آ
-
آریاپوران، سعید
شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطهی آن با تعللورزی و پرخاشگری در دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
-
آقاجانی، سیف الله
مقایسهی سیستم بازداری – فعالسازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانشآموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
ا
-
ابراهیم پور، حبیب
بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانهی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسهی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسهی سیستم بازداری – فعالسازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانشآموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
-
احمدی، غلامعلی
تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانشآموزان دورهی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
-
ازخوش، منوچهر
اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
-
اسکندر، زهیر
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
-
اکبریان، فرامرز
رابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
ب
-
باشکوه اجیرلو، محمد
بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایدهی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطهی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
-
بیرانوند، معصومه
تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
-
بشرپور، سجاد
بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
-
بشرپور، سجاد
مقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
پ
-
پیرانی، ذبیح
نقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
-
پورشهریار، حسین
اثربخشی بستهی مداخلهای تنظیم هیجانهای پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانشآموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
ت
-
تبریزچی، نرگس
بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
-
ترخان، مرتضی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
-
تقی پور، فریدون
بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانهی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
-
تویسرکانی راوری، فاطمه
رابطهی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]
ج
-
جاهد مطلق، عذرا
اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
ح
-
حاجلو، نادر
مدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
-
حاجلو، نادر
مدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
-
حبیبی، مجتبی
تأثیر آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر کاهش استرس تحصیلی ناشی از انتظارات شخصی و انتظارات والدین در دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-38]
-
حیدری اناری، علی
بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایدهی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطهی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
-
حسنی، محمد
تبیین نقش ویژگیهای سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
-
حسین نژاد، نادر
بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانهی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
خ
-
خرازی نوتاش، هانیه
نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانشآموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
د
-
دبیری، سولماز
پیشبینی جهتگیری هدف پیشرفت بر اساس سبکهای پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
ر
-
ریحانی، ابراهیم
تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانشآموزان دورهی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
-
رستگار، احمد
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) بهعنوان یک گرایش فکری در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
-
رستمی، رضا
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
-
رستم اوغلی، زهرا
اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
-
رشید کلویر، حجت اله
مقایسهی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 60-75]
-
رنجبر، جبار
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
ز
-
زارع، حسین
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) بهعنوان یک گرایش فکری در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
-
زاهد، عادل
مقایسهی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
س
-
سپاسی، حسین
بررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
-
ستاری، بهزاد
اثربخشی بستهی مداخلهای تنظیم هیجانهای پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانشآموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
-
سعدی پور، اسماعیل
رابطه ریتمهای زیستی با هیجانهای تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
-
سعیدزاده، حمزه
بررسی رابطهی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفهگرایی دانشآموزان؛ نقش واسطهای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
-
سلیمی، جمال
بررسی رابطهی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفهگرایی دانشآموزان؛ نقش واسطهای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
-
سلیمانی، اسماعیل
بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روانشناختی و مؤلفههای آن در دانشآموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
-
سلیمانی، اسماعیل
بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
-
سلیمانی، اسماعیل
مقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
ش
-
شجاعی، احمد
بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روانشناختی و مؤلفههای آن در دانشآموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
-
شکری، امید
اثربخشی بستهی مداخلهای تنظیم هیجانهای پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانشآموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
-
شمس اسفندآباد، حسن
تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
مدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
ط
-
طاهر، محبوبه
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
ع
-
عرب زاده، مهدی
رابطهی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]
-
عیسیپور، مهدی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
-
عیسی زادگان، علی
بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
-
عطادخت، اکبر
بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
-
عطادخت، اکبر
مقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
-
علیزاده، سیما
رابطهی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
-
علیزاده، معصومه
رابطهی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
ف
-
فرجیان، آرزو
مدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
-
فرضی، مرجان
اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
ق
-
قاسمینژاد، محمدعلی
اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
-
قدیری ذبیحی، سمیه
مقایسهی سیستم بازداری – فعالسازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانشآموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
-
قربانی، فاطمه
مقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
-
قربان جهرمی، رضا
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) بهعنوان یک گرایش فکری در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
-
قلاوندی، حسن
رابطهی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
-
قلعه ای، علیرضا
بررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
ک
-
کاظم زاده بیطالی، مهدی
تبیین نقش ویژگیهای سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
-
کاکاوند، علیرضا
تأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
-
کیامرثی، آذر
شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطهی آن با تعللورزی و پرخاشگری در دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
-
کدیور، پروین
رابطهی محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 52-69]
گ
-
گرامی، فاطمهسادات
رابطه ریتمهای زیستی با هیجانهای تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
م
-
محمدی، عیسی
بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
-
محمدامینی، زرار
مقایسهی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
-
محمودعلیلو، مجید
نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانشآموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
-
مرادی، مسعود
بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایدهی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطهی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
-
میرآقایی، علی عباس
بررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
-
میکاییلی منیع، فرزانه
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
-
مهاجران، بهناز
بررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
-
مهنا، سعید
بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
-
موحدی، یزدان
نقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانشآموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
-
مولائی، محمد رضا
نقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستانهای اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
ن
-
نخستین روحی، ندا
تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانشآموزان دورهی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
-
نریمانی، محمد
بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
-
نعمتی، ولی
بررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانهی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
-
نوری زاده، نرگس
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
و
-
واحدی، شهرام
پیشبینی جهتگیری هدف پیشرفت بر اساس سبکهای پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
ه
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
پیشبینی جهتگیری هدف پیشرفت بر اساس سبکهای پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
ی
-
یوسفی، ناصر
بررسی رابطهی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفهگرایی دانشآموزان؛ نقش واسطهای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
-
یونسی، سید جلال
اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد