ابوالحسن تنهایی، حسین نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
ابوالقاسمی، عباس اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
احمدی، حسن مدلیابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهشآمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
احمدیان، علی مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
اسدزاده دهرایی، حسن بررسی نقش واسطهای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
افروز، غلامعلی بررسی نقش واسطهای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
اکبری، تقی رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
اکبری شایه، یحیی مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
امینی، امین اثربخشی بازیهای گروهی در پیشگیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
امینی، زهرا اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
امینی، منصور ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
امینی، ناصر اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزندپروری به مادران بر نشانههای نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
ب
باغبانی، مسعود بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیهسازی ذهنی فرایندی و فراوردهای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
باقری، فریبرز آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
بخشودهنیا، ایمان اثربخشی بازیهای گروهی در پیشگیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
بدری گرگری، رحیم اثربخشی والدگری ذهنآگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
بیگدلی، ایمان الله بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیتهای هوش عملی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]
بهرام نیا، سردار شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
پ
پیرانی، ذبیح اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
پرزور، پرویز اثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
پلنگی، ابوالفضل بررسی نیاز به شناخت و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی در بین دانشآموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]
ت
تقوی، حسین ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
تقوایی، داود اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
توحیدی تبار، فائزه اثربخشی بازیهای گروهی در پیشگیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
ج
جناآبادی، حسین اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
ح
حبیبی، یاسر پیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
حسنی، فهیمه آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
حسینی، لیلا بررسی نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانشآموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
حسنوند، فضل الله الگوی ساختاری پیشبینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روانشناختی و جهتگیری زندگی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری هوش زیباشناسی در دانشآموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
حشمتی، رسول بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانههای اضطراب اجتماعی و تابآوری دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 18-32]
خ
خالق خواه، علی مدلیابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهشآمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
خرمایی، فرهاد مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
د
داداش زاده کله سر، رویا نقش تابآوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
داوری، رحیم بررسی نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانشآموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
درتاج، فریبا تأثیر شبیهسازیهای آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدفگرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
درتاج، فریبرز آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
دیره، عزت اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزندپروری به مادران بر نشانههای نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
دلاور، علی طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکهای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
دلاور، علی تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
دلاور، علی بررسی نقش واسطهای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
دهقانی، ماهرخ تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
ر
رادمنش، عصمت بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیهسازی ذهنی فرایندی و فراوردهای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
رجبیان ده زیره، مریم تأثیر شبیهسازیهای آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدفگرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
رسول زاده طباطبائی، کاظم بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیتهای هوش عملی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]
رشید، خسرو الگوی ساختاری پیشبینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روانشناختی و جهتگیری زندگی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری هوش زیباشناسی در دانشآموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
رضایی، سعید تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
رضایی راد، مجتبی نقش تابآوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
رضایی شریف، علی بررسی نقش واسطهای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمالگرایی منفی با اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
رضایی شریف، علی ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
رضایی فرد، اکبر نقش تابآوری و سبکهای فرزندپروری در پیش بینی استرس والدینی مادران دانش آموزان با اختلال بیش فعالی/کمبود توجه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-85]
رضایی ملاجق، رسول اعتیاد به فضای مجازی در دانشآموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
روشنی خیاوی، علیرضا اعتیاد به فضای مجازی در دانشآموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
ز
زارعی، محسن طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکهای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
زارع زادگان، بهمن مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکهای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
زاهد بابلان، عادل مدلیابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهشآمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
س
سالاری فر، محمدحسین نقش دانشفراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
سپاه منصور، مژگان مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجیگری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
ستاری، صدرالدین شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
سیداسماعیلی قمی، نسترن تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
سعادت زاده حصار، بهزاد نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
سعادتی شامیر، ابوطالب آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
سلمانی، خدیجه اثربخشی بازیهای گروهی در پیشگیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
سندگل، عباس اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
ش
شاکرنیا، ایرج اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
شاملی، لیلا مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
شب افروز، مریم بررسی نقش واسطهای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
شجاعی، احمد اثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
شریفی درآبادی، پرویز تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
شکرزاده، شهره روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقصتوجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
ص
صادق زاده، مرضیه مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
صالحی، رضوان بررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانشآموزان با میانجیگری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
صالحی، مریم اثربخشی بازیهای گروهی در پیشگیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
صالحی، منصور نقش دانشفراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
صالحی، مهدیه مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجیگری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
صفائی راد، ایرج نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
صفائی راد، ایرج الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
ع
عبادی، متینه اعتیاد به فضای مجازی در دانشآموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
عبدی، رسول نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
عیدی بایگی، مجید مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
عرفانی، نصراله نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
عرفانی، نصراله الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
عزیزیان کهن، نسرین تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
علی آبادی، خدیجه طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکهای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
علاف اصغری، فرانک ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
عینی، ساناز اعتیاد به فضای مجازی در دانشآموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
غ
غنائی، فاطمه بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیتهای هوش عملی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]
ف
فایضی، نوشین پیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
فتحی، داود بررسی نقش واسطهای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمالگرایی منفی با اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
فقیهی، سمانه اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
ق
قشلاقی، باقر نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
قنادزادگان، حسینعلی مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجیگری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
ک
کاظمی، سلیم اعتیاد به فضای مجازی در دانشآموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
کافی، سید موسی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
کامکاری، کامبیز روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقصتوجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
کردنوقایی، رسول مقایسه سه روش محرومسازی، بازسازی شناختی، گسلششناختی بر خودکنترلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
کرمی، جهانگیر مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
کریمی، کامبیز مقایسه سه روش محرومسازی، بازسازی شناختی، گسلششناختی بر خودکنترلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
کریمیان پور، غفار ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
کرمدوست، آتکه پیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
کوچک انتظار، رویا مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجیگری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
کیومرثی، فیروز روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقصتوجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
م
محمدی، عیسی پیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
محمدی، عیسی مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
محمد زاده سالطه، حیدر نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
مرادی، مسعود مدلیابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهشآمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
مزدی، مرضیه نقش دانشفراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
مسلمان، مهسا بررسی نیاز به شناخت و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی در بین دانشآموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]
مصباحیپور ایرانیان، جمشید نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
مقامی، حمید رضا تأثیر شبیهسازیهای آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدفگرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
ملک زاده، هدی اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزندپروری به مادران بر نشانههای نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
مهرآور گیگلو، شهرام رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
مومنی فر، فهیمه تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
ن
ناعمی، علی محمد اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
نامور، کلثوم تأثیر شبیهسازیهای آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدفگرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
نجفی، حسین پیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
نجفی، حسین مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
نخستین گلدوست، اصغر شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
نریمانی، محمد نقش تابآوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
نریمانی، محمد اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزندپروری به مادران بر نشانههای نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
نریمانی، محمد نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
نعمتی، شهروز اثربخشی والدگری ذهنآگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
نیک اندام کرمانشاهی، حسین نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
نیک اندام کرمانشاهی، حسین الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
نوری، زهره اثربخشی والدگری ذهنآگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
و
واحدی، شهرام اثربخشی والدگری ذهنآگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
وطن خواه محمد آبادی، محمد اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
هرنگ زا، محمد بررسی نقش واسطهای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمالگرایی منفی با اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
ی
یاراحمدی، یحیی نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
یاراحمدی، یحیی الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
یعقوبی، ابوالقاسم مقایسه سه روش محرومسازی، بازسازی شناختی، گسلششناختی بر خودکنترلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد