آرزوهای تحصیلیمدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
آموزش از طریق بازیآموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
آموزش به روش سؤالات هدفمنداثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
آموزش خود- دلسوزی شناختیمقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
آموزش والدینی بارکلیاثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
ا
ابعاد ساختار سازمانیتبیین نقش ویژگیهای محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفهای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
اجتماعی و آموزشیارزیابی الگوی نقش مؤلفههای ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفههای ناسازگاری دانشآموزان دختر دبیرستانهای مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
احساس کنترلبررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
اختلالات تغذیهنقش عوامل روانشناختی در پیشبینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
اختلال پرخورینقش عوامل روانشناختی در پیشبینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
اختلال نافرمانی مقابلهایاثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
ادراککنترلبررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
ارزیابی حل مسئلهمدلیابی ساختاری رابطهی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسألهی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
ارزش تکلیفبررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
استفاده آسیب زا از تلفن همراهاستفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
اسنادهای علیاثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
اضطراب اجتماعیاثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزتنفس دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
اضطراب امتحانتأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
اضطراب امتحانمقایسه ی تأثیر روشهای آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و مهارتهای مطالعه بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
اضطراب امتحانبررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
افت تحصیلیاثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
افسردگیمقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
افسردگیاثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
افکار خودکشیاثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
الگوی تدریسرابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
الگوی تدریس انطباقیرابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
امیدبررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
امیداثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
امیدرابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
امیددرمانیاثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
انتقامتبیین نقش اثربخشی مداخلهی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزههای انتقام جویی و دوری گزینی دانشآموزان پسر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
انگیزشرابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
انگیزش پیشرفتاستفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
انگیزش پیشرفت تحصیلیتأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
انگیزش تحصیلیاثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]
ب
بازآموزی اسنادیاثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
بازداریاثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
باورهای هوشی افزایشیاثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
باورهای هوشی ذاتیاثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
بدشکلی بدننقش پردازش اطلاعات و سبکهای اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانشآموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
برنامه ریزیتأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
برنامهریزی/ سازماندهیاثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
بهزیستی روان شناختیاثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
پ
پرسش نامه پیوند با مدرسهدر دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
پیشرفت تحصیلیمدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
پیشرفت تحصیلی ریاضیمدلیابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]
پنج عامل شخصیتبررسی همهگیرشناسی رفتارهای بیمارگونهی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
ت
تابآوریتابآوری و هوش معنوی به منزلهی متغیرهای پیشبین خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
تابآوریارتباط تنظیم هیجان و تابآوری با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
تعلل ورزی تحصیلیرابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
تعهد حرفهایتبیین نقش ویژگیهای محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفهای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
تعهد سازمانینقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
تعهد سازمانیتبیین نقش ویژگیهای محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفهای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
تفکر تأملیاثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
تقلّبارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
تنظیم هیجانارتباط تنظیم هیجان و تابآوری با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
توانمندسازی روان شناختینقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
ج
جهتگیریهای انگیزشیرابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
جو روانی- اجتماعیآزمون مدل نقش میانجیگرانهی خودتنظیمی در رابطهی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانشآموزان دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
ح
حمایت اجتماعیبررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
خ
خستگی هیجانینقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
خلاقیتبررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
خود بخششیرابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
خودتنظیمیمدلیابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]
خودتنظیمی و ناسازگاریآزمون مدل نقش میانجیگرانهی خودتنظیمی در رابطهی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانشآموزان دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
خودکارآمدیتبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایهی اول دورهی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
خودکارآمدیمدلیابی ساختاری رابطهی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسألهی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
خودکارآمدیمدلیابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]
خودکارآمدی تحصیلیبررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
خودکارآمدی تحصیلیتابآوری و هوش معنوی به منزلهی متغیرهای پیشبین خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
خوشبینیرابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
د
دانشآموزارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
دانش آموزاندر دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
دانشآموزان ابتداییآموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
دانشآموزان شهری و روستاییتابآوری و هوش معنوی به منزلهی متغیرهای پیشبین خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
دانشآموزان متوسطهاستفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
درماندگی آموخته شدهاثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
درمان متمرکز بر هیجانمقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
دوری گزینیتبیین نقش اثربخشی مداخلهی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزههای انتقام جویی و دوری گزینی دانشآموزان پسر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
ذ
ذهنآگاهیمقایسه ی تأثیر روشهای آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و مهارتهای مطالعه بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
رفتار درمانی دیالکتیکاثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
رفتارهای بیمارگونهی خوردنبررسی همهگیرشناسی رفتارهای بیمارگونهی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
روایت درمانیاثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزتنفس دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
س
ساخت و اعتباریابیدر دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
سبکهای اسنادنقش پردازش اطلاعات و سبکهای اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانشآموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
سبک های یادگیریرابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
سلامت جسمانیمقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
سلامت روانبررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانشآموزان دختر پایهی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
سلامت روانیمقایسهی اثر بخشی روشهای آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
سن تقویمی و جنسیتنقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیشبینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
عاطفه ی مثبترابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
عاطفه ی منفیرابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
عزت نفستبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایهی اول دورهی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
عزت نفسبررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
عزتنفساثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزتنفس دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
عملکرد تحصیلیاستفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانشآموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
عملکرد تحصیلیرابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
عملکرد ریاضیاثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
عوامل روانشناختینقش عوامل روانشناختی در پیشبینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
عوامل زمینهایمدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
عوامل شخصیمدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
عوامل فردیارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
عوامل محیطیمدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
عوامل موقعیتیارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
ف
فراشناختمدلیابی ساختاری رابطهی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسألهی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
فرسودگی شغلینقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
فرسودگی شغلینقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیشبینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
ق
قصه درمانیاثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
ک
کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهیمقایسه ی تأثیر روشهای آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و مهارتهای مطالعه بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
کیفیت زندگینقش پردازش اطلاعات و سبکهای اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانشآموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
کلاس درسآزمون مدل نقش میانجیگرانهی خودتنظیمی در رابطهی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانشآموزان دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
کنترلتأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
کنشهای اجراییاثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی بر بهبود بازداری و برنامهریزی/سازماندهی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
کودکان پیش دبستانیاثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
گ
گفتمان ریاضیبررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
م
مداخلهی بخششتبیین نقش اثربخشی مداخلهی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزههای انتقام جویی و دوری گزینی دانشآموزان پسر دورهی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
مدیریت زمانتأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
مسخ
شخصیت و کفایت فردینقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]
مشاوران مدارسنقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیشبینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
مشوقهای انگیزشی منفیبررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
معنای تحصیلرابطه بین امید ،خوشبینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
منبع کنترلبررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
مهارتهای مطالعهمقایسه ی تأثیر روشهای آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و مهارتهای مطالعه بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
مهارتهای مقابلهایتبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایهی اول دورهی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
ن
ناامیدیبررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
نابرابری آموزشیمدلسازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانشآموزان دختر و پسر مقطع پیشدانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
نشانههای نافرمانیاثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانههای اختلال نافرمانی مقابلهای در کودکان پیشدبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
نگرش ریاضیآموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
و
واژههای کلیدی: پردازش اطلاعاتنقش پردازش اطلاعات و سبکهای اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانشآموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
واژههای کلیدی: آموزش مدیریت والدیناثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]