ا
-
ابراهیم پور، حبیب
تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
ابوالقاسمی، عباس
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
احدی، پریسا
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
-
احمدی، شیرین
الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکههای اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
-
احمدیان، حمزه
تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطهای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
-
اژدری، رامین
نقش میانجی احساس تعلقپذیری در رابطۀ بین سازگاری روانشناختی خانواده و وضعیت روانشناختی (افسردگی، احساس شکست و به دامافتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
-
اسدی، مسعود
نقش میانجی احساس تعلقپذیری در رابطۀ بین سازگاری روانشناختی خانواده و وضعیت روانشناختی (افسردگی، احساس شکست و به دامافتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
-
اسماعیلی، زهرا
بررسی اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
-
اکبری، مریم
تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطهای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
-
الماسی راد، نسرین
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
-
ایمانی، سعید
مقایسه مسئولیتپذیری، تعللورزی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
ب
-
بیات، محسن
بررسی شیوع اختلال نقصتوجه/بیشفعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
-
بدری، رحیم
نقش سامانههای بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپهای صبحی و عصری در پیش بینی هیجانهای تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
بیرامی، منصور
اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفههای پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
-
برزگران، رقیه
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
-
بشرپور، سجاد
الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکههای اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
-
بشرپور، سجاد
بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
بهجتی اردکانی، فاطمه
نقش راهبردهای شفقت به خود و کمالگرایی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
پ
-
پرزور، پرویز
پیشبینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانشآموزان بر اساس خودتنظیمیعاطفی، خودشفقتورزی و سبکهای دلبستگیبهخدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
-
پوراعتماد، حمیدرضا
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
پورامینی، زهرا
تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
پورشهریار، حسین
اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوشبینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
-
پورمحسنی کلوی، فرشته
مدلیابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانشآموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستمهای مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
پورمحسنی کلوری، فرشته
نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکههای مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
ت
-
تقی پور، بهزاد
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
-
تکلوی، سمیه
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و آموزش تنظیمشناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
ث
-
ثابت رو، محمد
بررسی شیوع اختلال نقصتوجه/بیشفعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
-
ثریا طایفه دلائی، کیوان
بررسی شیوع اختلال نقصتوجه/بیشفعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
ج
-
جاهدی، جواد
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
-
جرسوزه، غزل
تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطهای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
-
جعفری، عیسی
نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکههای مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
-
جعفرزاده داشبلاغ، حسن
تعیین نقش الگوهای روابطی و سبکهایاسنادی والدین در پیشبینی مدرسههراسی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
-
جلیلی، ناهید
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
-
جمشیدیان نائینی، یاسمن
نقش میانجی احساس تعلقپذیری در رابطۀ بین سازگاری روانشناختی خانواده و وضعیت روانشناختی (افسردگی، احساس شکست و به دامافتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
-
جوانبخت، الناز
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
ح
-
حاجی پور، میلاد
پیشبینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانشآموزان بر اساس خودتنظیمیعاطفی، خودشفقتورزی و سبکهای دلبستگیبهخدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
-
حافظی، فریبا
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
-
حبیبی، دیانا
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
-
حیدری، علیرضا
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
-
حیدری، فاضله
الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکههای اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
حق نظری اسفهلان، فرزین
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402]
خ
-
خادمی استانه، زهرا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
-
خسروجردی، زهرا
اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوشبینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
د
-
دانش پایه، مسلم
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
دیدار، فرداد
بررسی شیوع اختلال نقصتوجه/بیشفعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
-
درتاج، فریبرز
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
دریکوند، محمد
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
ذ
-
ذاکری، مرتضی
مقایسه مسئولیتپذیری، تعللورزی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
-
ذکایی فر، آرزو
اثربخشی کفایت مربیان مهدهای کودک در پیش بینی رشد عاطفی و اجتماعی کودکان پیش دبستان 5 و 6 ساله [دوره 12، شماره 3، 1402]
ر
-
رضایی شریف، علی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
-
رضایی شریف، فاطمه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
-
