بشارت، محمدعلی و گرانمایه پور، شیوا. (1393). رابطۀ ناگویی هیجانی ومشکلات بین شخصی: نقش تعدیل کننده سبکهای دلبستگی. روانشناسی معاصر ، 9(1)، 3-16.
بگیانکولهمرز، محمدجواد؛ درتاج، فریبرز و محمدامینی، مهدی. (1391). مقایسهی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری. مجله ناتوانیهای یادگیری، 2(2)، 6-24.
شاهقلیان، مهناز؛ مرادی، علیرضا و کافی، سیدموسی. (1386). رابطه آلکسی تیمیا با سبکهای ابراز هیجان و سلامت عمومی در دانشجویان. مجله ی روانپزشکی وروانشناسی بالینی ایران ،13(3)، 238- 248.
صدری دمیرچی، اسماعیل و اسماعیلی قاضیولوئی، فریبا. (1395). اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص. مجله ناتوانیهای یادگیری، 5(4)، 59-86.
فلاحی، مهدی و مکوندی، بهنام. (1392). تأثیر آموزش مهارتهای فرزندپروری به والدین بر خودتنظیمی تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران. مددکاری اجتماعی، 6(7)،
میرزایی، مهشید؛ چهرزاد، مینو و یعقوبی، یاسمن. (1394). سبکهای فرزندپروری والدین شهر رشت. دوفصلنامه دانشکده های پرستاری ومامایی، 19(61)، 27-31.
نریمانی، محمد؛ عباسی، مسلم؛ ابوالقاسمی، عباس و احدی، بتول. (1392). مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی. مجله ناتوانیهای یادگیری، 2(4)، 154-176.
Bagiankolemarze, M., Dortaj, F., & Mohammad Amini, M. (2013). A comparative study of alexithymia and emotion control in mothers of students with and without learning disabilities. Journal of Learning Disabilities, 2(2), 6-24. (Persian)
Granefski, N., Kraaij, V., & Spinhoven, P. (2002). Manual for theuse of the cognitive emotion regulation questionnaire. Leiderorp: Datec.
Groos, J. J. (1999). Emotion regulation: Past, present, future. Cognitive Emotion,13(5), 551-73.
Gross, J. J., & Levenson, W. R. (1993). Emotional suppression: Physiology, self-report, and expressive behavior. Journal of Personality and Social Psychology, 64(6), 970–986.
Gross, J. J., & Thompson, R. A. (2007). Emotion regulation: Conceptual foundations. In J. J. Gross (Ed.), Handbook of Emotion Regulation. New York: Guilford Press.
Narimani, M., Abbasi, M., Abolghasemi, A., & Ahadi, B. (2013). A study comparing the effectiveness of acceptance/ commitment by emotional regulation training on adjustment in students with dyscalculia. Journal of Learining Disabilities, 2(4), 154-173. (Persian)
Sadri Damirchi, A., & Esmaili Ghazivaloii, F. (2016). Effectiveness of social- emotional skills training on cognitive emotion regulation and social skills in children with learning disabilities. Journal of Learning Disabilities, 5(4), 59-86. (Persian)
Shahgholian, M., Moradi, A., & Kafee, M. (2007). Relationship of alexithymia with emotional expression styles and general health among university students. IJPCP, 13(3), 238-248. (Persian)