آ
-
آقاجانی، سیف الله
ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
ا
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
-
ابوالقاسمی، عباس
اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
-
ابوالقاسمی، عباس
نقش مطلوبیت اجتماعی، سلامت روانی و خودکارآمدی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-20]
-
ابوالقاسمی، عباس
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
-
احدی، بتول
مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]
-
احمدی، عزت اله
رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]
-
اخوان تفتی، مهناز
بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]
-
افروز، غلامعلی
ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]
-
ایل بیگی قلعه نی، رضا
ارتباط احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با رضایت از زندگی در دانش آموزان ADHD دختر دارای نشانه های [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 76-92]
ب
-
باباپور خیرالدین، جلیل
رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]
-
برقی ایرانی، زیبا
توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]
-
بساک نژاد، سودابه
بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
پ
-
پاکپور، فریدون
مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]
-
پورشریفی، حمید
رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]
ج
-
جوانمیری، لیلا
نقش مطلوبیت اجتماعی، سلامت روانی و خودکارآمدی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-20]
ح
-
حاجلو، نادر
همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
-
حبیبی، یعقوب
مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]
-
حبیبی، مجتبی
رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]
-
حجازی، الهه
بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]
-
حسن زاده، شهناز
اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
خ
-
خجسته مهر، رضا
تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
-
خرمایی، فرهاد
ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
-
خورشید، علیرضا
بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]
د
-
درتاج، فریبرز
بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 39-56]
ر
-
راقبیان، رویا
بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 39-58]
-
رجبی، سعید
ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
-
رجبی، سعید
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
-
رجبی، سوران
بررسی ارتباط علاقه به ادبیات کودکان و نوجوانان با رشد اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 27-48]
-
رجبی، غلامرضا
اثربخشی مشاورهی گروهی با روش عقلانی- عاطفی- رفتاری بر مولفههای سلامت عمومی در دانش آموزان پسر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-76]
-
رستمی، سمیرا
نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]
-
رستم اوغلی خیاوی، زهرا
ارتباط حرمت خود و خودکارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-26]
-
رشیدی، معصومه
تأثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-134]
-
رضایی شریف، علی
همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
ز
-
زاهد بابلان، عادل
میزان همخوانی روابط کلامی و غیرکلامی معلمان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 46-61]
-
زاهد بابلان، عادل
فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
-
زرگر، یداله
بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
-
زکی یی، علی
نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]
س
-
ستوده، محمدباقر
مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 6-22]
-
سرندی، پرویز
مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]
-
سلیمانی، اسماعیل
مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
-
سلیمانی، اسماعیل
رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]
ش
-
شقاقی، فرهاد
توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی براساس هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 49-62]
ع
-
عارف نیا، سمانه
مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]
-
عاصمی، سهیلا
بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 39-56]
-
عباسپور، ذبیح اله
تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
-
علی پور، احمد
بررسی ارتباط دست برتری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-26]
-
علیپور، احمد
توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-81]
ق
-
قائمی، فاطمه
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
-
قلیزاده، لیلا
ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]
ک
-
کارجو کسمایی، سونا
اثربخشی مشاورهی گروهی با روش عقلانی- عاطفی- رفتاری بر مولفههای سلامت عمومی در دانش آموزان پسر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-76]
-
کیامرثی، آذر
ارتباط احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با رضایت از زندگی در دانش آموزان ADHD دختر دارای نشانه های [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 76-92]
-
کرایی، امین
تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
-
کرمی، جهانگیر
نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیش بینی هراس اجتماعی دانش آموزان پسر سال سوم متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 62-75]
-
کلانتریان، شهلا
بررسی ارتباط دست برتری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 7-26]
-
کوچکی، رحیم
تأثیر برنامه موفقیت تحصیلی بر عملکرد و خود پنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه، یادگیری شیوه موفقیت در مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-45]
گ
-
گلپور چمرکوهی، رضا
اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ذهن آگاهی و افزایش ابراز وجود در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 82-100]
-
گنجی، مسعود
فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
-
گنجی، مسعود
مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]
م
-
محمد امینی، زرار
اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود ذهن آگاهی و افزایش ابراز وجود در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 82-100]
-
محمدی بهرام آبادی، راضیه
بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیش بین های مشکلات رفتاری در دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان های شهر یاسوج [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-103]
-
معینی کیا، مهدی
فراتحلیل پژوهشهای انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 93-107]
-
میکاییلی، نیلوفر
مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 104-113]
-
میکاییلی، نیلوفر
ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 90-103]
ن
-
نریمانی، محمد
مقایسه ابعاد درونی و بیرونی سبکهای تفکر دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 108-118]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش ایمنسازی روانی برکاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانشآموزان دختر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 101-117]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-73]
-
نصری، صادق
بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 104-123]
و
-
واحدی، شهرام
همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 21-38]
ه
-
هاشمی، تورج
رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 23-38]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تأثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-134]
-
یوسفی، رحیم
مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 74-89]
-
یوسف زاده، محمدرضا
تأثیر آموزش مهارت های فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-134]
-
یوسلیانی، غلامعلی
رابطه ی رفتار مطلوب انضباطی با عملکرد خانواده، منبع کنترل و عزت نفس دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 114-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد