آ
-
آزادمرد، شهنام
نقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
ا
-
ابراهیم پور، حبیب
بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش آموزان با و بدون نشانه های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
-
ابوالقاسمی، عباس
نقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
-
اردلانی، جانان
اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانشآموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
-
ایزدی فرد، راضیه
بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
-
اژهای، جواد
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
-
اعزازی، سید مسعود
بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
-
افروز، غلامعلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
-
الماسی راد، نسرین
نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیشبینی فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
-
امیدوار، عظیم
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مسالهی (کارآمد و ناکارآمد) دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
ب
-
بادان فیروز، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
-
بشرپور، سجاد
اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
-
بهجت آوارسین، سعید
نقش پیشبین سیستمهای بازداری/ فعالساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینهای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]
پ
-
پور آتشی، مهتاب
رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 25-44]
-
پوررضوی، سیده صغری
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
-
پورقاز، عبدالوهاب
بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
ت
-
تقی زاده، رقیه
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدلسازی در بین دانشآموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]
ج
-
جعفری جوزانی، راضیه
اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانشآموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
-
جناآبادی، حسین
رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانشآموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
-
جناابادی، حسین
بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
چ
-
چراغیان، حدیث
الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
-
حاجیلو، جلیل
نقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
-
حافظیان، مریم
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
-
حبیبی، یاسر
بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
-
حشمتی، رسول
نقش پیشبین سیستمهای بازداری/ فعالساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینهای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]
خ
-
خشنودنیای چماچائی، بهنام
مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش آموزان با و بدون نشانه های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
د
-
درتاج، فریبرز
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
-
دهقان نژاد، سمانه
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
ر
-
رادمنش، عصمت
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
-
رحیمی نژاد، عباس
رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
-
رضاپور میرصالح، یاسر
بررسی نقش واسطهای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
-
رمضانی، شکوفه
اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
ز
-
زاهدی، بهمن
نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
-
زردی، بهمن
بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
-
زمانی، اصغر
رابطه حافظه کاری، باورهای خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب آزمون با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 25-44]
-
زندکریمی، مریم
نقش سرمایهی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرمآباد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
س
-
سرداریپور، مهران
پیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
-
سعدی پور، اسماعیل
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
-
سعید سلطانی، محمد
بررسی نقش واسطهای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
-
سلیمی، جمال
مطالعه رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
-
سلیمانی، اسماعیل
اثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مسالهی (کارآمد و ناکارآمد) دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 65-84]
-
شریفی، فائزه
رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانشآموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
-
شعبانی، مهتاب
بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
ط
-
طباطبایی، سید موسی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
ع
-
عبدی، آرش
مطالعه رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
-
عبدی، رضا
مطالعهی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
-
عبدلی سلطان احمدی، جواد
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدلسازی در بین دانشآموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]
ف
-
فرحبخش، سعید
نقش سرمایهی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرمآباد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
-
فرحبخش، سعید
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
-
فرنگی زاده، غزال
مطالعهی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
-
فلاحی، وحید
بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
ق
-
قیومی نائینی، علی
رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
ک
-
کاکاوند، علیرضا
پیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
-
کاکاوند، علیرضا
تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
-
کاکاوند، علیرضا
اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانشآموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
-
کریمیانپور، غفار
اثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
-
کریمی یوسفی، سیده هایده
مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش آموزان با و بدون نشانه های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
-
کشاورز، سمیه
تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
ل
-
لطفی عظیمی، افسانه
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
م
-
محمدی، جهانگیر
نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیشبینی فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
-
محمدی، گلاویژ
نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیشبینی فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
-
محمدی، ولی
بررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 161-175]
-
مرادی، مسعود
نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
-
مرزیه، افسانه
رابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانشآموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
ن
-
ناجی، احمد علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
-
نریمانی، محمد
بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
-
نریمانی، محمد
نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیشبینی فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
-
نصرتی، فاطمه
رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
-
نصوحی، مینا
بررسی نقش واسطهای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
-
نعمت طاوسی، محترم
پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
-
نیک اختر، شقایق
پیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
-
نیک پی، ایرج
نقش سرمایهی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرمآباد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
-
نیک پی، ایرج
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
و
-
وفوری، جواد
تاثیرآموزش مهارتهای مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
-
ولیزاده شفق، شهاب
نقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
ی
-
یوسف وند، لیلا
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد