نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش شناختی– رفتاری اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-47]
  • آموزش مراقبه ذهن آگاهی تأثیر درمان مبتنی بر آموزش مراقبه ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجانی در نوجوانان ADHD غیر بالینی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 118-138]
  • آموزش‌های هوشمند ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]

ا

  • اختلالات رفتاری مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 167-182]
  • اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی تأثیر درمان مبتنی بر آموزش مراقبه ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجانی در نوجوانان ADHD غیر بالینی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 118-138]
  • اختلال نارسایی توجه و فزون کنشی ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]
  • اختلال نافرمانی مقابلهای اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-47]
  • ادراک زمان نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 101-117]
  • از خود بیگانگی بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-54]
  • استدلال اخلاقی بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 167-182]
  • اضطراب امتحان مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 48-64]
  • اضطراب امتحان بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
  • اضطراب تحصیلی رابطه‌ی مؤلفه‌های درون مدرسه‌ای و خودکارآمدی اجتماعی با اضطراب تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 56-77]
  • اعتیاد به تلفن همراه تعیین ارتباط احساس تنهایی و حمایت اجتماعی با اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]
  • ایفای نقش بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیّت‌پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 151-166]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-70]
  • انگیزش تحصیلی اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-99]
  • اهداف زندگی اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-99]
  • اهمال کاری تحصیلی نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 92-108]

ب

  • بازی آموزشی رایانه‌ای مقایسه‌ی اثربخشی آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای و روش سنتی بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 131-150]
  • باز تولید زمان نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 101-117]
  • بازخورد نوشتاری اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-70]
  • باورهای انگیزشی نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 81-100]
  • باورهای معرفت شناختی نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 81-100]
  • بی نظمی هیجانی تأثیر درمان مبتنی بر آموزش مراقبه ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجانی در نوجوانان ADHD غیر بالینی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 118-138]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی معنادرمانی گروهی فرانکل بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 71-91]

پ

  • پیام کوتاه بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-54]
  • پرخاشگری اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر حساسیت بین فردی و پرخاشگری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 39-55]
  • پرخاشگری آشکار اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 148-166]
  • پرخاشگری رابطه‌ای اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 148-166]
  • پردازش هیجانی مقایسه سبک‌های مقابله‌ای و پردازش هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 132-147]
  • پیش دبستانی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-131]
  • پیشرفت ریاضی نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 81-100]

ت

  • ترس از شکست نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 92-108]
  • تیز هوش مقایسه سبک‌های مقابله‌ای و پردازش هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 132-147]
  • تمایز یافتگی بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
  • تنهایی رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]
  • تنهایی تعیین ارتباط احساس تنهایی و حمایت اجتماعی با اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]
  • توجه ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-116]

ج

  • جهت‌گیری های اهداف نقش جهت‌گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 85-100]

ح

  • حافظه ی کاری نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 101-117]
  • حساسیت بین فردی اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر حساسیت بین فردی و پرخاشگری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 39-55]
  • حساسیت به طرد مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 24-38]
  • حمایت اجتماعی تعیین ارتباط احساس تنهایی و حمایت اجتماعی با اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]
  • حمایت اجتماعی نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌ [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 31-51]

خ

  • خلاقیت مقایسه‌ی اثربخشی آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای و روش سنتی بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 131-150]
  • خودآموزی کلامی مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 48-64]
  • خودکارآمدی رابطه‌ی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • خودکارآمدی اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-70]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-99]
  • خود کارآمدی نقش عملکرد خانواده و خودکارآمدی در سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 117-131]
  • خودکارآمدی اجتماعی رابطه‌ی مؤلفه‌های درون مدرسه‌ای و خودکارآمدی اجتماعی با اضطراب تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 56-77]
  • خودکارآمدی ریاضی نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 81-100]
  • خودنظم دهی نقش جهت‌گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 85-100]

د

  • دانش آموزان مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 24-38]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-99]
  • دانش آموزان مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 167-182]
  • دانش‌آموزان رابطه‌ی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • دانش‌آموزان بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیّت‌پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 151-166]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر حساسیت بین فردی و پرخاشگری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 39-55]
  • دانش‌آموزان مقایسه سبک‌های مقابله‌ای و پردازش هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 132-147]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 148-166]
  • دانش‌آموزان تعیین ارتباط احساس تنهایی و حمایت اجتماعی با اعتیاد به تلفن همراه در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-30]
  • دانش‌آموزان بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
  • دانش‌آموزان نقش جهت‌گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 85-100]
  • دانش‌آموزان بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 132-145]
  • دانش‌آموزان تیزهوش مقایسه‌ی اثربخشی آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای و روش سنتی بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 131-150]
  • دانش‌آموزان متوسطه نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-80]
  • درک اجتماعی نقش سبک‌های زندگی، درک اجتماعی و روابط خانوادگی در پیش‌بینی رضایت زناشویی معلمان جوان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 20-38]
  • دوره‌ی متوسطه رابطه‌ی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]

ر

  • رشد حرفه ای بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • رضایت از زندگی مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 167-182]
  • رضایت از زندگی نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌ [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 31-51]
  • رضایت از مدرسه نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌ [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 31-51]
  • رضایت زناشویی نقش سبک‌های زندگی، درک اجتماعی و روابط خانوادگی در پیش‌بینی رضایت زناشویی معلمان جوان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 20-38]
  • رفتار اخلاقی بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 167-182]
  • رفتار پرخاشگرانه رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]
  • رفتار جامعه یار تعیین نقش همدلی و سبک زندگی اسلامی‌ در تبیین رفتار جامعه یار معلمان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 75-84]
  • روابط خانوادگی نقش سبک‌های زندگی، درک اجتماعی و روابط خانوادگی در پیش‌بینی رضایت زناشویی معلمان جوان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 20-38]

س

  • سازگاری اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-47]
  • سازگاری نقش عملکرد خانواده و خودکارآمدی در سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 117-131]
  • سازگاری اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-131]
  • سبک زندگی اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 78-99]
  • سبک زندگی اسلامی‌ تعیین نقش همدلی و سبک زندگی اسلامی‌ در تبیین رفتار جامعه یار معلمان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 75-84]
  • سبک‌های زندگی نقش سبک‌های زندگی، درک اجتماعی و روابط خانوادگی در پیش‌بینی رضایت زناشویی معلمان جوان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 20-38]

ش

  • شادکامی رابطه‌ی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • شادکامی اثربخشی معنادرمانی گروهی فرانکل بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 71-91]
  • شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی نقش حمایت اجتماعی مدارس بر رضایت از زندگی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی رضایت از مدرسه، شایستگی تحصیلی و خودکارآمدی عمومی‌ [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 31-51]
  • شناخت اجتماعی بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 167-182]
  • شیوع شناسی بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 132-145]
  • شیوه مقابله با استرس مقایسه سبک‌های مقابله‌ای و پردازش هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 132-147]

ع

  • عزت نفس مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 167-182]
  • عملکرد خانواده بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و اضطراب امتحان، با نقش واسطه‌ای تمایز یافتگی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
  • عملکرد خانواده نقش عملکرد خانواده و خودکارآمدی در سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 117-131]
  • عملکرد ریاضی نقش جهت‌گیری اهداف پیشرفت در عملکرد ریاضی: با میانجی گری خودنظم دهی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 85-100]

ف

  • فرسودگی تحصیلی نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-80]
  • فرسودگی تحصیلی بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-54]
  • فرهنگ مدیریت خطا بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا با یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش اردبیل) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 100-117]
  • فشار اجتماعی مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 24-38]

ک

  • کمال‌گرایی نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-80]
  • کودکان بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-131]
  • کودکان دبستانی نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 101-117]

ل

  • لکنت زبان مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 24-38]

م

  • محیط خانواده رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]
  • محیط کلاس رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]
  • مداخله فراشناختی مقایسه اثربخشی مداخله‌ فراشناختی و خودآموزی‌کلامی مایکنبام بر اضطراب‌امتحان دانش‌آموزان دختر‌ دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 48-64]
  • مدارس بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • مدارس متوسطه تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-23]
  • مدیران تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-23]
  • مدیریت خشم اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-47]
  • مسئولیّت‌پذیری بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیّت‌پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 151-166]
  • مصرف مواد مخدر بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر سمنان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 132-145]
  • معاونان تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-23]
  • معلمان بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • مکانیزم های معرفت پذیری بررسی نقش مکانیزم های معرفت پذیری در بهبود قابلیت حرفه ای معلمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • مهارت حل مسئله اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر حساسیت بین فردی و پرخاشگری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 39-55]
  • مهارت مقابله با هیجانات ناخوشایند اثربخشی آموزش مهارت‌های مقابله با هیجانات ناخوشایند بر پرخاشگری رابطه‌ای و آشکار دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 148-166]
  • مهارت‌های تفکر انتقادی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای و روش سنتی بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 131-150]
  • مهارت‌های زندگی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 118-131]
  • مؤلفه‌های درون مدرسه‌ای رابطه‌ی مؤلفه‌های درون مدرسه‌ای و خودکارآمدی اجتماعی با اضطراب تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 56-77]

ن

  • نگرش مذهبی رابطه‌ی نگرش مذهبی با شادکامی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 7-19]
  • نگرش نسبت به اقتدار رابطه‌ی علّی محیط خانواده و محیط کلاس درس با رفتار پرخاشگرانه در مدرسه با میانجی‌گری تنهایی، شهرت به ناهماهنگی و نگرش نسبت به اقتدار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-130]
  • نوآوری سازمانی بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا با یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش اردبیل) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 100-117]
  • نوجوانی بررسی رابطه استدلال اخلاقی و رفتار اخلاقی با میانجی گری نظریه شناخت اجتماعی در نوجوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 167-182]
  • نوجوانان ADHD غیر بالینی تأثیر درمان مبتنی بر آموزش مراقبه ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجانی در نوجوانان ADHD غیر بالینی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 118-138]

و

  • وابستگی بررسی رابطه‌ی وابستگی به پیام‌های کوتاه تلفنی و از خودبیگانگی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اردبیل [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-54]
  • ویژگی‌های شخصیتی نقش ترس از شکست و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 92-108]

ه

  • همدلی اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 26-47]
  • همدلی تعیین نقش همدلی و سبک زندگی اسلامی‌ در تبیین رفتار جامعه یار معلمان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 75-84]
  • هوش معنوی اثربخشی معنادرمانی گروهی فرانکل بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 71-91]
  • هوش هیجانی نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-80]

ی

  • یادگیری رسمی تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-23]
  • یادگیری سازمانی بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا با یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش اردبیل) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 100-117]
  • یادگیری غیررسمی تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-23]