آ
-
آموزش تنظیم شناختی هیجان
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و آموزش تنظیمشناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
ا
-
ابتلا به زردی
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
-
ابعاد نابهنجار شخصیت
پیشبینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
-
احساس تنهایی
نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکههای مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
-
اختلال اضطراب فراگیر
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
-
اختلال طیف اتیسم
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
-
اختلال کمبود توجه/فزون کنشی
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
اختلال نقصتوجه/بیشفعالی
بررسی شیوع اختلال نقصتوجه/بیشفعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
-
اردبیل
بررسی شیوع اختلال نقصتوجه/بیشفعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
-
ارزیابی شناختی
اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوشبینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
-
اشتیاق تحصیلی
بررسی اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
-
اضطراب
پیشبینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
-
اضطراب امتحان
تعیین نقش الگوهای روابطی و سبکهایاسنادی والدین در پیشبینی مدرسههراسی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
-
اعتیاد به تلفن همراه
پیشبینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانشآموزان بر اساس خودتنظیمیعاطفی، خودشفقتورزی و سبکهای دلبستگیبهخدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
-
اعتیاد به تلفن همراه
مدلیابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانشآموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستمهای مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
اعتیاد به وبگردی
مقایسه مسئولیتپذیری، تعللورزی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
-
افسردگی
نقش میانجی احساس تعلقپذیری در رابطۀ بین سازگاری روانشناختی خانواده و وضعیت روانشناختی (افسردگی، احساس شکست و به دامافتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
-
الگوهایروابطی
تعیین نقش الگوهای روابطی و سبکهایاسنادی والدین در پیشبینی مدرسههراسی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
ب
-
باورهای غیرمنطقی
نقش باورهای غیرمنطقی و کفایت اجتماعی در پیشبینی تجربهی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
بیتفاوتی اخلاقی
بررسی رابطه بین بیتفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
-
بخشش
تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
برنامه رویکرد خوشبینانه
اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوشبینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
-
بیشفعالی
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
-
بیصداقتی تحصیلی
بررسی رابطه بین بیتفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
-
به دامافتادگی
نقش میانجی احساس تعلقپذیری در رابطۀ بین سازگاری روانشناختی خانواده و وضعیت روانشناختی (افسردگی، احساس شکست و به دامافتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
-
بهزیستی تحصیلی
تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطهای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
-
بهزیستی روانشناختی
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و آموزش تنظیمشناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
-
بهزیستی روانشناختی
تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
بهزیستی روانشناختی
نقش راهبردهای شفقت به خود و کمالگرایی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
-
بهزیستی روانشناختی
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
پ
-
پایایی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفههای پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
-
پرسشنامه
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402]
ت
-
تبلیغات و رسانههای اجتماعی. دانشآموزان
تحلیل نقش تبلیغات، رسانههای اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
-
تیپ های صبحی و عصری
نقش سامانههای بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپهای صبحی و عصری در پیش بینی هیجانهای تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
تعارض والد- نوجوان
اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوشبینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
-
تعلق پذیری"
نقش میانجی احساس تعلقپذیری در رابطۀ بین سازگاری روانشناختی خانواده و وضعیت روانشناختی (افسردگی، احساس شکست و به دامافتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
-
تعلل ورزی
مقایسه مسئولیتپذیری، تعللورزی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
-
تعهد حرفه ای
تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
تنظیم شناختی هیجان
پیشبینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
-
تولد زودرس
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
ج
-
جو عاطفی خانواده
الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکههای اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
ح
-
حل مساله
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
-
حل مسأله اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفههای پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
خ
-
خرد
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
خودتنظیمی انگیزشی
تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطهای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
-
خودتنظیمیعاطفی
پیشبینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانشآموزان بر اساس خودتنظیمیعاطفی، خودشفقتورزی و سبکهای دلبستگیبهخدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
-
خودشفقتورزی
پیشبینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانشآموزان بر اساس خودتنظیمیعاطفی، خودشفقتورزی و سبکهای دلبستگیبهخدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
-
خودکارآمدی هیجانی
تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطهای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
د
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشهذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
-
دانشآموزان
نقش راهبردهای شفقت به خود و کمالگرایی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
-
دانشآموزان
بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
درگیریتحصیلی
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشهذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
-
درمان هیپوونتیلاسیون
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
-
دفتر شبه خانواده
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
-
دور سر
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
ر
-
راهبردهای حل تعارض
اثربخشی برنامه آموزش با رویکرد خوشبینانه بر راهبردهای حل تعارض، ارزیابی شناختی و تعارض والدین – نوجوان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 100-88]
-
روایی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
س
-
سابقه فامیلی
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
-
سازگاری اجتماعی و دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی
بررسی اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
-
سامانههای بازداری و فعالسازی رفتاری
نقش سامانههای بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپهای صبحی و عصری در پیش بینی هیجانهای تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
سبک زندگی و نگرش
تحلیل نقش تبلیغات، رسانههای اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
-
سبکهایاسنادی
تعیین نقش الگوهای روابطی و سبکهایاسنادی والدین در پیشبینی مدرسههراسی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
