آموزشوپرورشمدلیابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهشآمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
آموزه های روان شناختی نهج البلاغهاثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
ا
احساس کارآمدیاثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
اختلال نافرمانی مقابله ایاثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزندپروری به مادران بر نشانههای نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
اختلال نقص توجه/بیشفعالیاثربخشی والدگری ذهنآگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
ارتباطگراییطراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکهای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
ازخودبیگانگی تحصیلیاعتیاد به فضای مجازی در دانشآموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
استرس والدینی و اختلال بیش فعالی/کمبود توجهنقش تابآوری و سبکهای فرزندپروری در پیش بینی استرس والدینی مادران دانش آموزان با اختلال بیش فعالی/کمبود توجه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-85]
اشتیاق تحصیلیبررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانشآموزان با میانجیگری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
اشتیاق تحصیلیتأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
اشتیاق شغلیاثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
اضطراباثربخشی والدگری ذهنآگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
اضطرابمقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
اضطراب اجتماعیبررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانههای اضطراب اجتماعی و تابآوری دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 18-32]
اضطراب مدرسهاثربخشی بازیهای گروهی در پیشگیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
اعتیاد به اینترنتمدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجیگری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
اعتیاد به فضای مجازیاعتیاد به فضای مجازی در دانشآموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
اعتبارارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
اعتباریابطراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکهای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
امیدرابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
انگیزش مشارکت ورزشتأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
انگیزه پیشرفترابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
اهمالکاری تحصیلیبررسی نقش واسطهای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمالگرایی منفی با اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
ب
بازسازی شناختیمقایسه سه روش محرومسازی، بازسازی شناختی، گسلششناختی بر خودکنترلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
بازیگوشی روانشناختیالگوی ساختاری پیشبینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روانشناختی و جهتگیری زندگی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری هوش زیباشناسی در دانشآموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
بازیهای گروهیاثربخشی بازیهای گروهی در پیشگیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
باورهای فراشناختینقش دانشفراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
بسته نظارت و راهنمایی آموزش مدیراناثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
بورس اوراق بهادارنقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
پ
پایستگی تحصیلیبررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانشآموزان با میانجیگری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
پیامدهای مدیریت استعدادمدلیابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهشآمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
پیشرفت تحصیلیبررسی نقش واسطهای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
ت
تابآورینقش تابآوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
تابآوریبررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانههای اضطراب اجتماعی و تابآوری دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 18-32]
تابآوریاثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
تابآورینقش تابآوری و سبکهای فرزندپروری در پیش بینی استرس والدینی مادران دانش آموزان با اختلال بیش فعالی/کمبود توجه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-85]
تحمل پریشانیاثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
ترتیب تولدبررسی نقش واسطهای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
ترس از شکستبررسی نقش واسطهای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمالگرایی منفی با اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
تعاملات ارتباطیبررسی نقش واسطهای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
تعهد اجتماعینقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
تفسیرگرایینقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
تنظیم هیجاننقش تابآوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
تنظیم هیجانبررسی نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانشآموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
تنظیم هیجاناثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
ج
جهتگیری زندگیالگوی ساختاری پیشبینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روانشناختی و جهتگیری زندگی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری هوش زیباشناسی در دانشآموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
جوارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
چ
چاقیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
ح
حالت فراشناختینقش دانشفراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
حمایت اجتماعیمدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجیگری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
خلاقیت هیجانینقش دانشفراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
خودآگاهی شناختیپیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
خودپنداره تحصیلیبررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیهسازی ذهنی فرایندی و فراوردهای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
خودپنداره تحصیلیتأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
خودپندارهی تحصیلیاثربخشی بازیهای گروهی در پیشگیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
خودتنظیمیبررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیهسازی ذهنی فرایندی و فراوردهای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
خود دلسوزیپیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
خوددلسوزی شناختیاثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
خوددلگرم سازیاثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
خودکارآمدینقش تابآوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
خودکنترلیمقایسه سه روش محرومسازی، بازسازی شناختی، گسلششناختی بر خودکنترلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
خودناتوان سازینقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
خودناتوان سازیالگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
خودناتوانسازیالگوی ساختاری پیشبینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روانشناختی و جهتگیری زندگی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری هوش زیباشناسی در دانشآموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
د
دانش آموزنقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
دانشآموزان اوتیسمتدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
دانشآموزان پیشدبستانروایی تشخیصی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقصتوجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
دانشآموز تیزهوشبررسی نیاز به شناخت و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی در بین دانشآموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]
دانش فراشناختینقش دانشفراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
درگیری والدینبررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانشآموزان با میانجیگری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
دشواری تنظیم هیجانبررسی نقش واسطهای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمالگرایی منفی با اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
دشواری تنظیم هیجانینقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
