نمایه نویسندگان

آ

  • آزادبخت، فرناز تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]

ا

  • اخوی ثمرین، زهرا الگوی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس بی‌اشتیاقی اخلاقی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-10]
  • امامی آل آقا، شیرین ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانش‌آموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • امانی، احمد تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]
  • امیری زاد، الهام اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • امینی، ناصر اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]

ب

  • باقری‌خواه، معصومه نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی خودناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • بشرپور، سجاد اثربخشی درمان فشردۀ راه‌حل‌محور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانش‌آموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • بشرپور، سجاد رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجان‌پذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهن‌آگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
  • بهرامی، عرفان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانش‌آموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]

ت

  • تکریمی، عظیمه تبیین دلایل استفاده معلمان از تلطیف های زبانی در تعامل با دانش آموزان: یک مطالعه کیفی تحلیل محتوا [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 11-23]
  • تمنایی فر، محمدرضا مدل یابی معادلات ساختاری دلزدگی تحصیلی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی با میانجی‌گری خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 57-72]

ج

  • جهان دیده، بهروز اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]

ح

  • حبیبی، حمدالله مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]
  • حیدری، اسماء نقش صلاحیت‌های حرفه‌ای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیش‌بینی رضایت شغلی معلّمان دانش‌آموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
  • حسینی، سامان رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجان‌پذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهن‌آگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
  • حقانی زمیدانی، مجتبی برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرح‌ریزی فرایند رشد شغلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]

خ

  • خاکدال قوجه‌بیگلو، سعید بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
  • خروشی، محمود مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]

د

  • دارنگ، نازنین اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
  • درگاهی اودلو، شهریار برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرح‌ریزی فرایند رشد شغلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]

ر

  • رازقی، نادر آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
  • رضایی، فاطمه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش ‏بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش‏ آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
  • رضایی شریف، علی نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی خودناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • رمضانی، زهره اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر رفتار ضد اجتماعی و پرخاشگری کودکان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال‌گرانه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 24-35]
  • رمضانی، سمیه تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]

ز

  • زردی گیکلو، بهمن بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]

س

  • سیداسماعیلی قمی، نسترن بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
  • سیداسماعیلی قمی، نسترن نقش صلاحیت‌های حرفه‌ای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیش‌بینی رضایت شغلی معلّمان دانش‌آموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
  • سلیمی، حسین اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش ‏بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش‏ آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
  • سلمانی، علی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
  • سلیمانی، اسماعیل مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
  • سلیمی کوچی، آرمان برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرح‌ریزی فرایند رشد شغلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]

ش

  • شارعی، آیسان اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
  • شاکر، زید مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
  • شیخ الاسلامی، علی بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
  • شیخ الاسلامی، علی نقش صلاحیت‌های حرفه‌ای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیش‌بینی رضایت شغلی معلّمان دانش‌آموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
  • شیخ الاسلامی، علی نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی خودناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • شکری، مریم مدل یابی معادلات ساختاری دلزدگی تحصیلی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی با میانجی‌گری خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 57-72]

ص

  • صدری دمیرچی، اسماعیل نقش صلاحیت‌های حرفه‌ای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیش‌بینی رضایت شغلی معلّمان دانش‌آموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]

ط

  • طهماسبی، شهرام الگوی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس بی‌اشتیاقی اخلاقی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-10]

ع

  • عابدی، مرجان اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و خودانتقادی نوجوانان شهر آباده [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-81]
  • عاشوری، فیروزه برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرح‌ریزی فرایند رشد شغلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • عبادی، متینه بررسی روان‌سنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی‌ نظمی خلق اخلال گرانه [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 96-106]
  • عباسی، مسلم اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
  • عباسی کلان، هادی آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
  • عطادخت، اکبر رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجان‌پذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهن‌آگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]

غ

  • غفاری نوران، عذرا اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]

ق

  • قاسمی، نظام الدین اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر رفتار ضد اجتماعی و پرخاشگری کودکان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال‌گرانه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 24-35]
  • قدم پور، عزت اله اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش ‏بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش‏ آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
  • قدم پور، عزت اله ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانش‌آموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]

ک

  • کاکابرایی، کیوان اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • کیامرثی، آذر اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
  • کیخسروانی، مولود اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]

م

  • محجوبی دریاکناری، محبوبه آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
  • معاضدی عالی، کاظم آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
  • میکائیلی، محمد امین بررسی اثربخشی روان درمانی مثبت نگر با تأکید بر آموزه های اسلامی بر کیفیت زندگی و شادکامی دانش آموزان مدارس دینی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • ملائی مهنه، علیرضا اثربخشی درمان فشردۀ راه‌حل‌محور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانش‌آموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]

ن

  • ناصری، علی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و خودانتقادی نوجوانان شهر آباده [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-81]
  • نخستین گلدوست، اصغر اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
  • نریمانی، محمد بررسی روان‌سنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی‌ نظمی خلق اخلال گرانه [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 96-106]
  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
  • نریمانی، محمد اثربخشی درمان فشردۀ راه‌حل‌محور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانش‌آموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • نریمانی، محمد رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجان‌پذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهن‌آگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]

ی

  • یاوری، امیرحسین تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • یعقوبی، ابوالقاسم مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
  • یعقوبی، ابوالقاسم تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • یعقوبی، محمدرضا اثربخشی درمان فشردۀ راه‌حل‌محور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانش‌آموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • یعقوبی، مینا تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]