آ
-
آذرهوش فتیده، زهرا
تبیین نقش اثربخشی مداخلهی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزههای انتقام جویی و دوری گزینی دانشآموزان پسر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
-
آلبویه، گوهر
اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
ا
-
اباپورخیرالدین، جلیل ب
اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
-
ابوالقاسمی، عباس
نقش پردازش اطلاعات و سبکهای اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانشآموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
-
احدی، بتول
مقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
-
احمدی، غلامعلی
بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
-
اژه ای، جواد
در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
-
اسدی، راضیه
مدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
-
اسدزاده، حسن
اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
-
اصغری نکاح، سید محسن
اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
-
اکبری، تقی
مدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
-
الفتی، ناهید
تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
-
امام جمعه، سید محمدرضا
بررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
-
امین یزدی، سید امیر
آزمون مدل نقش میانجیگرانهی خودتنظیمی در رابطهی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانشآموزان دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
ب
-
بابازاده، سوسن
تبیین نقش ویژگیهای محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفهای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
-
باشکوه اجیرلو، محمد
رابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
-
بدری، رحیم
رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
-
برزگر بفرویی، کاظم
ارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
-
برزگر بفروئی، فاضل
بررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
-
بشرپور، سجاد
نقش سیستمهای فعالسازی/ بازداری رفتاری در پیش بینی اضطراب حالت/ صفت دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 21-36]
-
بهرامی، فرشته
آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
-
بهرامی، مریم
نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
پ
-
پورطاهریان، زبیده
نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]
ج
-
جهان، الهه
اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
چ
-
چراغیان رادی، منوچهر
مدلیابی ساختاری رابطهی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسألهی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
ح
-
حاج شمسایی، مهدی
آزمون مدل نقش میانجیگرانهی خودتنظیمی در رابطهی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانشآموزان دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
-
حبیبی، یعقوب
ارتباط تنظیم هیجان و تابآوری با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
-
حجازی، الهه
در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
-
حسنی، محمد
تبیین نقش ویژگیهای محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفهای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
-
حسنی، محمد
مدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
-
حسینی، فریده سادات
بررسی همهگیرشناسی رفتارهای بیمارگونهی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
-
حسن زاده، رمضان
رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
-
حمیدی فر، ویدا
استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
خ
-
خدایی خیاوی، سیامک
نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیشبینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
-
خسروی، معصومه
نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]
-
خشوعی، مهدیه سادات
نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
ر
-
رجبی، سوران
بررسی همهگیرشناسی رفتارهای بیمارگونهی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
-
رستم اوغلی، زهرا
نقش پردازش اطلاعات و سبکهای اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانشآموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
-
رشید، خسرو
آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
-
رضایی شریف، علی
در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
ز
-
زهراکار، کیانوش
تبیین نقش اثربخشی مداخلهی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزههای انتقام جویی و دوری گزینی دانشآموزان پسر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
س
-
سادات طباطبایی، خدیجه
اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
-
سامری، مریم
مدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
-
سپهریان، فیروزه
بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
مقایسه ی تأثیر روشهای آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و مهارتهای مطالعه بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
-
سلطان مرادی، ابوالفضل
تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایهی اول دورهی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
-
سلیمانی، اسماعیل
ارتباط تنظیم هیجان و تابآوری با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
-
سهرابی، فرامرز
اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
ش
-
شاهعلی، اعظم
اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]
-
شاهمحمدی، سلمان
تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایهی اول دورهی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
-
شیخ الاسلامی، علی
مقایسه ی تأثیر روشهای آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و مهارتهای مطالعه بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
-
شعرباف، حمیدرضاآقامحمدیان
اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
-
شهنی ییلاق، منیجه
بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
ص
-
صالحی، منیره
ارزیابی الگوی نقش مؤلفههای ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفههای ناسازگاری دانشآموزان دختر دبیرستانهای مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
-
صالح پور، مصطفی
بررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
-
صالح صدق پور، بهرام
مدلیابی ساختاری رابطهی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسألهی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
-
صالح صدق پور، بهرام
مدلیابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]
ط
-
طباطبایی، سید موسی
اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
ع
-
عربزاده کوپانی، زهره
اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
-
عیسی زادگان، علی
رابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
-
عطادخت، اکبر
استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
-
عظیمی، سید نصرت
مدلیابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]
ف
-
فاتحی زاده، مریم
اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزتنفس دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
-
فتحی آذر، اسکندر
رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
-
فرامرزی، سالار
اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزتنفس دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
ق
-
قاسمی نژاد، محمد علی
نقش عوامل روانشناختی در پیشبینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
-
قاضی طباطبایی، محمود
در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
-
قوامی، مرجان
اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزتنفس دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
ک
-
کارشکی، حسین
آزمون مدل نقش میانجیگرانهی خودتنظیمی در رابطهی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانشآموزان دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
-
کارشکی، حسین
ارزیابی الگوی نقش مؤلفههای ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفههای ناسازگاری دانشآموزان دختر دبیرستانهای مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
-
کیامرثی، آذر
اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]
گ
-
گل پور، رضا
مقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
-
گلستانی نیا، ندا
بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
-
گنجی، کامران
تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
ل
-
لواف پورنوری، فرشاد
تبیین نقش اثربخشی مداخلهی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزههای انتقام جویی و دوری گزینی دانشآموزان پسر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
م
-
محققی، حسین
تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
-
محمدی، عیسی
استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
-
محمدی، مسعود
تابآوری و هوش معنوی به منزلهی متغیرهای پیشبین خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
-
محمدی، نادر
رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
-
محمدی فر، محمدعلی
نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]
-
محمدی فر، محمد علی
اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
-
مداح، لیلی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
-
مداحی، محمد ابراهیم
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
-
مرادی، مسعود
رابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
-
مرادیان، زهرا
اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
-
مروئی میلان، فیروز
رابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
-
مشایخی دولت آبادی، محمدرضا
تابآوری و هوش معنوی به منزلهی متغیرهای پیشبین خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
-
مشهدی، علی
اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
-
مظفری، سیده صغری
نقش سیستمهای فعالسازی/ بازداری رفتاری در پیش بینی اضطراب حالت/ صفت دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 21-36]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
رابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
-
مکتبی، غلامحسین
بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
-
مهدی زاده، زهرا
نقش پردازش اطلاعات و سبکهای اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانشآموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
-
مهدی نژاد گرجی، گلین
رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
-
موحدی، یزدان
اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
-
موحدی، معصومه
اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
-
موسی زاده، توکل
تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایهی اول دورهی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
ن
-
نجفی، محمود
اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
-
نخستین روحی، ندا
بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
-
نریمانی، محمد
نقش عوامل روانشناختی در پیشبینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]
-
نصری، صادق
مدلیابی ساختاری رابطهی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسألهی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
-
نوری امامزاده ئی، اصغر
اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزتنفس دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
و
-
واعظ فر، سید سعید
اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
ی
-
یار محمدی واصل، مسیب
آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
-
یاوری نیا، سونیا
بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
-
یوسفی، رحیم
بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
-
یوسف زاده، محمدرضا
تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد