احمدی، اکرم (1391). رابطه عدالت سازمانی ادراک شده با بهزیستی معنوی – روانی باتوجه به نقش مولفه های سرمایه معنوی. پایاننامه کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان).
بهادری خسروشاهی، جعفر و هاشمی نصرت آبادی، تورج (1391). رابطه امیدواری و تابآوری با بهزیستی روانشناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز. اندیشه و رفتار، 6(2)، 41-50.
بیانی، علی اصغر؛ کوچکی، عاشور محمد و بیانی، علی (1387). روایی و پایایی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران،14(2)، 14-20.
پورعزت، علی اصغر (1382). طراحی سیستم خط مشی گذاری برای تحقق عدالت اجتماعی برمبنای حکومت حق مدارعلوی، رساله دکتری دانشگاه تربیت مدرس.
درویزه، زهرا و کهکی، فاطمه (1387). بررسی رابطه سازگاری زناشویی و بهزیستی روانی. مطالعات اجتماعی _ روانشناختی زنان، 6 (1)، 91-104.
شکرکن، حسین و نعامی، عبدالزهرا (1384). بررسی رابطه ساده و چندگانه عدالت سازمانی با رفتارمدنی سازمانی در کارکنان یک سازمان صنعتی در شهر اهواز، مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، 3(13)، 79-92.
صباحی، پرویز. (1390). نقش عدالت سازمانی ادراک شده و هنجار سازمانی بر رفتارهای فرانقشی کارکنان با توجه به ویژگی های شخصیتی وظیفه شناسی و توافق جویی. رساله دکتری تخصصی روانشناسی، دانشگاه اصفهان.
قلی پور، آرین و پیران نژاد، علی. (1386). تأثیر عدالت اجتماعی بر مهاجرت نخبگان، فصلنامه رهیافت، 40 ، 35-45.
کدیور، پروین؛ شکری، امید؛ ولی الله، فرزاد؛ دانشورپور، زهره؛ دستجردی، رضا و پاییزی، مریم (1387). بررسی ساختار عاملی نسخههای فارسی سه، نه و چهارده سوالی مقیاسهای بهزیستی روانشناختی ریف دربین دانشجویان. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران، 14(2)، 152-161.
کهکی، فاطمه (1384). بررسی رابطه سازگاری زناشویی و بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان متأهل دانشگاه الزهرا (س)،پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی، دانشگاه الزهرا (س).
میکائیلی منیع، فرزانه (1389). بررسی وضعیت بهزیستی روانشناختی دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه ارومیه. افق دانش، 16(4)، 7265-72.
میکائیلیمنیع، فرزانه (1387). مقایسه بهزیستی روانی مادران با و بدون دانشآموزان ابتدایی کم توان ذهنـی:اثر سبکهای مقابله ای. پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 8 (1)، 53-68.
نریمانی، محمد؛ شاهمحمدزاده، یحیی؛ امیدوار، عظیم و امیدوار، خسرو. (1393). مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری. مجله ناتوانیهای یادگیری، 4(1)، 100-118.
نریمانی، محمد؛ یوسفی، فاطمه و کاظمی، رضا. (1393). نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری. مجله ناتوانیهای یادگیری، 3(4)، 124-142.
یحیی زاده، سلیمان (1384). بررسی رابطه هوش هیجانی و منبع کنترل با سلامت روانشناختی در بین دانشجویان دانشگاه مازندران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم.
Adams, J. S. (1965). Inequity in social exchange. In: L. Berkowitz(Ed).Advance in experimental social psychology, Vol. 2. New York: Academic Press.
Bauer. J., & Mulder. R. H. (2006). Upward Feedback and its Contribution to Employs Feeling of Self- Determination. Journal of Work plays Learning, 18 (7), 508-521.
Berger,P.L., & Luck man, T. (1966). The social construction of reality. Garden City, New York: double day.
Bronk, K. C., Hill, p, l., Lapsley, T, L., Talib, T.L., & Finch, H. (2009). Purpose, hope, and Life Satisfaction in three age groups. Journal of Positive Psychology, 4 (6), 500- 510.
Clarke, D., & Goosen, T. (2009). The mediating effect of coping strategies in the relationship between automatic negative thoughts and depression in a clinical sample of diabetes patients. Journal of personality and Individual Differences, 46(4), 460- 464.
Colquitt, J. A., Scott, B. A., Rodell, J. B., Long, D. M., Zapata, C. P., Conlon D. E., & Wesson, M. J. (2013). Justice at the millennium, a decade later: A meta-analytic test of social exchange and affect-based perspectives. Journal of Applied Psychology, 98(2), 199-236.
Diener, E., & Biswas-Diener, R. (2008). Happiness: Unlocking the Mysteries of Psychological Wealth. Blackwell-Wiley.
Flogger, R., & Corpanzano, Y. (1998). Organizational justice &human resource management. Beverly Hills, CA. Sage.
Greenberg, J. (2010). Organizational injustice as an occupational health risk. The Academy of Management Annals, 4 (1), 205-243.
Haaland, S.A. (2002).Understanding organizational citizenship and counterproductive work behaviors: Examining interactions utilizing an organizational versus interpersonal categorization strategy .Unpublished dissertation. Michigan: central Michigan University.
Hauser, R. M., Springer, K. W., & Pudrovska, T. (2005). Temporal structures of psychological well-being: continuity or change”. Presented at the 2005 Meetings of the Gerontological Society of America, Orlando, Florida. Journal of Intellectual Disability Research, 12, 874-882.
Keyes, C.L. (2002). The mental health continuum: From languishing to flourishing in life. Journal of Health and Social Behavior, 43, 208-221.
Narimani, N., Yosefi, F., & Kazemi, R. (2014). The role of attachment styles and quality of life in predicting psychological well-being in adolescents with learning disabilities. Journal of learning Disabilities, 3(4), 124- 142. (Persian)
Narimani. M., Shahmohammadzadeh, Y., Omidvar, A., & Omidvar, Kh. (2014). A comparison of psychological capital and affective styles in students with learning disorder and normal students. Journal of Learning Disabilities, 4(1), 100-118. (Persian)
Nel, L. (2011). The Psychological Experiences of Masters Degree Students in Professional Psychology Programs: An Interpretative Phenomenological Analysis. Thesis in fulfillment of the requirements for the degree. Department Of Psychology Faculty of the Humanities: University of the Free State Bloemfontein. 48- 84.
Poole Wendy L. )2007(. Organizational justice as a framework for understanding Union-management relations in education. Canadian Journal of Education, 30(3), 725-748.
Rest, J. R. (1984). The major component of morality. In W. M .kurtines & J. L. Gewirtz (Eds), Morality, moral behavior, and moral development, New York: Wiley.
Robbins, J. M., Ford, M. T., & Tetrick, L. E. (2012). Perceived unfairness and employee health: A meta-analytic integration. Journal of Applied Psychology, 97 (2), 235-272.
Rogers, C. R. (1959). A theory of therapy, personality, and interpersonal relationships. Ins Koch (Ed.), Psychology: A study of a science, vol. III. (pp. 184–256). New York, NY: McGraw Hill.
Ryff, C. D. (1989). Happiness is everything, or is it? Explorations on the meaning of psychological well-being. Journal of Personality and Social Psychology, 57 (6), 1069-1081.
Ryff, C. D. (1995). Psychological Well-being in Adult Life, Current Directions in
Psychological Science (4), 99-104.
Ryff, C. D., & Singer, B. H. (2008). Know thyself and become what you are: eudemonic approach to psychological well-being. Journal of Happiness Studies, 9(1), 13-39.
Sisask, M., Värnik, P., Värnik, A., Apter, A., Balazs, J., Balint, M., & Bobes, J. (2014). Teacher satisfaction with school and psychological well-being affects their readiness to help children with mental health problems. Journal of Health Education, 73(4), 382-393.
Steger, M. F., & Dik, B. J. (2010). Work as meaning. In Linley, P. A., Harrington, S., &Page, N. (Eds.), Oxford handbook of positive psychology and work. Oxford, UK: Oxford University Press. 131-142.