بدرخانی، نسرین ( 1388 ). بررسی دیدگاه دبیران شهر شیراز در مورد تأثی ر رو شهای نوین تدریس بر
1387 . پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه آزاد اسلامی - کیفیت فرآیند تدریس در سال تحصیلی 88
واحد شیراز.
بهرنگی، محمد رضا ( 1387 ). الگوهای تدری . س تهران: نشر کمال تربیت.
زاهدی، شمس السادات؛ محمدی، ابوالفضل ( 1384 ). فراتحلیل راهی به سوی شناسایی، ارزشیابی، ترکیب
.79-51 ، و تلخیص پژوهشهای گذشته. فصلنامهی مطالعات مدیریت، 47
Journal of school psychology, Spring 2012 مجله ی روان شناسی مدرسه 1391
Vol.1, No.1/93-107 93-107 / دوره ی 1، شماره ی 1
107
.( شعبانی، حسن ( 1390 ). مهارتهای آموزشی و پرورش ی: روشها و فنون تدری س(ویرایش سوم، ج . 1
تهران: سمت.
شکرکن، حسین ( 1377 ). فراتحلیل . نشریه پژوهش در آموز ش. مجموعه مقال هه ا. وزارت آموزش و
پرورش پژوهشکدهی تعلیم و تربیت.
فتحی آذر، اسکندر ( 1382 ). رو شها و فنون تدری . س تبریز: انتشارات دانشگاه تبریز.
مهرمحمدی، محمود ( 1386 ). نظری ههای برنامه درس ی. تهران: سمت.
مهرمحمدی، محمود؛ عابدی، لطفعلی ( 1389 ). الگوهای یادگیری : ابزارهایی برای تدری س( ویرایش اول ).
تهران: سمت.
هومن، حیدر علی ( 1387 ). راهنمای عملی فراتحلیل در پژوهش عمل . ی تهران: سمت.
Glass, J. V. (2000). Meta Analysis at 25, Unpublished Ph.D. dissertation, College of
Education, Arizona State University.
Hillocks, G. (1987). Synthesis of research on teaching writing. Educational Leadership,
44(8), 71-82.
Johnson, D. W. & Johnson, R. T. (1999). Methods of cooperative learning: What can we
prove works? Edina, Minn: Cooperative Learning Institue.
Joyce, B., Weil, M. & Calhoun, E. (2004). Models of teaching (7th ed.). Boston: Allyn &
Bacon.
Newby, T. J. & Ertner, P. A. (1994). Instructional analogies and the learning concept.
Paper presented at the annual meeting of the American, Educational Research
Association, New Orleans.
Rolheiser-Bennett, C. (1986). Four models of teaching: A Meta analysis of student
outcomes. Unpublished Ph.D. dissertation, University of Oregon.
Rosenthal, R. & Dematteo, R.M. (2001). Meta-Analysis: Recent developments in
quantitative methods for literature reviews. Annual Review of Psychology, 52, 41-57.