ابوالحسن تنهایی، حسین (1388). هربرت بلومر و کنش متقابل نمادی. تهران: بهمن برنا.
ابوالحسن تنهایی، حسین، حکیمی، کتایون. (1391). بررسی تطبیقی رابطه بین مفهوم عدالت و هویت اجتماعی در قرن معاصر از دیدگاه هربرت بلومر (تفسیرگرا) و آنتونی گیدنز (ساختگرا). مطالعات توسعه اجتماعی ایران،2(4)، 54-41.
انواری، محمدرضا،(1390). نقد و بررسی نظریه کنش متقابل نمادین، معرفت، 113، 131-198
کوهی، کمال، فریادی، طیبه. (1397). بررسی تأثیر دینداری و بیگانگی اجتماعی بر همنوایی دانشجویان با هنجارهای اجتماعی مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز. پژوهشهای راهبردی مسائل اجتماعی ایران، 7(3)، 16-1.
مبارکی، محمد، افشانی، سید علیرضا، کردعلیوند، سهیلا (1397). تحلیل رابطه بین تعهد اجتماعی و بزهکاری: مطالعه مقایسهای میان دانش آموزان مقطع متوسطه شهرهای خرمآباد و یزد، مجله مطالعات اجتماعی ایران، 12 (2)، 135-111.
یوسفی، علی؛ فرهودی زاده، مارینا و لشکری دربندی، مرضیه (1391). فشار هنجار تعهد اجتماعی در ایران، جامعهشناسی کاربردی، 46(2)، 192-179.
Abolhasan Tanhaei, H., Hakimi, K. (2012). A Comparative Study of the Relationship between Social Justice and Identity Concepts based on Interpretationism (Max Weber and Herbert Blumer) and Structuralism (Emil Durkheim and Antony Giddens).
Journal of Iranian Social Development Studies, 4(2), 41-54. (Persion).
https://jisds.srbiau.ac.ir/article_1922.html
Abolhassan Tanhaei, H. (2009). Herbert Blumer and Symbolic Interaction. Tehran: Bahman Borna. (Persion).
Ahad, R., Mustafa, M. Z., Mohamad, S., Abdullah, N. H. S., & Nordin, M. N. (2021). Work Attitude, Organizational Commitment and Emotional Intelligence of Malaysian Vocational College Teachers.
Journal of Technical Education and Training,
13(1), 15-21.
http://penerbit.uthm.edu.my/ojs/index.php/jtet
Anvari, M R.(2011). Critique of the Theory of Symbolic Interaction, Knowledge, No. 113, 131-198. (Persion)
Koohi, K., Fayadi, T. (2018). Study of the Relationship between Religiosity and Social Alienation with Conformity of Student with Social Norms (Case Study: Students of Islamic Azad University of Tabriz).
Strategic Rssearch on Social Problems in Iran University of Isfahan, 7(3), 1-16. Doi: 10.22108/ssoss.2019.112256.1279 (Persion). [
Doi: 10.22108/ssoss.2019.112256.1279]
Li, Y., Wang, J., Ye, H., & Luo, J. (2020). Modulating the activity of vmPFC regulates informational social conformity: A tDCS study.
Frontiers in Psychology, 11. [
Doi: 10.3389/fpsyg.2020.566977]
Noriah Mohd. Ishaka, I. Piet Iskandarb, and Ridzauddin Ramli (2010). Emotionalintelligence of Malaysian teachers: a comparative studyon teachers in daily and residential schools.
Procedia Social and BehavioralSciences 9, 604–612.
[Doi: 10.1016/j.sbspro.2010.12.205]
Nurulaim, A. Z. & Suhaida, A. K. (2013). Komitmen Guru Terhadap Sekolah Menengah Di Daerah Kangar, Perlis. Prosiding Seminar Pasca Siswazah Dalam Pendidikan(GREDUC 2013),83-87.
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/50797/
Wijenayake, S., Van Berkel, N., Kostakos, V., & Goncalves, J. (2020). Quantifying the effect of social presence on online social conformity.
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction,
4(CSCW1), 1-22.
[Doi: 10.1145/3392863]
Woolcock, M. (1998). Social capital and economic development: Toward a theoretical synthesis and policy framework.
Theory and society,
27(2), 151-208. [
Doi: 10.1023/A:1006884930135]
Wullur, M. M., & Werang, B. R. (2020). Emotional Exhaustion and Organizational Commitment: Primary School Teachers' Perspective.
International Journal of Evaluation and Research in Education,
9(4), 912-919. [
doi: 10.11591/ijere.v9i4.20727]