کلیدواژه‌ها = %D9%81%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%AF%DA%AF%DB%8C %D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
اثربخشی آموزش فراشناخت بر فرسودگی تحصیلی، تعلل‌ورزی و ناامیدی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1402

10.22098/jsp.2023.10432.5224

فضایل شاهماری سوها؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ تورج هاشمی


اثربخشی درمان‌های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان کمال‌گرا

دوره 7، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 240-260

10.22098/jsp.2018.702

آذر کیامرثی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ نیلوفر میکاییلی


ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 90-103

d_1_4_91_12_1_6

نیلوفر میکاییلی؛ غلامعلی افروز؛ لیلا قلیزاده