جمشیدی، گیتی و حیدری، غلامرضا. (1394). شناسایی زیرساخت ها و سازوکارهای مستندسازی تجارب و دانش در کتابخانه های دانشگاهی ایران.
تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، 49(2)، 191-211.
10.22059/jlib.2015.56983
جوانک لیلاولی، ماندانا؛ ابیلی،خدایار؛ پورکریمی، جواد و سلطانی، سیدکامران.(۱۳۹۶). ارائه الگوی توسعه حرفه ای مدیران گروه های آموزش بالینی: مورد دانشگاههای علوم پزشکی دولتی شهر تهران.
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 10(3)، ۲۱۸-۲03.
http://edcbmj.ir/article-۱-۱۲۵۰-fa.html
عاشقی، حسن؛ قهرمانی، محمد و قورچیان، نادرقلی. (۱۳۹۶). تدوین الگوی مفهومی طراحی برنامه آموزش مدیران مبتنی بر شایستگی مدیریتی: پژوهش کیفی(مورد بانک توسعه تعاون).
نوآوری های مدیریت آموزشی، 12(2)، ۶۱-۴۷.
https://jmte.riau.ac.ir/article_1135.html
مک وندی، محمد؛ مهرعلی زاده، یدالله و حسین پور، محمد.(۱۳۹۷). بررسی و تبیین چگونگی استخراج و مستند سازی دانش ضمنی مدیران و کارکنان شرکت های تولیدی منطقه آزاد اروندبر اساس روش نظریه داده بنیاد.
نشریه کتابداری و اطلاع رسانی، 21(4)، ۲۰۰- ۱۶۲.
10.30481/lis.2019.76999
نریمانی، محمد؛ جلالینژاد، راضیه؛ شعربافزاده، عاطفه و اژدری، زمان. (1393). اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن. مجله ناتوانیهای یادگیری، 4(2)، 100-120. lkd-7
Anderson, E., John, Schwager, H. , Paul, & Kerns, L.,Richard. (2006). The drivers for acceptance of tablet PCs by faculty in a college of business. Journal of Information Systems Education, 17(4),429.
Asheghi, H., Ghahremani, M., & Ghorchian, N. (2017). Preparing a conceptual pattern for designing a managerial training program based on managerial competence: qualitative research (Case study: of Tose'e Ta'avon Bank). Journal of Modern Thoughts in Education, 12(2), 47-61. (Persian) https://jmte.riau.ac.ir/article_1135.html?lang=en
Askari, Y. (2013). What is the experience? (Persian). http://asgari4e.blogfa.com/post/16 accessed June 15, 2016.
Bergmann, R. (2002). Experience management: foundations, development methodology, and internet based applications. Berlin, Heidelberg: Springer-Verlag.
Darling-Hammond, L., Flook, L., Cook-Harvey, C., Barron, B., & Osher, D. (2020). Implications for educational practice of the science of learning and development
. Applied Developmental Science, 24:2, 97-140. [ DOI:
10.1080/10888691.2018.1537791]
Jamshidi, G., & Heidari, G. (2015). Identifying infrastructures and mechanisms for documenting experiences and knowledge in university libraries in Iran.
Journal of Academic Librarianship and Information Research, 49(2), 191-211.
(Persian)
10.22059/jlib.2015.56983
Jäntti, M., & Kallinen, H. (2017). Exploring service desk employees' motivation and rewarding. International Conference on Service Systems and Service Management, Dalian, 1-6. [doi: 10.1109/ICSSSM.2017.7996177]
Javanak Liavali, M., Abili, Kh., Pourkarimi, J., & Soltani, S. K. (2017). Presenting a professional development model for clinical education department managers: Case study of Tehran University of Medical Sciences.
Journal of Education Strategies in Medical Sciences, 10(3), 218-202. (Persian)
http://edcbmj.ir/article-1-1250-fa.html
MacVandi, M., MehrAlizadeh, Y., & Hosseinpour, M. (2018). Investigate and study how to extract and document the tacit knowledge of managers and employees of production companies in Arvand Free Zone based on Grounded theory.
Journal of Library and Information Science, 21(4),162-200. (Persian)
10.30481/lis.2019.76999
Narimani, M., Jalalinejad, R., Shebfzadeh, A., & Ajdari, Z. (2015). The effectiveness of trainingof jager's knowledge and meta-cognitive skill program on reading performance of students with reading learning disability. Journal of Learning Disabilities, 4(2), 100-120. (Persian) lkd-7
Radianti, J., Majchrzak, A., Tim, F. J., & Wohlgenannt, I. (2020). A systematic review of immersive virtual reality applications for higher education: Design elements, lessons learned, and research agenda. Computers & Education, 147.
Raga,C. R., Rodavia, D., & Maria, R. (2018). Perceptions and Utilization of a Learning Management System: An Analysis from Two Perspectives. International Symposium on Educational Technology (ISET), Osaka, 33-37, doi: 10.1109/ISET.2018.00017
Todorović, M. L., Petrović, D. C., Mihića, M. M., Obradović,Vladimir, L., & Bushuyev, S. D. (2015). Project success analysis framework: A knowledge-based approach in project management. International Journal of Project Management, 33, 4.