دشواری تنظیم هیجانیالگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
دلزدگی تحصیلینقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
دلزدگی تحصیلیالگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
ذ
ذهنآگاهیتدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
ر
رضایت از زندگیاثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
رضایت از زندگیرابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
رضایت تحصیلیبررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانشآموزان با میانجیگری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
رفتارنقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
رواییارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
روایی تشخیصیروایی تشخیصی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقصتوجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
سازمانهای آموزشیشناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
سبک دلبستگیمقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
سبک فرزند پروریاثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزندپروری به مادران بر نشانههای نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
سبکهای فرزندپروریبررسی نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانشآموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
سبکهای فرزندپرورینقش تابآوری و سبکهای فرزندپروری در پیش بینی استرس والدینی مادران دانش آموزان با اختلال بیش فعالی/کمبود توجه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-85]
سرزندگیتحصیلیالگوی ساختاری پیشبینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روانشناختی و جهتگیری زندگی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری هوش زیباشناسی در دانشآموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
سرسختی روانشناختیاثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
سرمایه گذاراننقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
سلامت اجتماعیاثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]
سلامت روانرابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
سلامت روانیاثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
سنبررسی نقش واسطهای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
سوگیری شناختینقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
ش
شادکامیمقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
شایستهگراییمدلیابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهشآمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
شبکه اجتماعیطراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکهای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
شبیهسازی آموزشیتأثیر شبیهسازیهای آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدفگرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
شبیهسازیهای ذهنیبررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیهسازی ذهنی فرایندی و فراوردهای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
ص
صبرمدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
صرعمقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانشآموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
ع
عزت نفشرابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
عملکرد یادگیریتأثیر شبیهسازیهای آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدفگرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
عملکرد بالاتدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
ف
فراشناختاثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردانفراشناختی بر مولفههای هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
فراشناخترابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
فرایندیبررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیهسازی ذهنی فرایندی و فراوردهای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
فراوردهایبررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیهسازی ذهنی فرایندی و فراوردهای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
فرسودگی تحصیلینقش تابآوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
فضیلت اخلاقیمدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
ک
کارآمدی جمعیاثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
کارکردهای اجرایی مغزاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
کفایت اجتماعیمدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
کمال گرایی منفینقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
کمالگرایی منفیبررسی نقش واسطهای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمالگرایی منفی با اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
گ
گسلششناختیمقایسه سه روش محرومسازی، بازسازی شناختی، گسلششناختی بر خودکنترلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
م
محرومسازیمقایسه سه روش محرومسازی، بازسازی شناختی، گسلششناختی بر خودکنترلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
مداخله مبتنی بر بهوشیاریبررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانههای اضطراب اجتماعی و تابآوری دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 18-32]
مدیریت استعدادمدلیابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهشآمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
مدیریت آموزشیشناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
مدیریت تجربهشناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
مدرسهارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
مدرسه شبکهایطراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکهای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
معلماننقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
معلم مدارس ابتداییاثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
مقطع ابتداییاثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزندپروری به مادران بر نشانههای نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
مهارتهای اجتماعیتدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
ن
نیاز به شناختبررسی نیاز به شناخت و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی در بین دانشآموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]
ناگویی خلقیمدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجیگری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
ناگویی هیجانیبررسی نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانشآموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدزروایی تشخیصی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقصتوجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
نقاشیدرمانیتدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهی نقاشیدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
نقصتوجه-بیشفعالی/تکانشگریروایی تشخیصی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقصتوجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
نگرش مثبت به بزهکاریپیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
نوجواناثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
و
والدگری ذهنآگاهانهاثربخشی والدگری ذهنآگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
ویژگیهای شخصیتی کارآفرینیبررسی نیاز به شناخت و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی در بین دانشآموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]
ه
هیجانات مثبت و منفی تحصیلیاثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردانفراشناختی بر مولفههای هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
هدفگرایی تحصیلیتأثیر شبیهسازیهای آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدفگرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
همنوایی اجتماعینقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
هوش زیباشناسیالگوی ساختاری پیشبینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روانشناختی و جهتگیری زندگی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری هوش زیباشناسی در دانشآموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
هوشمعنویپیشبینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود آگاهی شناختی در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
ی
یادگیری خودگرداناثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردانفراشناختی بر مولفههای هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد