افخمی، مهدی ؛توکلی، عبدالله(1394). توسعه سرمایه اجتماعی و سرمایه روانشناختی در پرتو سبک زندگی اسلامی. دو فصلنامۀ علمی پژوهشی مطالعات اسلام و روانشناسی،54،19-31. Doi:
10.30471/PSY.2016.1083
میرحسینی، بیدا؛ آقاجانی، حسین وحبیب پور، کرم(1398). مطالبات اجتماعی زنان و رابطه سرمایه اجتماعی و سبک زندگی با آنها (مورد مطالعه: زنان شهر قزوین) . مطالعات زن و خانواده. 7(1)، 73-95.
https://doi.org/10.22051/jwfs.2017.16985.1541
عدلیپور، صمد؛ سلیمانی، حمید و مفاخری، اقبال (1393). رابطه مصرف رسانهای با هویت اجتماعی و سبک زندگی نوین در بین جوانان شهر تبریز. پژوهشهای ارتباطی ،3، 121-143..
https://doi.org/10.22082/cr.2014.15328
موتمنی، علیرضا؛ مرادی، هادی؛ همتی، امین و احقانی، مریم (1391). تأثیر انگیزههای استفاده از خدمات پیام کوتاه در نگرش نسبت به تبلیغات چشمانداز مدیریت بازرگانی، 11 (11)، 95-115.
https://civilica.com/doc/1290639
نریمانی، محمد؛ شریفی، نیلوفر و جعفری، مهدیه(1396). بررسی رابطهی استفاده از شبکههای اجتماعی با رضایت زناشویی و بهزیستی معنوی زوجین.
اولین همایش ملی آسیبهای اجتماعی،4-1
https://civilica.com/doc/761114.
نوروززاده، وحید و سلیمانی، اسماعیل. (1399). بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص.
مجله ناتوانیهای یادگیری، 10(2)، 282-299.
10.32598/JLD.10.2.7
Adlipoor, S., Soleimani, H., & Mafakheri, E. (2014). Relationship between media consumption and social identity and modern lifestyle: A case study on Tabriz young citizens. Communication Research, 21(79), 121-146. (Persian) https://doi.org/10.22082/cr.2014.1532.
Afkhami, M., & Tavakoli, A. (2015). Development of social capital and psychological capital in the light of Islamic lifestyle.
Two Quarterly Journal of Islamic Studies and Psychology, 54, 19-31. (Persian) doi:
10.30471/PSY.2016.1083.
Edge, W. (2017). Nursing Professionalism: Impact of Social Media Use among Nursing Students. Journal of Healthcare Communications, 2 (3),1-3.
doi: 10.4172/2472-1654.100068.
Hashim, K., Al-Sharqi, L. M. O., & Kutbi, I. (2016). Perceptions of Social Media Impact on Social Behavior of Students. Multigenerational Online Behavior and Media Use.
Kim, S., & Jun, J. W. (2016). The impact of event advertising on attitudes and visit intentions.
Journal of Hospitality and Tourism Management, 29, 1-8.
doi.org/10.1016/j.jhtm. 2016 .04.002
Chukwuere, J. E., & Chukwuere, P. C. (2017). The impact of social media on social lifestyle : a case study of university female students.
Gender and Behaviour, 15(4), 9966-9981.
https://doi.org/doi:10.10520/EJC-c1e3ae5f6
Mirhosseini, B., Aqhajani, M., Habibpouri, H., &Gtabi, K. (2019).
Social demands of women and the relation of lifestyle and social capital (A Case Study of Women in Qazvin City).
Quarterly Journal of Women and the Family,Al-Zahra University Women's Research Institute, 7(1), 73-95. (Persian).
doi:10.22051/JWFS.2017.16985.1541.
Motameni, A., Moradi., H., Hemmati., H.& Ohaghani., M. (2012). The effect of motivation to use SMS services on attitudes toward advertising,
Business Management, 95-115(Persian).
https://civilica.com/doc/1290639.
Narimani, M., Sharifi., N.& Jafari., M. (2017). Investigating the relationship between the use of social networks with marital satisfaction and spiritual welfare of couples, First national social harm conference, 1-4.
https://civilica.com/doc/761114.
Nourozzade, V., & Soleimani, E. (2021). Investigating the structural equation model of the effect of metacognitive awareness, self-efficacy, and academic motivation on attitude towards mathematics by examining the mediating role of mathematical anxiety in students with special learning disabilities.
Journal of Learning Disabilities, 10(2), 282-299. (Persian)
10.32598/JLD.10.2.7
Jaswinder., S. (2020). Impact of social Media on Indian youth with special reference to Covid-19. International
Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering, 9 (9), 493-496
. doi:10.359 40/ijitee.I7627.079920.
Yushau., B. (2006). The effects of blended e-learning on mathematics and computer attitudes in pre- Calculus algebra.
The Montana Mathematics Enthusiast. 3(2).176-183
. doi:10.54870/1551-3440.1048.