آرنهایم، دانیل دی ( 1992 ). حرکت درمانی. مترجم حمید علیزاده( 1375 ). تهران: انتشارات مدرسه.
اشمیت، ریچارد . ای( 1992 ). یادگیری حرکتی و اجرا از اصول تا تمرین . مترجمان مهدی نمازی زاده و
محمدکاظم واعظ( 1376 ). چاپ هشتم. تهران: انتشارات سمت.
اکبری، میمنت ( 1384 ). بررسی تأثیر بازیهای دستی بر مهارت دستی ضعیف کودکان هشت ساله شهرستان
بهبها . ن پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علوم پزشکی ایران .
تات، محمدرضا و هوسپیان، آلیس ( 1379 ). آموزش و پرورش تلفیقی دانش آموز ان دیرآموز . تهران :
انتشارات سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی.
دبیری، عذرا و زندی پور، طیبه( 1385 ). آموزش و پرورش دانش آموزان استثنایی.تهران: انتشارات آییژ.
دلاور، علی ( 1374 ). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. تهران: انتشارات رشد.
دلخوشنواز، هاشم ( 1379 ). روان شناسی آموزش و پرورش کودکان عقب افتاده ذهنی . تهران : انتشارات
غزالی.
رمضانی نژاد، رحیم ( 1377 ). رشد و تکامل جسمانی- حرکتی گیلان: انتشارات دانشگاه گیلان.
رینی، ورنر ( 1984 ). رشد و تقویت مهارت های ادراکی- حرکتی در کودکان. ترجمه سازمند و
طباطبایی( 1384 ). تهران: سازمان استثنایی.
زکائی، محمود، نبوی، محمد ( 1378 ). کلیات تربیت بدنی در مدارس . چاپ سوم. تهران: انتشارات سمت.
سرمد، زهره ؛ بازرگانی، عباس و حجاری الهه ( 1380 ). روش تحقیق در علوم رفتاری . چاپ سوم . تهران :
انتشارات آگاه.
شبانی، محمد ( 1382 ). رشد و تکامل حرکتی. تهران: انتشارات بنیان علوم تهران.
شریفی درآمدی، پرویز ( 1380 ). مقدمه ای بر آموزش و پرورش کودکان استثنایی ناتوان از نظریه تا عمل .
تهران: انتشارات بهارستان.
گانیه، رابرت. ام ( 1981 ). شرایط یادگیری نظریه آموزشی. مترجم جعفر نجفی زند( 1373 ). تهران:
انتشارات رشد.
مشرف جوادی، بتول ( 1378 ). تربیت بدنی و ورزش در مدارس. چاپ سوم. تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
مهشیدی، شهداد ( 1381 ). بررسی تأثیرات فعالیت های حرکتی درشت بر فرآیند توجه دانش آموز ان پسر کم
8 سال). پایان نامه کارشناسی ارشد. آموزش و پرورش استثنایی. - توان ذهنی خفیف در مقطع ابتدایی ( 12
والاس، جرالد و مک لافلین، جیمز . آ ( 1981 ). ناتوانی های یادگیری مفاهیم و ویژگیها . مترجم محمدتقی
منشی طوسی( 1376 ). چاپ چهارم. مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی.
Journal of school psychology, Winter 2013 مجله ی روان شناسی مدرسه، زمستان 1391
وست وود، پیتر ( 1981 ). آموزش و پرورش کودکان با نیازهای ویژه . ترجمه شاهرخ مکوند حسینی و فرح
شیلاندری(ا 1381 ). تهران: انتشارات رشد.
هارو، آنیتا ( 1990 ). طبقه بندی هدف های تربیتی . مترجم علیرضا کیامنش ( 1379 ). تهران : انتشارات دفتر
امور کمک آموزشی.
هی وود، کاتلین. ام ( 1980 ). رشد و تکامل در طول عمر . مترجم مهدی نمازی زاده و محمد علی
اصلانخانی( 1366 ). تهران: انتشارات سمت.
Ay han, A. B., Aki, E., Aral N. & Kyhan H. (2007) Perceptual and motor skills. Missoula.
Conrier, J. (2004). Colorado department of education special education services unit.
www. cde. State. Co. us.
Lowen stein,.(2005). Understanding and helping the slow learner. www. clubtheo. Com
Nourbaksh, P. (2006). Perceptual motor Abilities and their Relationships with Academic
Performance of fifth Grade pupils in Comparison with osertesky scale, Kinesology.
Shaw, steven R. (2003). Acadimic interventions for slow learners. www. nasponline.org
Schmid, R. A. (1988). Motor control and dearning, American alliance for health, physical
education and recreation.