نمایه نویسندگان

آ

  • آریاپوران، سعید شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه‌ی آن با تعلل‌ورزی و پرخاشگری در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
  • آقاجانی، سیف الله مقایسه‌ی سیستم بازداری – فعال‌سازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]

ا

  • ابراهیم پور، حبیب بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانه‌ی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه‌ی سیستم بازداری – فعال‌سازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
  • احمدی، غلامعلی تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
  • ازخوش، منوچهر اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
  • اسکندر، زهیر اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
  • اکبریان، فرامرز رابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]

ب

  • باشکوه اجیرلو، محمد بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایده‌ی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطه‌ی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
  • بیرانوند، معصومه تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
  • بشرپور، سجاد بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
  • بشرپور، سجاد مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]

پ

  • پیرانی، ذبیح نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
  • پورشهریار، حسین اثربخشی بسته‌ی مداخله‌ای تنظیم هیجان‌های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]

ت

  • تبریزچی، نرگس بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
  • ترخان، مرتضی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
  • تقی پور، فریدون بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانه‌ی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
  • تویسرکانی راوری، فاطمه رابطه‌ی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]

ج

  • جاهد مطلق، عذرا اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]

ح

  • حاجلو، نادر مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
  • حاجلو، نادر مدل‌یابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
  • حبیبی، مجتبی تأثیر آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر کاهش استرس تحصیلی ناشی از انتظارات شخصی و انتظارات والدین در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-38]
  • حیدری اناری، علی بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایده‌ی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطه‌ی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
  • حسنی، محمد تبیین نقش ویژگی‌های سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
  • حسین نژاد، نادر بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانه‌ی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]

خ

  • خرازی نوتاش، هانیه نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]

د

  • دبیری، سولماز پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
  • درتاج، فریبرز اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]

ر

  • ریحانی، ابراهیم تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
  • رستگار، احمد بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) به‌عنوان یک گرایش فکری در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
  • رستمی، رضا اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
  • رستم اوغلی، زهرا اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
  • رشید کلویر، حجت اله مقایسه‌ی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 60-75]
  • رنجبر، جبار اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]

ز

  • زارع، حسین بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) به‌عنوان یک گرایش فکری در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
  • زاهد، عادل مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]

س

  • سپاسی، حسین بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
  • ستاری، بهزاد اثربخشی بسته‌ی مداخله‌ای تنظیم هیجان‌های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
  • سعدی پور، اسماعیل رابطه ریتم‌های زیستی با هیجان‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
  • سعیدزاده، حمزه بررسی رابطه‌ی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفه‌گرایی دانش‌آموزان؛ نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
  • سلیمی، جمال بررسی رابطه‌ی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفه‌گرایی دانش‌آموزان؛ نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
  • سلیمانی، اسماعیل بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
  • سلیمانی، اسماعیل بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
  • سلیمانی، اسماعیل مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]

ش

  • شجاعی، احمد بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
  • شکری، امید اثربخشی بسته‌ی مداخله‌ای تنظیم هیجان‌های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
  • شمس اسفندآباد، حسن تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]

ط

  • طاهر، محبوبه اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]

ع

  • عرب زاده، مهدی رابطه‌ی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]
  • عیسی‌پور، مهدی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
  • عیسی زادگان، علی بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
  • عطادخت، اکبر بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
  • عطادخت، اکبر مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
  • علی‌زاده، سیما رابطه‌ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
  • علی‌زاده، معصومه رابطه‌ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]

ف

  • فرجیان، آرزو مدل‌یابی علی فوبی اجتماعی دانش‌آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت‌های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
  • فرضی، مرجان اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]

ق

  • قاسمی‌نژاد، محمدعلی اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
  • قدیری ذبیحی، سمیه مقایسه‌ی سیستم بازداری – فعال‌سازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانش‌آموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
  • قربانی، فاطمه مقایسه‌ی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانش‌آموزان بی‌سرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
  • قربان جهرمی، رضا بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) به‌عنوان یک گرایش فکری در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
  • قلاوندی، حسن رابطه‌ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
  • قلعه ای، علیرضا بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]

ک

  • کاظم زاده بیطالی، مهدی تبیین نقش ویژگی‌های سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
  • کاکاوند، علیرضا تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلال‌های بیرونی شده کودکان آن‌ها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
  • کیامرثی، آذر شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه‌ی آن با تعلل‌ورزی و پرخاشگری در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
  • کدیور، پروین رابطه‌ی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]

گ

  • گرامی، فاطمه‌سادات رابطه ریتم‌های زیستی با هیجان‌های تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]

م

  • محمدی، عیسی بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
  • محمدامینی، زرار مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
  • محمودعلیلو، مجید نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
  • مرادی، مسعود بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایده‌ی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطه‌ی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
  • میرآقایی، علی عباس بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
  • میکاییلی منیع، فرزانه اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
  • میکائیلی منیع، فرزانه بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
  • مهاجران، بهناز بررسی و تحلیل شاخص‌های روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرم‌آباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
  • مهنا، سعید بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
  • موحدی، یزدان نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
  • مولائی، محمد رضا نقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستان‌های اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]

ن

  • نخستین روحی، ندا تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
  • نریمانی، محمد بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
  • نریمانی، محمد اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
  • نعمتی، ولی بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانه‌ی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
  • نوری زاده، نرگس اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]

و

  • واحدی، شهرام پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]

ه

  • هاشمی نصرت آباد، تورج پیش‌بینی جهت‌گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک‌های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]

ی

  • یوسفی، ناصر بررسی رابطه‌ی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفه‌گرایی دانش‌آموزان؛ نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
  • یونسی، سید جلال اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]