-
سبکهای دلبستگیبهخدا
پیشبینی رفتار اعتیادآور به تلفن همراه در دانشآموزان بر اساس خودتنظیمیعاطفی، خودشفقتورزی و سبکهای دلبستگیبهخدا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 58-45]
-
سبکهای شوخطبعی
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
سرزندگی تحصیلی
مقایسه مسئولیتپذیری، تعللورزی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
-
سرسختی تحصیلی
تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطهای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 74-59]
-
سرمایه اجتماعی
تحلیل نقش تبلیغات، رسانههای اجتماعی و سرمایه اجتماعی بر سبک زندگی و نگرش دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 69-62]
-
سیستمهای مغزی- رفتاری
مدلیابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانشآموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستمهای مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
سوگیری توجه
اثربخشی درمان هیپوونتیلاسیون بر بازداریهیجانی و سوگیری توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 98-108]
ش
-
شبکههای اجتماعی
الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکههای اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
-
شبکههای مجازی
نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکههای مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
-
شفقت به خود
نقش راهبردهای شفقت به خود و کمالگرایی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
-
شکست
نقش میانجی احساس تعلقپذیری در رابطۀ بین سازگاری روانشناختی خانواده و وضعیت روانشناختی (افسردگی، احساس شکست و به دامافتادگی) دختران نوجوان در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 84-97]
-
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و آموزش تنظیمشناختی هیجان بر بهزیستی روانشناختی مادران دانش آموزان پرخاشگر [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-70]
-
شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی
بررسی اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 46-61]
-
شوخ طبعی
تأثیر شوخ طبعی در محیط کار بر بهزیستی روانشناختی معلمان با میانجیگری بخشودگی بین فردی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
شیوع
بررسی شیوع اختلال نقصتوجه/بیشفعالی (ADHD) و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش آموزان کلاس دوازدهم شهر اردبیل در سال تحصیلی 97-1396 [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 44-33]
-
شیوع
بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402]
ص
-
صفت صداقت-تواضع
بررسی رابطه بین بیتفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
ط
-
طرد اجتماعی
الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکههای اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
ع
-
علائم
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
نقش راهبردهای شفقت به خود و کمالگرایی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
ق
-
قلدری- قربانی
بررسی شیوع قلدری و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در دانش-آموزان مدارس متوسطه اول شهر گرمی [دوره 12، شماره 3، 1402]
ک
-
کفایت اجتماعی
نقش باورهای غیرمنطقی و کفایت اجتماعی در پیشبینی تجربهی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
کمال گرایی
تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
کمالگرایی
نقش راهبردهای شفقت به خود و کمالگرایی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی و فرسودگی تحصیلی در دانش-آموزان استعدادهای درخشان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 138-126]
-
کمرویی
الگوی روابط ساختاری استفاده اعتیادی از شبکههای اجتماعی بر اساس طرد اجتماعی و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی کمرویی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 32-19]
-
کنشهای اجرایی گرم و سرد
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
کودکان پیشدبستانی
پیشبینی میزان اضطراب کودکان پیش دبستانی براساس ابعاد نابهنجار شخصیت و راهبردهای انطباقی تنظیم شناختی هیجان والدین [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 109-124]
م
-
متوسطه اول
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
مدیرت رفتار
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
-
مدرسههراسی
تعیین نقش الگوهای روابطی و سبکهایاسنادی والدین در پیشبینی مدرسههراسی و اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 20-33]
-
مدل ساختاری
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
مسئولیت پذیری
مقایسه مسئولیتپذیری، تعللورزی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اعتیاد به وبگردی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 18-6]
-
مشکلات ارتباطی
مدلیابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانشآموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستمهای مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
مشکلات رفتاری
نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکههای مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
-
مشکلات سلوکی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مشکلات سلوکی در کودکان و نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 34-45]
-
معلم
تبیین مدل بهزیستی روانشناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجیگری سبکهای شوخطبعی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
معلمان آموزش و پرورش
تحلیل نقش کمال گرایی در تعهد حرفه ای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل) [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
مهارت های ارتباطی
مقایسه اثربخشی آموزش حل مساله و مدیریت رفتار به مادران بر مشکلات رفتاری برونی سازی شده کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 87-75]
ن
-
نیاز به محبوبیت
نقش احساس تنهایی، نیاز به محبوبیت و مشکلات رفتاری درمیزان استفاده از شبکههای مجازی در نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 6-19]
-
ناگویی هیجانی
مدلیابی علّی اعتیاد به تلفن همراه در دانشآموزان براساس ناگویی هیجانی و مشکلات ارتباطی: نقش میانجی سیستمهای مغزی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
نقشهذهنی
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشهذهنی بر درگیری-تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 125-114]
-
نمره هدف
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
نوجوان
اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله اجتماعی برکاهش میزان مؤلفههای پرخاشگری دانش آموزان نوجوان شهر تبریز [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 113-101]
و
-
واژههایکلیدی: قلدری سایبری
نقش باورهای غیرمنطقی و کفایت اجتماعی در پیشبینی تجربهی قلدری سایبری دانش-آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
والد و کودک
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی گرم و سرد در دو سطح والد و کودک بر بهبود علائم کودکان با اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
وزن حین تولد
نقش عوامل بدوتولد در پیشبینی ابتلا به اختلال بیشفعالی در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 150-139]
ه
-
هیجانات پیشرفت مثبت
نقش سامانههای بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپهای صبحی و عصری در پیش بینی هیجانهای تحصیلی مثبت دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
هدف تحصیلی
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
هدفگذاری
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه ی هدفگذاری تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 3، 1402]
-
هویت اخلاقی
بررسی رابطه بین بیتفاوتی اخلاقی، هویت اخلاقی و صفت صداقت-تواضع با بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 125-139]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد