اسدی پور، خدیجه؛ رحیمی، فرج اله و امیرنژاد، قنبر .(1393). اثر میانجی گری حافظه سازمانی بر رابطه بین یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در شرکت های صنعتی فعال در شهرکهای صنعتی خرم آباد، هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، تهران.
الهیاری، تیمور؛ سلیمی فر، زهرا؛ خلخالی، حمید رضا و محبی، ایرج(1393). بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا و پیامدهای ایمنی در بین کارکنان صنعت پتروشیمی. مجله ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها، 3(2)، 94-85.
جدیدی، مهرداد؛ عظیمی، لیلا و عالمزاده، مهرداد.(1390). بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر نواوری سازمانی(مطالعه موردی:کارخانجات نساجی بروجرد). دومین کنفرانس ملی دانشجوی کارآفرین، تهران.
جوانمرد، حبیب اله و سخایی، فاطمه (1388). بررسی رابطه بین مهارتهای فرد، یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد سازمانی در صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی. فصلنامه بصیرت،16(44)، 96-81.
رضوانی، حمید رضا و گرایلی نژاد، رزا(1390). ارائه الگویی برای گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد،7(28)، 26-21.
شهابی، مریم و جلیلیان، حمید.(1390).بررسی روابط میان اینرسی دانش ،یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی :شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب). مجله مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 4(15)، 158-137.
کزازی، ابوالفضل و شول، عباس(1392). تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، 71،25-14.
مرادی، محمود؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1391). بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)،21(69)، 149-121.
مرادی، محمود؛ یاکیده، کیخسرو؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1392). بررسی تأثیر فرهنگ مدیریت خطا بر نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی،11(2) ،114-87.
معطوفی، امیررضا؛ تاجدینی، کیهان؛ آقاجانی، حسنعلی و تاجدینی، کیوان(1389). نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، 71، 57– 49.
میر فخرالدینی، حمید؛ حاتمی نسب، حسن؛ طالعی فر، رضا و کنجکاو منفرد، امیر رضا(1389). مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی،2(35)، 118-103.
نژاد ایرانی، فرهاد؛ پور صادق، ناصر و شیخ بیگلو، نسرین .(1390).بررسی میزان متعالی بودن جو سازمانی و رابطه آن با یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی استان آذربایجان غربی. فصلنامه فراسوی مدیریت،5(19)، 177-151.
یعقوبی، مریم؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه و نیک بخت، اکرم(1389). رابطه بین مولفههای یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان. مدیریت مطالعه، 13،45-32.
AmiI, I., Robert, F. Belli., Woo, S., Loren, T.(2002). Internal Consistency and Reliability of a Questionnaire Assessing Organizational Innovation in Two Schools of Dentistry. Journal of Dental Education, 66(4), 469 -477.
Cannon, M. D., Edmondson, A. C. (2005). Failing to learn and learning to fail(intelligently): How great organizations put failure to work to innovate and improve. Long range Planning, 38(3), 299-319.
Edmondson A. C.(2011). Strategies for learning from failure. Harvard Business Review, 89(4), 48-55.
Egan T. M., Yang B., Bartlett K. R.(2004).The effects of organizational learning culture and job satisfaction on motivation to transfer learning and turnover intention. Human Resource Development Quarterly, 15(3), 279-301.
Homsma G. J., Van Dyck C., De Gilder D., Koopman P. L., Elfring T.(2009). Learning from error: The influence of error incident characteristics. Journal of Business Research, 62(1), 115-122.
Javanmard, H.& sakhadd, F.(2009). Survey the relationship beetwen individual skills, organizational learning, innovation and organizational performance in medium and small industrials at central state. Basirat quarterly, 16, 81-96.
Madsen P. M., Desai V.(2010). Failing to learn? The effects of failure and success on organizational learning in the global orbital launch vehicle industry. Academy of Management Journal, 53(3), 451-476.
Rybowiak V, Garst H, Frese M , Batinic B.(1999).Error orientation uestionnarrie(EOQ) ,relabigity, validity ,and different language equivalence. Journal of organization Behavior, 42, 527-47.
Van Dyck, C.(2005). Putting errors to good use: Error management culture in organizations, Ph. D. thesis. Faculty of Social and Behavioural Sciences. University of Amsterdam.
Van Dyck, C., Frese, M., &Sonnentag, S.(2005). Organizational error management culture & its impact on performance: a two-study replication. Journal of Applied Psychology, 90(6), 1228-1240.
اسدی پور، خدیجه؛ رحیمی، فرج اله و امیرنژاد، قنبر .(1393). اثر میانجی گری حافظه سازمانی بر رابطه بین یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در شرکت های صنعتی فعال در شهرکهای صنعتی خرم آباد، هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، تهران.
الهیاری، تیمور؛ سلیمی فر، زهرا؛ خلخالی، حمید رضا و محبی، ایرج(1393). بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا و پیامدهای ایمنی در بین کارکنان صنعت پتروشیمی. مجله ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها، 3(2)، 94-85.
جدیدی، مهرداد؛ عظیمی، لیلا و عالمزاده، مهرداد.(1390). بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر نواوری سازمانی(مطالعه موردی:کارخانجات نساجی بروجرد). دومین کنفرانس ملی دانشجوی کارآفرین، تهران.
جوانمرد، حبیب اله و سخایی، فاطمه (1388). بررسی رابطه بین مهارتهای فرد، یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد سازمانی در صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی. فصلنامه بصیرت،16(44)، 96-81.
رضوانی، حمید رضا و گرایلی نژاد، رزا(1390). ارائه الگویی برای گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد،7(28)، 26-21.
شهابی، مریم و جلیلیان، حمید.(1390).بررسی روابط میان اینرسی دانش ،یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی :شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب). مجله مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 4(15)، 158-137.
کزازی، ابوالفضل و شول، عباس(1392). تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، 71،25-14.
مرادی، محمود؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1391). بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)،21(69)، 149-121.
مرادی، محمود؛ یاکیده، کیخسرو؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1392). بررسی تأثیر فرهنگ مدیریت خطا بر نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی،11(2) ،114-87.
معطوفی، امیررضا؛ تاجدینی، کیهان؛ آقاجانی، حسنعلی و تاجدینی، کیوان(1389). نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، 71، 57– 49.
میر فخرالدینی، حمید؛ حاتمی نسب، حسن؛ طالعی فر، رضا و کنجکاو منفرد، امیر رضا(1389). مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی،2(35)، 118-103.
نژاد ایرانی، فرهاد؛ پور صادق، ناصر و شیخ بیگلو، نسرین .(1390).بررسی میزان متعالی بودن جو سازمانی و رابطه آن با یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی استان آذربایجان غربی. فصلنامه فراسوی مدیریت،5(19)، 177-151.
یعقوبی، مریم؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه و نیک بخت، اکرم(1389). رابطه بین مولفههای یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان. مدیریت مطالعه، 13،45-32.
AmiI, I., Robert, F. Belli., Woo, S., Loren, T.(2002). Internal Consistency and Reliability of a Questionnaire Assessing Organizational Innovation in Two Schools of Dentistry. Journal of Dental Education, 66(4), 469 -477.
Cannon, M. D., Edmondson, A. C. (2005). Failing to learn and learning to fail(intelligently): How great organizations put failure to work to innovate and improve. Long range Planning, 38(3), 299-319.
Edmondson A. C.(2011). Strategies for learning from failure. Harvard Business Review, 89(4), 48-55.
Egan T. M., Yang B., Bartlett K. R.(2004).The effects of organizational learning culture and job satisfaction on motivation to transfer learning and turnover intention. Human Resource Development Quarterly, 15(3), 279-301.
Homsma G. J., Van Dyck C., De Gilder D., Koopman P. L., Elfring T.(2009). Learning from error: The influence of error incident characteristics. Journal of Business Research, 62(1), 115-122.
Javanmard, H.& sakhadd, F.(2009). Survey the relationship beetwen individual skills, organizational learning, innovation and organizational performance in medium and small industrials at central state. Basirat quarterly, 16, 81-96.
Madsen P. M., Desai V.(2010). Failing to learn? The effects of failure and success on organizational learning in the global orbital launch vehicle industry. Academy of Management Journal, 53(3), 451-476.
Rybowiak V, Garst H, Frese M , Batinic B.(1999).Error orientation uestionnarrie(EOQ) ,relabigity, validity ,and different language equivalence. Journal of organization Behavior, 42, 527-47.
Van Dyck, C.(2005). Putting errors to good use: Error management culture in organizations, Ph. D. thesis. Faculty of Social and Behavioural Sciences. University of Amsterdam.
Van Dyck, C., Frese, M., &Sonnentag, S.(2005). Organizational error management culture & its impact on performance: a two-study replication. Journal of Applied Psychology, 90(6), 1228-1240.
اسدی پور، خدیجه؛ رحیمی، فرج اله و امیرنژاد، قنبر .(1393). اثر میانجی گری حافظه سازمانی بر رابطه بین یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در شرکت های صنعتی فعال در شهرکهای صنعتی خرم آباد، هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، تهران.
الهیاری، تیمور؛ سلیمی فر، زهرا؛ خلخالی، حمید رضا و محبی، ایرج(1393). بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا و پیامدهای ایمنی در بین کارکنان صنعت پتروشیمی. مجله ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها، 3(2)، 94-85.
جدیدی، مهرداد؛ عظیمی، لیلا و عالمزاده، مهرداد.(1390). بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر نواوری سازمانی(مطالعه موردی:کارخانجات نساجی بروجرد). دومین کنفرانس ملی دانشجوی کارآفرین، تهران.
جوانمرد، حبیب اله و سخایی، فاطمه (1388). بررسی رابطه بین مهارتهای فرد، یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد سازمانی در صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی. فصلنامه بصیرت،16(44)، 96-81.
رضوانی، حمید رضا و گرایلی نژاد، رزا(1390). ارائه الگویی برای گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد،7(28)، 26-21.
شهابی، مریم و جلیلیان، حمید.(1390).بررسی روابط میان اینرسی دانش ،یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی :شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب). مجله مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 4(15)، 158-137.
کزازی، ابوالفضل و شول، عباس(1392). تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، 71،25-14.
مرادی، محمود؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1391). بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)،21(69)، 149-121.
مرادی، محمود؛ یاکیده، کیخسرو؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1392). بررسی تأثیر فرهنگ مدیریت خطا بر نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی،11(2) ،114-87.
معطوفی، امیررضا؛ تاجدینی، کیهان؛ آقاجانی، حسنعلی و تاجدینی، کیوان(1389). نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، 71، 57– 49.
میر فخرالدینی، حمید؛ حاتمی نسب، حسن؛ طالعی فر، رضا و کنجکاو منفرد، امیر رضا(1389). مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی،2(35)، 118-103.
نژاد ایرانی، فرهاد؛ پور صادق، ناصر و شیخ بیگلو، نسرین .(1390).بررسی میزان متعالی بودن جو سازمانی و رابطه آن با یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی استان آذربایجان غربی. فصلنامه فراسوی مدیریت،5(19)، 177-151.
یعقوبی، مریم؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه و نیک بخت، اکرم(1389). رابطه بین مولفههای یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان. مدیریت مطالعه، 13،45-32.
AmiI, I., Robert, F. Belli., Woo, S., Loren, T.(2002). Internal Consistency and Reliability of a Questionnaire Assessing Organizational Innovation in Two Schools of Dentistry. Journal of Dental Education, 66(4), 469 -477.
Cannon, M. D., Edmondson, A. C. (2005). Failing to learn and learning to fail(intelligently): How great organizations put failure to work to innovate and improve. Long range Planning, 38(3), 299-319.
Edmondson A. C.(2011). Strategies for learning from failure. Harvard Business Review, 89(4), 48-55.
Egan T. M., Yang B., Bartlett K. R.(2004).The effects of organizational learning culture and job satisfaction on motivation to transfer learning and turnover intention. Human Resource Development Quarterly, 15(3), 279-301.
Homsma G. J., Van Dyck C., De Gilder D., Koopman P. L., Elfring T.(2009). Learning from error: The influence of error incident characteristics. Journal of Business Research, 62(1), 115-122.
Javanmard, H.& sakhadd, F.(2009). Survey the relationship beetwen individual skills, organizational learning, innovation and organizational performance in medium and small industrials at central state. Basirat quarterly, 16, 81-96.
Madsen P. M., Desai V.(2010). Failing to learn? The effects of failure and success on organizational learning in the global orbital launch vehicle industry. Academy of Management Journal, 53(3), 451-476.
Rybowiak V, Garst H, Frese M , Batinic B.(1999).Error orientation uestionnarrie(EOQ) ,relabigity, validity ,and different language equivalence. Journal of organization Behavior, 42, 527-47.
Van Dyck, C.(2005). Putting errors to good use: Error management culture in organizations, Ph. D. thesis. Faculty of Social and Behavioural Sciences. University of Amsterdam.
Van Dyck, C., Frese, M., &Sonnentag, S.(2005). Organizational error management culture & its impact on performance: a two-study replication. Journal of Applied Psychology, 90(6), 1228-1240.
اسدی پور، خدیجه؛ رحیمی، فرج اله و امیرنژاد، قنبر .(1393). اثر میانجی گری حافظه سازمانی بر رابطه بین یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در شرکت های صنعتی فعال در شهرکهای صنعتی خرم آباد، هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، تهران.
الهیاری، تیمور؛ سلیمی فر، زهرا؛ خلخالی، حمید رضا و محبی، ایرج(1393). بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا و پیامدهای ایمنی در بین کارکنان صنعت پتروشیمی. مجله ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها، 3(2)، 94-85.
جدیدی، مهرداد؛ عظیمی، لیلا و عالمزاده، مهرداد.(1390). بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر نواوری سازمانی(مطالعه موردی:کارخانجات نساجی بروجرد). دومین کنفرانس ملی دانشجوی کارآفرین، تهران.
جوانمرد، حبیب اله و سخایی، فاطمه (1388). بررسی رابطه بین مهارتهای فرد، یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد سازمانی در صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی. فصلنامه بصیرت،16(44)، 96-81.
رضوانی، حمید رضا و گرایلی نژاد، رزا(1390). ارائه الگویی برای گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد،7(28)، 26-21.
شهابی، مریم و جلیلیان، حمید.(1390).بررسی روابط میان اینرسی دانش ،یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی :شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب). مجله مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 4(15)، 158-137.
کزازی، ابوالفضل و شول، عباس(1392). تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، 71،25-14.
مرادی، محمود؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1391). بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)،21(69)، 149-121.
مرادی، محمود؛ یاکیده، کیخسرو؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1392). بررسی تأثیر فرهنگ مدیریت خطا بر نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی،11(2) ،114-87.
معطوفی، امیررضا؛ تاجدینی، کیهان؛ آقاجانی، حسنعلی و تاجدینی، کیوان(1389). نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، 71، 57– 49.
میر فخرالدینی، حمید؛ حاتمی نسب، حسن؛ طالعی فر، رضا و کنجکاو منفرد، امیر رضا(1389). مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی،2(35)، 118-103.
نژاد ایرانی، فرهاد؛ پور صادق، ناصر و شیخ بیگلو، نسرین .(1390).بررسی میزان متعالی بودن جو سازمانی و رابطه آن با یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی استان آذربایجان غربی. فصلنامه فراسوی مدیریت،5(19)، 177-151.
یعقوبی، مریم؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه و نیک بخت، اکرم(1389). رابطه بین مولفههای یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان. مدیریت مطالعه، 13،45-32.
AmiI, I., Robert, F. Belli., Woo, S., Loren, T.(2002). Internal Consistency and Reliability of a Questionnaire Assessing Organizational Innovation in Two Schools of Dentistry. Journal of Dental Education, 66(4), 469 -477.
Cannon, M. D., Edmondson, A. C. (2005). Failing to learn and learning to fail(intelligently): How great organizations put failure to work to innovate and improve. Long range Planning, 38(3), 299-319.
Edmondson A. C.(2011). Strategies for learning from failure. Harvard Business Review, 89(4), 48-55.
Egan T. M., Yang B., Bartlett K. R.(2004).The effects of organizational learning culture and job satisfaction on motivation to transfer learning and turnover intention. Human Resource Development Quarterly, 15(3), 279-301.
Homsma G. J., Van Dyck C., De Gilder D., Koopman P. L., Elfring T.(2009). Learning from error: The influence of error incident characteristics. Journal of Business Research, 62(1), 115-122.
Javanmard, H.& sakhadd, F.(2009). Survey the relationship beetwen individual skills, organizational learning, innovation and organizational performance in medium and small industrials at central state. Basirat quarterly, 16, 81-96.
Madsen P. M., Desai V.(2010). Failing to learn? The effects of failure and success on organizational learning in the global orbital launch vehicle industry. Academy of Management Journal, 53(3), 451-476.
Rybowiak V, Garst H, Frese M , Batinic B.(1999).Error orientation uestionnarrie(EOQ) ,relabigity, validity ,and different language equivalence. Journal of organization Behavior, 42, 527-47.
Van Dyck, C.(2005). Putting errors to good use: Error management culture in organizations, Ph. D. thesis. Faculty of Social and Behavioural Sciences. University of Amsterdam.
Van Dyck, C., Frese, M., &Sonnentag, S.(2005). Organizational error management culture & its impact on performance: a two-study replication. Journal of Applied Psychology, 90(6), 1228-1240.
اسدی پور، خدیجه؛ رحیمی، فرج اله و امیرنژاد، قنبر .(1393). اثر میانجی گری حافظه سازمانی بر رابطه بین یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در شرکت های صنعتی فعال در شهرکهای صنعتی خرم آباد، هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، تهران.
الهیاری، تیمور؛ سلیمی فر، زهرا؛ خلخالی، حمید رضا و محبی، ایرج(1393). بررسی رابطه بین فرهنگ مدیریت خطا و پیامدهای ایمنی در بین کارکنان صنعت پتروشیمی. مجله ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها، 3(2)، 94-85.
جدیدی، مهرداد؛ عظیمی، لیلا و عالمزاده، مهرداد.(1390). بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر نواوری سازمانی(مطالعه موردی:کارخانجات نساجی بروجرد). دومین کنفرانس ملی دانشجوی کارآفرین، تهران.
جوانمرد، حبیب اله و سخایی، فاطمه (1388). بررسی رابطه بین مهارتهای فرد، یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد سازمانی در صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی. فصلنامه بصیرت،16(44)، 96-81.
رضوانی، حمید رضا و گرایلی نژاد، رزا(1390). ارائه الگویی برای گونه شناسی انواع نوآوری سازمانی، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد،7(28)، 26-21.
شهابی، مریم و جلیلیان، حمید.(1390).بررسی روابط میان اینرسی دانش ،یادگیری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی :شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب). مجله مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 4(15)، 158-137.
کزازی، ابوالفضل و شول، عباس(1392). تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، 71،25-14.
مرادی، محمود؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1391). بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)،21(69)، 149-121.
مرادی، محمود؛ یاکیده، کیخسرو؛ عبداللهیان، فرزانه و صفردوست، عاطیه(1392). بررسی تأثیر فرهنگ مدیریت خطا بر نوآوری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی،11(2) ،114-87.
معطوفی، امیررضا؛ تاجدینی، کیهان؛ آقاجانی، حسنعلی و تاجدینی، کیوان(1389). نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، 71، 57– 49.
میر فخرالدینی، حمید؛ حاتمی نسب، حسن؛ طالعی فر، رضا و کنجکاو منفرد، امیر رضا(1389). مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی،2(35)، 118-103.
نژاد ایرانی، فرهاد؛ پور صادق، ناصر و شیخ بیگلو، نسرین .(1390).بررسی میزان متعالی بودن جو سازمانی و رابطه آن با یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی استان آذربایجان غربی. فصلنامه فراسوی مدیریت،5(19)، 177-151.
یعقوبی، مریم؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه و نیک بخت، اکرم(1389). رابطه بین مولفههای یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان. مدیریت مطالعه، 13،45-32.
AmiI, I., Robert, F. Belli., Woo, S., Loren, T.(2002). Internal Consistency and Reliability of a Questionnaire Assessing Organizational Innovation in Two Schools of Dentistry. Journal of Dental Education, 66(4), 469 -477.
Cannon, M. D., Edmondson, A. C. (2005). Failing to learn and learning to fail(intelligently): How great organizations put failure to work to innovate and improve. Long range Planning, 38(3), 299-319.
Edmondson A. C.(2011). Strategies for learning from failure. Harvard Business Review, 89(4), 48-55.
Egan T. M., Yang B., Bartlett K. R.(2004).The effects of organizational learning culture and job satisfaction on motivation to transfer learning and turnover intention. Human Resource Development Quarterly, 15(3), 279-301.
Homsma G. J., Van Dyck C., De Gilder D., Koopman P. L., Elfring T.(2009). Learning from error: The influence of error incident characteristics. Journal of Business Research, 62(1), 115-122.
Javanmard, H.& sakhadd, F.(2009). Survey the relationship beetwen individual skills, organizational learning, innovation and organizational performance in medium and small industrials at central state. Basirat quarterly, 16, 81-96.
Madsen P. M., Desai V.(2010). Failing to learn? The effects of failure and success on organizational learning in the global orbital launch vehicle industry. Academy of Management Journal, 53(3), 451-476.
Rybowiak V, Garst H, Frese M , Batinic B.(1999).Error orientation uestionnarrie(EOQ) ,relabigity, validity ,and different language equivalence. Journal of organization Behavior, 42, 527-47.
Van Dyck, C.(2005). Putting errors to good use: Error management culture in organizations, Ph. D. thesis. Faculty of Social and Behavioural Sciences. University of Amsterdam.
Van Dyck, C., Frese, M., &Sonnentag, S.(2005). Organizational error management culture & its impact on performance: a two-study replication. Journal of Applied Psychology, 90(6), 1228-1240.