگی نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
  • سرشت مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
  • سرمایه روان‌شناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
  • سرمایه‌ی روان‌شناختی نقش سرمایه‌ی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرم‌آ‌باد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
  • سیستم‌های مغزی رفتاری ( BISوBAS) نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]
  • سکوت سازمانی نقش سرمایه‌ی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرم‌آ‌باد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]

ع

  • عبارات اصطلاحی مطالعه‌ی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
  • عزت نفس بررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 161-175]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 161-175]

ک

  • کیفیت خواب الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
  • کیفیت زندگی نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]
  • کودکان تیز هوش نقش پیش‌بین سیستم‌های بازداری/ فعال‌ساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینه‌ای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]

م

  • مسندمهارگری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
  • مشکلات سلوکی تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
  • معلمان بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
  • معلمان بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
  • مقیاس کنترل روان‌شناختی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
  • منش مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
  • مهارت اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
  • مهارت‌های زندگی اثربخشی مهارت‌های زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانش‌آموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
  • مهارت‌های مثبت اندیشی اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
  • مهارت‌های مثبت اندیشی اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]

ن

  • نشاط ذهنی رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
  • نشانگان وسواس مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
  • نوجوان نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]

و

  • وابسته‌مدار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]

ه

  • هیجانی اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
  • هراس اجتماعی پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
  • همدردی بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
  • همدلی بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
  • همسانی درونی بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
  • هوش اخلاقی نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
  • هوش فرهنگی نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
  • هوش معنوی رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]