مجله روانشناسی مدرسه و آموزشگاه، به منظور افزایش کمی و کیفی انتشار یافتههای علمی با انجمن کودکان استثنایی ایران (IECA) تفاهم نامه همکاری منعقد نموده است.
http://childpsychologyfoundation.com/
فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه بهمنظور پاسداری از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و پیشگیری از چاپ نوشتارهای تکراری، از نرمافزار همسان یاب استفاده مینماید.
فرایند داوری مقالات
آمارها و ارقام
تعداد دورهها | 10 |
تعداد شمارهها | 40 |
تعداد مقالات | 375 |
تعداد نویسندگان | 4701 |
تعداد مشاهده مقالات | 1003940 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 744040 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 2677.17 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 1984.10 |
تعداد مقالات ارسال شده | 4314 |
تعداد مقالات پذیرفته نشده | 3715 |
درصد عدم پذیرش | 88 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 248 |
درصد پذیرش | 12 |
زمان پذیرش (به روز) | 90 |
تعداد پایگاههای نمایه شده | 15 |
تعداد داوران | 40 |
فصلنامه علمی
⟨روانشناسی مدرسه و آموزشگاه⟩
نشریه علمی روانشناسی مدرسه و آموزشگاه در آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی نشریات علوم جهان اسلام (ISC) جزو مجلات با کیفیت Q1 انتخاب و ضریب تأثیر (0/80) را دریافت نموده است. هنگام ارسال مقاله به مجله، کاربرگ تعهد و تعارض منافع نویسندگان پس از تکمیل و امضا با فرمت PDF و یا JPG به همراه فایل مقاله ارسال شود. پیرو آییننامه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهمنظور پاسداری از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و پیشگیری از چاپ نوشتارهای تکراری، نشریه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه از نرمافزار همسان یاب استفاده مینماید. لذا ارسال گزارش سامانه همانندجو الزامی است. این نشریه تابع قوانین بین المللی Cope در خصوص سرقت ادبی است و با متخلفان بر اساس قوانین بین المللی برخورد می کند.