کلیدواژه‌ها = %D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%DB%8C
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 39-50

10.22098/jsp.2022.1701

زهرا حسین پور؛ مهناز خسروجاوید؛ موسی کافی


بررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 123-132

10.22098/jsp.2020.944

ولی محمدی؛ رضا عبدی؛ سحر رضایی


اثربخشی بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 55-70

عطیه ذوالفقاریان؛ معصومه خسروی؛ پروین رفیعی نیا؛ پرویز صباحی


مدل‌یابی ساختاری رابطه‌ی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسأله‌ی دانش‌آموزان متوسطه

دوره 3، شماره 3، آذر 1393، صفحه 106-121

jsp-3-3-7

صادق نصری؛ بهرام صالح صدق پور؛ منوچهر چراغیان رادی


مقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی

دوره 2، شماره 3، مهر 1392، صفحه 164-180

d-2-3-92-7-9

محمد نریمانی؛ مجتبی عینی؛ حمیدرضا دهقان؛ حانیه غلامزاده؛ مجید صفارینی


اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 57-73

d_1_4_91_12_1_4

سعید رجبی؛ عباس ابوالقاسمی؛ محمد نریمانی؛ فاطمه قائمی


ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان

دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 6-26

d_1_3_91_7_1_1

سیف الله آقاجانی؛ فرهاد خرمایی؛ سعید رجبی؛ زهرا رستم اوغلی خیاوی