ا
-
اسدزاده دهرایی، حسن
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
ب
-
بیات، حسین
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به آسم [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
بشرپور، سجاد
نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در بین دانشآموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
بهزادی، محمدحسن
مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان [دوره 13، شماره 1، 1403]
پ
-
پیرانی، ذبیح
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
پولادی ریشهری، علی
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی. [دوره 13، شماره 1، 1403]
ح
-
حاجلو، نادر
نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در بین دانشآموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
د
-
دانش پایه، مسلم
الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
درتاج، فریبرز
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
دریکوند، محمد
الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
دیره، عزت
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی. [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
دلاور، علی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
ر
-
رادمنش، عصمت
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
رستمی مال خلیفه، محسن
مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
رسولی، حمید
مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
رضایی جمالویی، حسن
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به آسم [دوره 13، شماره 1، 1403]
ز
-
زاهد بابلان، عادل
تحلیل ابعاد روانشناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
زنگنه مطلق، فیروزه
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
س
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش اخلاقی بر همدلی دانشآموزان پسر زورگو [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
سیدکلان، سیدمحمد
تحلیل ابعاد روانشناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
سعدی پور، اسماعیل
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش اخلاقی بر همدلی دانشآموزان پسر زورگو [دوره 13، شماره 1، 1403]
ط
-
طاهری، مهدی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به آسم [دوره 13، شماره 1، 1403]
ع
-
عباسی، مسلم
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و خودکنترلی دانشآموزان مبتلا به آسم [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
عیسی زاده نظیف، عیسی
مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
عصاره، نسرین
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
ک
-
کیخسروانی، مولود
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی. [دوره 13، شماره 1، 1403]
م
-
میری، میرنادر
نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در بین دانشآموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
ن
-
نخستین روحی، ندا
الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
نریمانی، محمد
نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در بین دانشآموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
نیکبخت، نغمه
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی. [دوره 13، شماره 1، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد