آسیب شنواییاثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
آموزش تفکر مثبتتأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
ا
احساس تنهاییاثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
اختلال نقص توجه- بیش فعالیاثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
اختلالهای بیرونی شدهتأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
استدلال استقراییتأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانشآموزان دورهی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
استدلال استنتاجیتأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانشآموزان دورهی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
استدلال ریاضیتأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانشآموزان دورهی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
استراتژی سازمانیبررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایدهی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطهی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
استرس انتظارات تحصیلیتأثیر آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر کاهش استرس تحصیلی ناشی از انتظارات شخصی و انتظارات والدین در دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-38]
اشتیاق به مدرسهمقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
اشتیاق به مدرسهمقایسهی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 60-75]
اشتیاق رفتارینقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
اشتیاق شناختینقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
اشتیاق عاطفینقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
اضطراب اجتماعیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
اضطراب امتحاننقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانشآموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
اعتیاد به اینترنتشیوع اعتیاد به اینترنت و رابطهی آن با تعللورزی و پرخاشگری در دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
اعتماد سازمانیتبیین نقش ویژگیهای سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
اندازهی سازمانیتبیین نقش ویژگیهای سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
انگیزش پیشرفتبررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
انگیزش تحصیلیمقایسهی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
انگیزش تحصیلیمقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
اهداف پیشرفتبررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
اهمالکاریمقایسهی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
اهمالکاری تحصیلیبررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
ب
بازداری رفتاریمقایسهی سیستم بازداری – فعالسازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانشآموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
باورهای فراشناختینقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانشآموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
بحثهای کلاسیتأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانشآموزان دورهی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
بیشفعالیتأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
بهزیستی روانشناختیبررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روانشناختی و مؤلفههای آن در دانشآموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
پ
پایه تحصیلیپیشبینی جهتگیری هدف پیشرفت بر اساس سبکهای پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
پرخاشگریشیوع اعتیاد به اینترنت و رابطهی آن با تعللورزی و پرخاشگری در دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 67-85]
پردازش شناختیاثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
پیشرفت تحصیلیمقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
پیشرفت تحصیلی ریاضیبررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
توانبخشی شناختیبررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
ج
جنسیتبررسی رابطهی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفهگرایی دانشآموزان؛ نقش واسطهای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
جهتگیری اهدافپیشبینی جهتگیری هدف پیشرفت بر اساس سبکهای پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
جو عاطفی خانوادهبررسی رابطهی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفهگرایی دانشآموزان؛ نقش واسطهای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
جو مدرسهبررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
چ
چرخه فراشبانهروزیرابطه ریتمهای زیستی با هیجانهای تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
چرخه هیجانیرابطه ریتمهای زیستی با هیجانهای تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
ح
حضور ذهناثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
حیطه شناختیبررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
حل مسئلهمقایسهی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
خ
خشممدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
خودپندارهاثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
خودپنداره تحصیلیمقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
خودکارآمدیمدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
خودکارآمدی تحصیلیبررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 122-138]
خودکارآمدی تحصیلیبررسی رابطهی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفهگرایی دانشآموزان؛ نقش واسطهای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
د
دانشآموزانبررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روانشناختی و مؤلفههای آن در دانشآموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
دانشآموزانتأثیر آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر کاهش استرس تحصیلی ناشی از انتظارات شخصی و انتظارات والدین در دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-38]
دانشآموزاننقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانشآموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
دانشآموزان بیسرپرستمقایسهی پیشرفت تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دو گروه از دانشآموزان بیسرپرست و دارای سرپرست [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-36]
دانش آموزان دبیرستانیاثربخشی بستهی مداخلهای تنظیم هیجانهای پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانشآموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 76-93]
دانشآموزان دبیرستانیبررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
دانشآموزان متوسطهرابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
دبیران زنرابطهی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
ر
راهبردهای یادگیری خودتنظیمیمقایسهی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حل مسئله بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 139-155]
ریتمهای زیستیرابطه ریتمهای زیستی با هیجانهای تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
رسمیت سازمانیتبیین نقش ویژگیهای سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
رفتار شهروندی سازمانیتبیین نقش ویژگیهای سازمانی مدارس بر اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-103]
رفتار نوآورانهبررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانهی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
رفتار نوع دوستانهنقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستانهای اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
روایی محتواییبررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
روان درمانیاثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
روش نگرانی مشترکاثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
س
سبکهای پردازش هویتپیشبینی جهتگیری هدف پیشرفت بر اساس سبکهای پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 137-152]
سبکهای فرزندپروریرابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
سیستمهای فعالسازی/ بازدارینقش سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری و اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
سلامت روانیرابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
ش
شادکامی هیجانیرابطه ی سبک های فرزندپروی با شادکامی هیجانی و سلامت روانی دانشآموزان دوره ی دوم متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
شناخت درمانیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 94-110]
ض
ضریب پایاییبررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
ضریب تمیزبررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
ضریب دشواریبررسی و تحلیل شاخصهای روان سنجی و سطوح حیطه شناختی سوالات امتحانات نهایی دروس ریاضیات و علوم پایه سوم راهنمایی شهرستان خرمآباد [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 102-118]
ع
عدالت سازمانی ادراک شدهرابطهی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 111-124]
عزت نفسمدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
علایق حرفه گراییبررسی رابطهی بین جو عاطفی خانواده و علایق حرفهگرایی دانشآموزان؛ نقش واسطهای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 47-66]
عملکرد تحصیلیبررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه ی آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-68]
فعال سازی رفتاریمقایسهی سیستم بازداری – فعالسازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانشآموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
فوبی اجتماعیمدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
ق
قلدریاثربخشی روش نگرانی مشترک بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان قربانی قلدری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 143-161]
ک
کارآفرینیبررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایدهی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطهی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
کیفیت زندگیمدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
کمبود توجهتأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
کمبود توجه/ بیش فعالیبررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
کمروییمدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
گ
گرایش مذهبینقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستانهای اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
گفتمان ریاضیتأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی استدلال ریاضی دانشآموزان دورهی متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 22-37]
ل
لج بازیتأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
مدارس نو و قدیم ساختمقایسهی اشتیاق به مدرسه و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس نوساخت و قدیم ساخت [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 60-75]
مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاریتأثیر آموزش مدیریت شناختی رفتاری استرس بر کاهش استرس تحصیلی ناشی از انتظارات شخصی و انتظارات والدین در دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-38]
مدیریت منابع انسانیبررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایدهی کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطهی شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 38-51]
مشارکت اجتماعینقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستانهای اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
مشارکت سیاسینقش رفتارهای نوع دوستانه و گرایشات مذهبی در پیش بینی مشارکت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دبیرستانهای اردبیل [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 104-117]
معلمانبررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانهی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
مهارتهای اجتماعیمدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
مهارتهای ارتباطیاثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی برخودپنداره و احساس تنهایی دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 39-54]
ن
نیاز به خاتمهبررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) بهعنوان یک گرایش فکری در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
نافرمانی مقابله ایتأثیر آموزش تفکر مثبت به مادران بر کاهش اختلالهای بیرونی شده کودکان آنها [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 125-142]
نگرانی آسیب شناختینقش باورهای فراشناختی در پیش بینی نگرانی آسیب شناختی (مرضی) دانشآموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 86-101]
نگهداری توجهبررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ADHD [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 118-134]
نوجوانیاثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان دختر دبیرستانی ساکن خوابگاه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
نوروفیدبکاثربخشی آموزش نوروفیدبک بر پردازش شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 119-136]
و
وضوح هیجانیمقایسهی سیستم بازداری – فعالسازی رفتاری و وضوح هیجانی در دانشآموزان با و بدون تجربه تروماتیک [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 69-88]
ه
هیجان تحصیلیرابطه ریتمهای زیستی با هیجانهای تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 88-103]
همسانی درونیبررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS) بهعنوان یک گرایش فکری در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 70-87]
هوش معنویبررسی ارتباط هوش معنوی با رفتار نوآورانهی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-21]
هوش معنویبررسی تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روانشناختی و مؤلفههای آن در دانشآموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان اردبیل [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 104-121]
هوش هیجانیمدلیابی علی فوبی اجتماعی دانشآموزان براساس هوش هیجانی، مهارتهای اجتماعی، عزت نفس و کمرویی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 23-46]
هوش هیجانیمدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 37-59]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد