آ
-
آزار مجازی
آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
-
آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و خودانتقادی نوجوانان شهر آباده [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-81]
-
آموزش مدیریت والدین
اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
-
آموزش مهارتهای ارتباط مؤثر
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
-
آموزه های اسلامی
بررسی اثربخشی روان درمانی مثبت نگر با تأکید بر آموزه های اسلامی بر کیفیت زندگی و شادکامی دانش آموزان مدارس دینی [دوره 14، شماره 3، 1404]
ا
-
اختلال بی نظمی خلق اخلالگر
بررسی روانسنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی نظمی خلق اخلال گرانه [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 96-106]
-
اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه
اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر رفتار ضد اجتماعی و پرخاشگری کودکان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلالگرانه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 24-35]
-
ادراک شایستگی
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
-
ایران
مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]
-
اشتیاق تحصیلی
الگوی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس بیاشتیاقی اخلاقی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-10]
-
اضطراب یادگیری زبان
مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
-
اضطراب تحصیلی
تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
افسردگی
اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
-
افکار خودکشی
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
امید به زندگی
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
امید تحصیلی
نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
امیدواری تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
-
اوباشگری
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
ب
-
بیاشتیاقی اخلاقی
الگوی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس بیاشتیاقی اخلاقی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-10]
-
بدتنظیمی هیجانی
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
-
برنامه والدگری مثبت
اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر رفتار ضد اجتماعی و پرخاشگری کودکان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلالگرانه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 24-35]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانشآموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر رفتار ضد اجتماعی و پرخاشگری کودکان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلالگرانه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 24-35]
ت
-
تجارب زیسته
تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]
-
تحریک پذیری
بررسی روانسنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی نظمی خلق اخلال گرانه [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 96-106]
-
تحلیل مضمون
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
ترکیه
مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]
-
تعامل در کلاس
تبیین دلایل استفاده معلمان از تلطیف های زبانی در تعامل با دانش آموزان: یک مطالعه کیفی تحلیل محتوا [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 11-23]
-
تلطیف های زبانی
تبیین دلایل استفاده معلمان از تلطیف های زبانی در تعامل با دانش آموزان: یک مطالعه کیفی تحلیل محتوا [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 11-23]
-
تنظیم شناختی هیجان
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و خودانتقادی نوجوانان شهر آباده [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-81]
-
تنظیم شناختی هیجان
مدل یابی معادلات ساختاری دلزدگی تحصیلی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 57-72]
-
تنظیم هیجان
مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
ح
-
حافظه فعال
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
حساسیت اضطرابی
رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجانپذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهنآگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
-
حمایت تحصیلی
نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
خ
-
خودانتقادی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و خودانتقادی نوجوانان شهر آباده [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-81]
-
خودپندارهی تحصیلی
نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
خودکارآمدی تحصیلی
الگوی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی بر اساس بیاشتیاقی اخلاقی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-10]
-
خودکارآمدی تحصیلی
مدل یابی معادلات ساختاری دلزدگی تحصیلی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 57-72]
-
خودکارآمدی تدریس
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
-
خودکشی
اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
مدل یابی معادلات ساختاری دلزدگی تحصیلی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 57-72]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
نقش خودپنداره، امید و حمایت تحصیلی در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
د
-
دانش آموزان
بررسی اثربخشی روان درمانی مثبت نگر با تأکید بر آموزه های اسلامی بر کیفیت زندگی و شادکامی دانش آموزان مدارس دینی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
دانشآموزان
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
-
دانشآموزان
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
دانشآموزان
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
دانشآموزان مستعد رفتارهای پرخطر
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباط مؤثر بر امیدواری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مستعد رفتارهای پرخطر [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 82-95]
-
درمان فشردۀ راهحلمحور
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
دلزدگی تحصیلی
مدل یابی معادلات ساختاری دلزدگی تحصیلی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری خودناتوان سازی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 57-72]
ذ
-
ذهنآگاهی
رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجانپذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهنآگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
ر
-
رشد شغلی
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
