آزار جنسیاثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانشآموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
آمار و مدلسازیاثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدلسازی در بین دانشآموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]
آموزش الگویابی حل مسئلهتأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
آموزش تابآوریاثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
ا
ابعاد شخصیتینقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
ابعاد هویتنقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
احساس تعلق به مدرسهرابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانشآموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
احساس تنهاییپیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
اختلالات اضطرابیاثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانشآموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
ادراک خطرنقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیشبینی فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
اصطلاحات مشابه و اصطلاحات متفاوتمطالعهی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
اصطلاحات معادلمطالعهی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
اضطراب ریاضاثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدلسازی در بین دانشآموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]
اعتیاد به اینترنتپیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
انگیزش پیشرفتاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
انگیزش پیشرفتتاثیرآموزش مهارتهای مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
اهداف پیشرفترابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانشآموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
اهمالکارینقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیشبینی فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
اهمالکاری تحصیلیاثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 65-84]
بهزیستی روانشناختیالگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
بهزیستی روانشناختیرابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
بهوشیاری زمینهاینقش پیشبین سیستمهای بازداری/ فعالساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینهای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]
پ
پیشرفت تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
پیشرفت تحصیلیتاثیرآموزش مهارتهای مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
پیشرفت تحصیلیاثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 65-84]
پیشرفت تحصیلیپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
پیشرفتمداربررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
ت
تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
تحلیل عاملیبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
تحلیل عاملی تاییدیبررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
تدریس زبان انگلیسیبررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 161-175]
ترجمه و بیان اصطلاحاتمطالعهی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
تیزهوشبررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
تیزهوشیرابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
تعهد مذهبینقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
تفکر انتقادیاثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مسالهی (کارآمد و ناکارآمد) دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
تفکر انتقادیتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
تکانشوریاثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
تکانشوریاثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
توانمندسازیبررسی نقش واسطهای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
توانمندسازی روانشناختیمطالعه رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
توجه پایداربررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
توسعـه کارآمدیبررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
ج
جو مدرسهبررسی نقش واسطهای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدداثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) بر بهبود علائم اختلالات اضطرابی دانشآموزان آزار دیده جنسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 140-160]
حمایت اجتماعی ادراک شدهپیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
خ
خشماثربخشی آموزش برنامه تاب آوری بر خشم و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان تکانشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 120-139]
خودپنداشت تحصیلیپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
خودتعیین گریبررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
خودکارآمدی ریاضیاثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدلسازی در بین دانشآموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 7-25]
د
دانش آموزانمقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش آموزان با و بدون نشانه های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
دانش آموزاننقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
دانش آموزانالگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
دانش آموزاننقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیشبینی فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
دانشآموزانبررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
دانشآموزاناثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
دانشآموزاناثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
دانشآموزاناثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مسالهی (کارآمد و ناکارآمد) دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
دانشآموزانبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
دانشآموزانبررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
دانشآموزانپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
دانشآموزانتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
دانشآموزان غیرمنضبط(زورگو)اثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
دبیراننقش سرمایهی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرمآباد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
دبیرانمطالعه رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
دختران بی سرپرستتأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
دختران نوجواناثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
درک اصطلاحاتمطالعهی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
درمان تعامل والد- کودکبررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
دینـداریبررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
ذ
ذهن آگاهیالگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
ر
راهبرد دلبستگی به والدینرابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
راهبردهای یادگیری خودتنظیمیتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 116-135]
راهبردهای یادگیری فراشناختیاثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 65-84]
رضایت شغلیمطالعه رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
رفتار شهروندی سازمانیمطالعه رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی معلمان؛ بررسی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 70-98]
رفتار شهروندی-سازمانیبررسی نقش واسطهای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
روان سنجیبررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
روش مطالعه ی برنامه ریزی و مدیریت زمانتاثیرآموزش مهارتهای مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
روش مطالعه ی تمرکز و حافظهتاثیرآموزش مهارتهای مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 146-163]
ز
زورگویینقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
س
سازگارینقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
سازگاریاثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
سازگاری فردیبررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 23-45]
سبک حل مسالهی کارآمداثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مسالهی (کارآمد و ناکارآمد) دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
سبک حل مسالهی ناکارآمداثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مسالهی (کارآمد و ناکارآمد) دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-99]
سبکهای دلبستگینقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
سرشتمقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش آموزان با و بدون نشانه های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
سرمایه روانشناختیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
سرمایهی روانشناختینقش سرمایهی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرمآباد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
سیستمهای مغزی رفتاری ( BISوBAS)نقش پیشبین سیستمهای بازداری/ فعالساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینهای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]
سکوت سازمانینقش سرمایهی روان شناختی در کاهش سکوت سازمانی دبیران مدارس شهر خرمآباد [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 130-158]
ع
عبارات اصطلاحیمطالعهی سهولت یادگیری اصطلاحات انگلیسی معادل، مشابه و متفاوت با زبان اول در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 66-80]
عزت نفسبررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 161-175]
ف
فرسودگی شغلیبررسی ارتباط بین عزت نفس و فرسودگی شغلی معلمان با عملکرد آنها در تدریس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 161-175]
ک
کیفیت خوابالگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 100-123]
کیفیت زندگینقش پیشبین سیستمهای بازداری/ فعالساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینهای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]
کودکان تیز هوشنقش پیشبین سیستمهای بازداری/ فعالساز رفتاری (BIS/BAS) و بهوشیاری زمینهای در کیفیت زندگی کودکان تیز هوش مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 26-43]
م
مسندمهارگریپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 102-115]
مشکلات سلوکیتأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 85-101]
معلمانبررسی نقش واسطهای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 46-64]
معلمانبررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان دبیرستان های اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
مقیاس کنترل روانشناختیبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
منشمقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش آموزان با و بدون نشانه های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
مهارت اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 44-63]
مهارتهای زندگیاثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 45-69]
مهارتهای مثبت اندیشیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
مهارتهای مثبت اندیشیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی دختران نوجوان ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 48-65]
ن
نشاط ذهنیرابطه اهداف پیشرفت با احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی دانشآموزان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 99-119]
نشانگان وسواسمقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش آموزان با و بدون نشانه های وسواس [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 99-114]
نوجواننقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 136-153]
و
وابستهمداربررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-22]
ه
هیجانیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 26-47]
هراس اجتماعیپیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده، احساس تنهایی و هراس اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 81-98]
همدردیبررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
همدلیبررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
همسانی درونیبررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه همدلی و همدردی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 115-129]
هوش اخلاقینقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیشبینی فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 124-145]
هوش فرهنگینقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 64-82]
هوش معنویرابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 176-198]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد