جعفری، طیبه؛ شفیع آبادی، عبدالله؛ فرحبخش، کیومرث؛ عباسپور، عباس و یونسی، جلیل (1399). طراحی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران سازمان بازرسی کل کشور با رویکرد مشاوره شغلی، فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی، 12 (43)، 9-32.]
Doi: 10.52547/jcoc.12.2.9]
جهانیان، رمضان و حاجی منوچهری، هدایت. (1396). نقش نظارت و راهنمایی آموزشی بر بهبود صلاحیت حرفه ای معلمان از دیدگاه مدیران شهرستان ساوجبلاغ. نشریه پژوهش ها و مطالعات علوم رفتاری، 33 (11)، 29-4.
http://noo.rs/D69lu
فطرت، محمدعلی؛ خراسانی، اباصلت؛ ابوالقاسمی، محمود و قهرمانی، محمد (1394). طراحی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه کابل،
فصلنامه انجمن آموزش عالی ایران، 7 (4)، 174-141.
http://ihej.ir/article-1-730-fa.html
یزدانی، زهره؛ فرزانه، محمد؛ قدری، اسماعیل (1397). نظارت بالینی: رویکردی به رشد حرفه ای معلمان. اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی ایران، تهران، مرکز بین المللی همایشها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام.
https://civilica.com/doc/783768/
نیکنامی، مصطفی(1392). نظارت و راهنمایی آموزشی، تهران، انتشارات سمت.
Al-Munnir, A. (2018),’’ The Role Of Educational Supervisors Towards Improving Teachers Performance’’, Department Of Education Faculty Of Arts And Education Bauchi State University, Gadau-Nigeria,1-15.
Clarke, F. R. (2021). Educational supervision in obstetrics and Gynaecology.Obstetrics Gynaecology& Reproductive Medicine 30(7), 1-25.
http://obstetricsgynecology.eu/
Guba, E. G., & Lincoln, Y. S. (2005).
Paradigmatic Controversies, Contradictions, and Emerging Confluences, In N. K. Denzin& Y. S. Lincoln (Eds.), “Handbook of qualitative research” (3rd ed., pp. 191-215). Thousand Oaks, CA: Sage. ]
Doi: 10.4236/ajibm.2014.49053]
Han, J., Yin, H., & Wang, W(2015), ‘’The effect of tertiary teachers’ goal orientations for teaching on their commitment: The mediating role of teacher engagement’’, Educational Psychology, 1-22]
Doi: 10.1080/01443410.2015.1044943]
Harris, A., Jones, M., & Crick, T. (2020) Curriculum leadership: a critical contributor to school and system improvement,
School Leadership & Management, 40 (1), 1-4. ]
Doi: 10.1080/13632434.2020.1704470]
Ibatovaa, A. Z., Kuzmenkob, V. I., and Klychova, G. S. (2018). Key Performance Indicators of Management Consulting.
Management Science Letters, 8, 475-482.]
Doi: 10.5267/j.msl.2018.3.004]
Malterud, K., Siersma, V. D., &Guassora, A. D. (2016). Sample size in qualitative interview studies: guided by information power.
Qualitative health research, 26 (13), 1753 - 1760. ]
Doi: 10.1177/1049732315617444]
Mayayo, J. L.,Romaní, J. R., & Duran, R. D.Q. (2020). ‘Management and leadership of networks for educational success: analysis of emerging networks in Spain’.
Journal School Leadership & Management, 40 (2-3), 183-202. ]
Doi: 10.1080/13632434.2019.1692197]
Rowlands, T., Waddell, N., & McKenna, B. (2016). Are we there yet? A technique to determine theoretical saturation.
Journal of Computer Information Systems, 56(1), 40 – 47. ]
Doi: 10.1080/08874417.2015.11645799]