رضائی، مسعود
تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
روشنی خیاوی، حمیده
بررسی اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
س
-
سید نوری، سیده زهرا
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
سیف اللهی، ناصر
تحلیل نقش تبلیغات، رسانههای اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
-
سلمانی، علی
بررسی اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
-
سهرابی، زهرا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
ش
-
شاکری نیا، ایرج
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
شیرزاده، مهدی
بررسی رابطه بین بیتفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
-
شکری، افسانه
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و آموزش تنظیمشناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
-
شکری، امید
اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوشبینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
ص
-
صالحی، شیما
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
صلح جو، هانیه
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
ط
-
طهماسبی پور، نجف
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشهذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
ع
-
عبادی کسبخی، متینه
مدلیابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانشآموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستمهای مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
عزتی بابی، مریم
بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
عسگری، پرویز
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
-
عطادخت، اکبر
نقش باورهای غیرمنطقی و کفایت اجتماعی در پیشبینی تجربهی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
علیقلیزاده جهانی، الناز
اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفههای پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
-
عینی، ساناز
نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکههای مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
-
عینی، ساناز
مدلیابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانشآموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستمهای مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402]
ف
-
فخرذاکری، نادر
تعیین نقش الگوهای روابطی و سبکهایاسنادی والدین در پیشبینی مدرسههراسی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
-
فلاحی، وحید
نقش باورهای غیرمنطقی و کفایت اجتماعی در پیشبینی تجربهی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
ک
-
کاظمی، رضا
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و آموزش تنظیمشناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
-
کیانی چلمردی، احمدرضا
نقش میانجی احساس تعلقپذیری در رابطۀ بین سازگاری روانشناختی خانواده و وضعیت روانشناختی (افسردگی، احساس شکست و به دامافتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
م
-
متقی، شکوفه
نقش راهبردهای شفقت به خود و کمالگرایی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
-
مجتبی، امیری مجد
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
-
محمدی، رحیم
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
-
محمدی، رضا
نقش سامانههای بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپهای صبحی و عصری در پیش بینی هیجانهای تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
محمد آخوندی، محمدشهاب
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشهذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
-
محمدی رازی، محمود
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
-
میرزا رحیمی، مهرداد
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
-
مسلمان، مهسا
پیشبینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
-
مطهری، محمد طاهر
مدلیابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانشآموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستمهای مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
معراجی، ناهید
تعیین نقش الگوهای روابطی و سبکهایاسنادی والدین در پیشبینی مدرسههراسی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
بررسی رابطه بین بیتفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
-
موسی زاده، توکل
اثربخشی کفایت مربیان مهدهای کودک در پیش بینی رشد عاطفی و اجتماعی کودکان پیش دبستان 5 و 6 ساله [دوره 12، شماره 3، 1402]
ن
-
ناستی زایی، ناصر
تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
نجاتی، وحید
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
نریمانی، آذین
بررسی شیوع اختلال نقصتوجه/بیشفعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
-
نریمانی، آذین
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و آموزش تنظیمشناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
-
نریمانی، محمد
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
-
نریمانی، محمد
نقش باورهای غیرمنطقی و کفایت اجتماعی در پیشبینی تجربهی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
نریمانی، محمد
پیشبینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
-
نصری، صادق
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشهذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
-
نظامی رشید، شهناز
نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکههای مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
-
نعمتی، شهروز
نقش سامانههای بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپهای صبحی و عصری در پیش بینی هیجانهای تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
و
-
وضیع تن، مریم
نقش راهبردهای شفقت به خود و کمالگرایی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
ه
-
همتی، بابک
تعیین نقش الگوهای روابطی و سبکهایاسنادی والدین در پیشبینی مدرسههراسی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
ی
-
یار احمدی، یحیی
تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطهای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
-
یحیوی، مجید
تحلیل نقش تبلیغات، رسانههای اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد