آ
-
آزادبخت، فرناز
تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]
ا
-
اخوی ثمرین، زهرا
الگوی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس بیاشتیاقی اخلاقی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-10]
-
امامی آل آقا، شیرین
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانشآموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
امانی، احمد
تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]
-
امیری زاد، الهام
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
امینی، ناصر
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
ب
-
باقریخواه، معصومه
نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
بشرپور، سجاد
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
بشرپور، سجاد
رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجانپذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهنآگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
-
بهرامی، عرفان
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانشآموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]
ت
-
تکریمی، عظیمه
تبیین دلایل استفاده معلمان از تلطیف های زبانی در تعامل با دانش آموزان: یک مطالعه کیفی تحلیل محتوا [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 11-23]
-
تمنایی فر، محمدرضا
مدل یابی معادلات ساختاری دلزدگی تحصیلی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 57-72]
ج
-
جهان دیده، بهروز
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
ح
-
حبیبی، حمدالله
مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]
-
حیدری، اسماء
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
-
حسینی، سامان
رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجانپذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهنآگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
-
حقانی زمیدانی، مجتبی
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
خ
-
خاکدال قوجهبیگلو، سعید
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
-
خروشی، محمود
مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]
د
-
دارنگ، نازنین
اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
-
درگاهی اودلو، شهریار
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
ر
-
رازقی، نادر
آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
-
رضایی، فاطمه
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
-
رضایی شریف، علی
نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
رمضانی، زهره
اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر رفتار ضد اجتماعی و پرخاشگری کودکان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلالگرانه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 24-35]
-
رمضانی، سمیه
تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]
ز
-
زردی گیکلو، بهمن
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
س
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
-
سلیمی، حسین
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
-
سلمانی، علی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
-
سلیمانی، اسماعیل
مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
-
سلیمی کوچی، آرمان
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
ش
-
شارعی، آیسان
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
-
شاکر، زید
مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
-
شیخ الاسلامی، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
-
شیخ الاسلامی، علی
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
-
شیخ الاسلامی، علی
نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
شکری، مریم
مدل یابی معادلات ساختاری دلزدگی تحصیلی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 57-72]
ص
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
ط
-
طهماسبی، شهرام
الگوی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس بیاشتیاقی اخلاقی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-10]
ع
-
عابدی، مرجان
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و خودانتقادی نوجوانان شهر آباده [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-81]
-
عاشوری، فیروزه
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
عبادی، متینه
بررسی روانسنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی نظمی خلق اخلال گرانه [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 96-106]
-
عباسی، مسلم
اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
-
عباسی کلان، هادی
آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
-
عطادخت، اکبر
رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجانپذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهنآگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
غ
-
غفاری نوران، عذرا
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
ق
-
قاسمی، نظام الدین
اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر رفتار ضد اجتماعی و پرخاشگری کودکان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلالگرانه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 24-35]
-
قدم پور، عزت اله
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
-
قدم پور، عزت اله
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانشآموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]
ک
-
کاکابرایی، کیوان
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
کیامرثی، آذر
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
-
کیخسروانی، مولود
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
م
-
محجوبی دریاکناری، محبوبه
آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
-
معاضدی عالی، کاظم
آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
-
میکائیلی، محمد امین
بررسی اثربخشی روان درمانی مثبت نگر با تأکید بر آموزه های اسلامی بر کیفیت زندگی و شادکامی دانش آموزان مدارس دینی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
ملائی مهنه، علیرضا
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
ن
-
ناصری، علی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و خودانتقادی نوجوانان شهر آباده [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-81]
-
نخستین گلدوست، اصغر
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
-
نریمانی، محمد
بررسی روانسنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی نظمی خلق اخلال گرانه [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 96-106]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
نریمانی، محمد
رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجانپذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهنآگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
ی
-
یاوری، امیرحسین
تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
یعقوبی، محمدرضا
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
یعقوبی، مینا
تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد