بخشی پور، عباس و دژکام، محمود ( 1386 ). تحلیل عاملی تأییدی مقیاس عاطفه ی مثبت و منفی. مجل هی
.61-80 ،(4) روا نشناسی، 9
جوکار، بهرام و دلاورپور، محمدآقا ( 1386 ). رابطه تعلل ورزی آموزشی با اهداف پیشرفت. اندیش ههای
.61-80 ،(3) نوین تربیتی ، 3
خرمایی، فرهاد؛ عباسی، مسلم و رجبی، سعید ( 1390 ). مقایسه ی کمال گرایی و تعل لورزی در مادران
.60-77 ،(1) دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری. ناتوانی یادگیری، 1
رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه
20
سلطانی زاده، محمد؛ مل کپور، مختار و نشا طدوست، حمید طاهر ( 1387 ). رابطه لذت جسمانی و عاطفه ی
.31-46 ،(1) مثبت و منفی در دانشجویان دانشگاه اصفهان. مطالعات روا نشناختی، 4
کرمی، داوود ( 1388 ). میزان شیوع اهمال کاری در دانشجویان و ارتباط آن با اضطراب و افسردگی. اندیشه
.25-34 ،(4) و رفتار، 13
کیامنش، علیرضا ( 1374 ). ارزیابی آموزشی. چاپ دوم، تهران: انتشارات پیام نور.
هومن، حیدر علی ( 1380 ). تحلیل داده های چند متغیری در پژوهش رفتاری. تهران: نشر پارسا.
Burka, J. B. & Yuen, L. M. (2008). Procrastination: Why You Do It, What to Do About It
Now. New York: lifelong Books.
Busco, M. R. (2010). The Procrastinator's Guide to Getting Things Done. The Gilford
Press.
Chebat, C. J. & Slusarczyk, W. (2005). How emotions mediate the effects of perceived
justice on loyalty in service recovery situations: An empirical study. Journal of Business
Research, 58(5), 664– 673.
Fee, R. L., & Tangney, J. P. (2000). Procrastination: A means of avoiding shame or guilt?
Journal of Social Behavior and Personality, 15(5), 167–184.
Ferrari, J. R. & Beck, B. L. (1998). Affective responses before and after fraudulent excuses
by academic procrastinators. Journal of Education, 118(4), 529–537.
Fiore, N. (2002). Overcoming procrastination: Practice the now habit and guilt-free play.
New York: MJF Books.
Gailliot, M. T., Mead, N. L. & Baumeister, R. F. (2008). Self-regulation. In O. P. John,
R.W. Robbins, & L. A. Pervin (Eds.), Handbook of personality: Theory and research.
(pp. 472–491). New York: The Guilford Press.
Hall, J. H. & Fincham, F. D. (2005). Self-forgiveness: The stepchild of forgiveness
research. Journal of Social and Clinical Psychology, 24(5), 621–637.
Heinze, L. & Snyder, C. R. (2001). Forgiveness components as mediators of hostility and
PTSD in child abuse. Paper presented at the American Psychological Association, San
Francisco.
Knaus, W. J. (2010). The procrastination work book. New York: New Harbinger
Publications, Inc.
Leach, M. M. & Lark, R. (2004). Does Spirituality Add to Personality in the Study of Trait
Forgiveness? Personality and Individual Differences, 37(1), 147–156.
Lulofs, R. A. (1992). The social construction of forgiveness. Journal of Human Systems,
3(1) , 183–197.
Macaskill, A. (2005). Defining forgiveness: Christian clergy and general population
perspectives, Journal of Personality, 5(1), 1237-1269.
Maltby, J., Macaskill, A. & Gillett, R. (2007). The cognitive nature of forgiveness: Using
cognitive strategies of primary appraisal and coping to describe the process of forgiving.
Journal of Clinical Psychology, 63(6), 555-566.
O'Brien, W. K. (2002). Applying the trans theoretical model to academic procrastination.
Unpublished doctoral dissertation, University of Houston.
Rasmussen, H. N. & Lopez, S. J. (2000). Forgiveness and adaptive coping. Poster session
presented at the annual meeting of the American Psychological Association,
Washington, D.C.
Schouwenburg, H. C. (2005). On counseling the procrastinator in academic settings. Fedora
Psyche Conference. Groningen, The Netherlands, 67-80.
Steel, P. (2007). The nature of procrastination: A meta-analytic and theoretical review of
quintessential self-regulatory failure. Psychological bulletin, 133(1), 65-94.
Thopson,Y. L., Snyder, C. R., Hoffman, L., Michel, T. S., Rasmussen, N. H., Billigs, S. L.,
Heinze, L., Neufeld, E. J., Shorey, S. H., Roberts, C. J. & Robert, E. D. (2005).
Dispositional forgiveness of self, others, and situations. journal of Personality, 73(2),
313-359.
Tuckman, B. W. (1991). The development and concurrent validity of the procrastination
scale. Meeting of the American educational research association. Educational
Psychology Measurement, 51, 473-480.
Wohl J.A. M., Pychyl, A. T., Bennett, H. S. (2010). I forgive myself, now I can study: How
self-forgiveness for procrastinating can reduce future procrastination. Journal of
Personality and Individual Differences, 48(7), 803-808.
Wohl, M. J. A., DeShea, L. & Wahkinney, R. L. (2008).Looking within: The state
forgiveness scale. Canadian Journal of Behavioral Science, 40(1), 1–10.