رضایت شغلی
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
-
رفتارهای خود آسیبرسان (NSSI)
تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]
-
رفتارهای خود جرحی
اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
-
رفتارهای ضد اجتماعی
اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر رفتار ضد اجتماعی و پرخاشگری کودکان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلالگرانه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 24-35]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانشآموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
روابط همسالان
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
-
روان درمانی مثبت نگر
بررسی اثربخشی روان درمانی مثبت نگر با تأکید بر آموزه های اسلامی بر کیفیت زندگی و شادکامی دانش آموزان مدارس دینی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
ز
-
زورگویی
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
ش
-
شادکامی
بررسی اثربخشی روان درمانی مثبت نگر با تأکید بر آموزه های اسلامی بر کیفیت زندگی و شادکامی دانش آموزان مدارس دینی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
شایستگی اجتماعی
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
-
شایستگی دیجیتال
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس شایستگی دیجیتال در جامعه آموزشی (معلمان، دانشآموزان و والدین) و برای تمامی سطوح آموزشی (ابتدایی، متوسطه و دانشگاه) [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
شبکه های مجازی
آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
-
شفقت ورزی
تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
شیوع شناسی
بررسی روانسنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی نظمی خلق اخلال گرانه [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 96-106]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
ط
-
طرحریزی شغلی
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
ع
-
عزت نفس
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
ف
-
فراشناخت
مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
-
فهم عدد
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
ق
-
قلدری
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
ک
-
کارکرد های زبان
تبیین دلایل استفاده معلمان از تلطیف های زبانی در تعامل با دانش آموزان: یک مطالعه کیفی تحلیل محتوا [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 11-23]
-
کره جنوبی
مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]
-
کیفیت زندگی
بررسی اثربخشی روان درمانی مثبت نگر با تأکید بر آموزه های اسلامی بر کیفیت زندگی و شادکامی دانش آموزان مدارس دینی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
کمال گرایی
مقایسه کمال گرایی، آگاهی فراشناختی شنیداری و تنظیم هیجان در زبان آموزان با و بدون اضطراب یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 45-56]
-
کمال گرایی
تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
کودکان پیش دبستانی
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر فهم عدد کودکان پیش دبستانی [دوره 14، شماره 3، 1404]
گ
-
گراندد تئوری
آزار مجازی دانش آموزان در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه 1 رشت) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 83-95]
-
گفتمان معلم
تبیین دلایل استفاده معلمان از تلطیف های زبانی در تعامل با دانش آموزان: یک مطالعه کیفی تحلیل محتوا [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 11-23]
م
-
مجازی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس اوباشگری مجازی در دانشآموزان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 59-70]
-
مدرسه
مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]
-
مشارکت اولیا و والدین
مطالعه تطبیقی نحوه ارتباط، مشارکت و حمایت والدین از مدارس در سه کشور ترکیه، کره جنوبی و ایران [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 27-44]
-
مطالعه کیفی
تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]
-
معلمان پیش از خدمت
تبیین دلایل استفاده معلمان از تلطیف های زبانی در تعامل با دانش آموزان: یک مطالعه کیفی تحلیل محتوا [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 11-23]
-
معلّمان دانشآموزان استثنائی
نقش صلاحیتهای حرفهای، خودکارآمدی تدریس و ادراک شایستگی در پیشبینی رضایت شغلی معلّمان دانشآموزان استثنائی [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 73-82]
ن
-
نیازهای بین فردی
اثربخشی درمان فشردۀ راهحلمحور بر امید به زندگی و نیازهای بین فردی در دانشآموزان دارای افکار خودکشی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
نشخوار فکری
رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجانپذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهنآگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
-
نظام مدرسه
برنامه های مرتبط با شغل در مدرسه: راهبردی جهت طرحریزی فرایند رشد شغلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
نوجوانان
اثر بخشی آموزش مدیریت والدین(PMT) به مادران بر رفتارهای خود جرحی و افسردگی نوجوانان دختر اقدام کننده به خودکشی شهر کازرون [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 36-46]
-
نوجوانان
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و خودانتقادی نوجوانان شهر آباده [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-81]
-
نوجوانان دختر
تجارب زیسته نوجوانان دختر از رفتارهای خود اسیب رسان(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 1-11]
و
-
واژگان کلیدی: احساس قربانی شدن
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پیش بینی قربانی شدنِ قلدری آموزشگاهی برعزت نفس و احساس قربانی شدن دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان بوکان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 47-58]
-
واکنش پذیری عاطفی
بررسی روانسنجی و شیوع شناسی تحریک پذیری با استفاده از نسخه فارسی شاخص واکنش پذیری عاطفی در دانش آموزان: مطالعه ای بیشتر در زمینه اختلال بی نظمی خلق اخلال گرانه [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 96-106]
-
وسواس
تأثیر آموزش شفقت ورزی بر کمال گرایی و وسواس مادران دارای دانش آموز مبتلا به اضطراب تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1404]
ه
-
هیجانپذیری منفی
رابطه نشخوار فکری و حساسیت اضطرابی با هیجانپذیری منفی نوجوانان با نقش میانجی ذهنآگاهی [دوره 14، شماره 4، 1404]
-
هوش اخلاقی
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 2، 1404، صفحه 12-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد