نمایه نویسندگان

ا

  • اسدزاده دهرایی، حسن تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]

ب

  • بیات، حسین اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به آسم [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • بشرپور، سجاد نقش میانجی هیجان‌خواهی در رابطه بین چشم‌انداز زمانی با اعتیاد به بازی‌های ویدئویی-رایانه‌ای در بین دانش‌آموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • بهزادی، محمدحسن مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان [دوره 13، شماره 1، 1403]

پ

  • پیرانی، ذبیح هم‌سنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • پولادی ریشهری، علی مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی. [دوره 13، شماره 1، 1403]

ح

  • حاجلو، نادر نقش میانجی هیجان‌خواهی در رابطه بین چشم‌انداز زمانی با اعتیاد به بازی‌های ویدئویی-رایانه‌ای در بین دانش‌آموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]

د

  • دانش پایه، مسلم الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • درتاج، فریبرز تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • دریکوند، محمد الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • دیره، عزت مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی. [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • دلاور، علی تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]

ر

  • رادمنش، عصمت تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • رستمی مال خلیفه، محسن مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • رسولی، حمید مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • رضایی جمالویی، حسن اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به آسم [دوره 13، شماره 1، 1403]

ز

  • زاهد بابلان، عادل تحلیل ابعاد روان‌شناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • زنگنه مطلق، فیروزه هم‌سنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]

س

  • سیداسماعیلی قمی، نسترن اثربخشی آموزش مهارت‌های هوش اخلاقی بر همدلی دانش‌آموزان پسر زورگو [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • سیدکلان، سیدمحمد تحلیل ابعاد روان‌شناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • سعدی پور، اسماعیل تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی آموزش مهارت‌های هوش اخلاقی بر همدلی دانش‌آموزان پسر زورگو [دوره 13، شماره 1، 1403]

ط

  • طاهری، مهدی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به آسم [دوره 13، شماره 1، 1403]

ع

  • عباسی، مسلم اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به آسم [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • عیسی زاده نظیف، عیسی مقایسه تفاوت آموزش ریاضی از طریق قصه گویی در مدارس ابتدایی ایران و آذربایجان [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • عصاره، نسرین هم‌سنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]

ک

  • کیخسروانی، مولود مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی. [دوره 13، شماره 1، 1403]

م

  • میری، میرنادر نقش میانجی هیجان‌خواهی در رابطه بین چشم‌انداز زمانی با اعتیاد به بازی‌های ویدئویی-رایانه‌ای در بین دانش‌آموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]

ن

  • نخستین روحی، ندا الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • نریمانی، محمد نقش میانجی هیجان‌خواهی در رابطه بین چشم‌انداز زمانی با اعتیاد به بازی‌های ویدئویی-رایانه‌ای در بین دانش‌آموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
  • نیکبخت، نغمه مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی. [دوره 13، شماره 1، 1403]