آزمون اندریافت کودکانمقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 6-22]
آسیب های اجتماعیپیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهار ت های زندگی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 144-163]
آموزش از راه دوربررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
آموزش زبان انگلیسیتأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 93-106]
آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانیتأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 23-37]
ا
ابعاد شخصیتمقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 164-180]
اختلالات خوردنمقایسه ی سبک های فرزند پروری و اختلالات خوردن در دانشآموزان تیز- هوش و عادی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 138-154]
اختلال اضطراب اجتماعیمقایسه ی ادراک از خود و رفتارهای ایمنی در دانش آموزان دارای نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 62-79]
اختلال نقص توجه-بیشفعالیاثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
ادراک از خودمقایسه ی ادراک از خود و رفتارهای ایمنی در دانش آموزان دارای نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 62-79]
ادراک از روابط والدینیرابطه ی باورهای اساسی و ادراک از روابط والدینی با بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 43-61]
ارزشیابیبررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
ازدواجمقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 57-75]
اضطرابتأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 23-37]
اضطراب اجتماعیتأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 29-43]
اضطراب امتحاناثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره ی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 80-98]
اضطراب امتحانفراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
الایزاتأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
انگیزشتعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-22]
انگیزش ریاضیرابطهی سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانشآموزان پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 23-41]
انگیزه ی پیشرفترابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 25-42]
انگیزه ریاضیمقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 62-80]
ب
بی انضباطیمقایسه ی هوش هیجانی و ذهن خوانی دانش آموزان منضبط و غیر منضبط [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 81-97]
باورهای اساسیرابطه ی باورهای اساسی و ادراک از روابط والدینی با بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 43-61]
باورهای فرا شناختینقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
برنامه ریزی درسیبررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
بهزیستی ذهنیرابطه ی باورهای اساسی و ادراک از روابط والدینی با بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 43-61]
پرورشگاهمقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 6-22]
پیشرفت تحصیلیمقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 62-80]
پیشرفت تحصیلیالگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 118-136]
پیشرفت تحصیلیبررسی ارتباط سرمایه ی اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 119-130]
پیشرفت تحصیلی و دانش آموزانتعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-22]
پیشرفت ریاضیرابطهی سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانشآموزان پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 23-41]
ت
تابآوریرابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 25-42]
تیزهوشرابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-153]
تیزهوشمقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 164-180]
تیزهوشیمقایسه ی سبک های فرزند پروری و اختلالات خوردن در دانشآموزان تیز- هوش و عادی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 138-154]
تصویر بدنیتأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 29-43]
تعامل اجتماعیارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 97-124]
تعلل ورزینقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
تفسیر
کوهنفراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
تنیدگیتأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
توده ی بدنیتأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 29-43]
ج
جه تگیری هد فهای پیشرفتالگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 118-136]
خ
خلاقیترابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-153]
خواندنتأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
خوداثربخشیساخت و تعیین ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی خود تنظیمی تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 75-92]
خودآموزیبررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
خودپندارهاثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره ی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 80-98]
خودپندارهارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 97-124]
خود تنظیمی تحصیلیساخت و تعیین ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی خود تنظیمی تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 75-92]
خودتنظیمی عاطفیاثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
خودتنظی مگرینقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
خودکارآمدینقش خودکارآمدی و رضایت از زندگی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 107-123]
خودکارآمدیمقایسه ی پنج عامل بزرگ شخصیتی و خودکارآمدی در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 164-180]
د
دانش آموزقلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-56]
دانش آموزپیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهار ت های زندگی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 144-163]
دانش آموزانبررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-169]
دانش آموزانمقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 6-22]
دانش آموزانعوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 42-61]
دانش آموزاناثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
دانش آموزاننقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
دانش آموزان دختربررسی ارتباط سرمایه ی اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 119-130]
درک مطلبتأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 93-106]
درک مطلبمقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
دلبستگیمقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 57-75]
دوره ی متوسطهعوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 42-61]
ذ
ذهن خوانیمقایسه ی هوش هیجانی و ذهن خوانی دانش آموزان منضبط و غیر منضبط [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 81-97]
ر
راهبردهای یادگیری و مطالعهاثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره ی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 80-98]
راهبردهای شناختی و فراشناختیالگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 118-136]
رضایت از زندگینقش خودکارآمدی و رضایت از زندگی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 107-123]
رفتارهای ایمنیمقایسه ی ادراک از خود و رفتارهای ایمنی در دانش آموزان دارای نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی و بهنجار [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 62-79]
رفتارهای پرخطررابطه ی بین حلمسأله و تابآوری با میزان رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 25-42]
روابط بین شخصیاثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
روش تدریس سنتیمقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 62-80]
روش تدریس مبتنی بر بازیمقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 62-80]
روش حل مسئلهاثربخشی آموزش مدیریت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبک های تربیتی مربیان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 98-117]
روش زونتال و رابینفراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
روش های تربیتیاثربخشی آموزش مدیریت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبک های تربیتی مربیان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 98-117]
س
سازگاریاثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 44-57]
ساکن در خانوادهمقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 6-22]
سبک مدیریت کلاسرابطهی سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانشآموزان پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 23-41]
سرمایه ی اجتماعیبررسی ارتباط سرمایه ی اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 119-130]
سلامت روانیاثربخشی آموزش مدیریت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبک های تربیتی مربیان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 98-117]
سلامت روانیتعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-22]
سلامت روانی- اجتماعیارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 97-124]
ش
شادکامیبررسی ارتباط سرمایه ی اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 119-130]
شیوه های تربیتیمقایسه ی سبک های فرزند پروری و اختلالات خوردن در دانشآموزان تیز- هوش و عادی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 138-154]
شیوه های فرزندپروریقلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-56]
ط
طلاقمقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 57-75]
عملکرد تحصیلینقش خودکارآمدی و رضایت از زندگی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 107-123]
عوامل فشارزاعوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 42-61]
ف
فراتحلیلفراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
فراگفتمانتأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 93-106]
فرزندان شاهد و ایثارگراثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 44-57]
فرزندپروریرابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-153]
فینگلیشتأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
ق
قلدری در مدرسهقلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-56]
کمروییرابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 137-153]
کنترل خشماثربخشی آموزش مدیریت خشم و حل مسئله بر سلامت روان و سبک های تربیتی مربیان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 98-117]
کورتیزول بزاقیتأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
م
متن فارسیتأثیر خواندن متن فارسی نوشته شده به حروف انگلیسی(فینگلیش)، بر تغییرات کورتیزول بزاقی دختران دانش آموز [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-137]
متون خواندنیتأثیر وجود شاخصهای فراگفتمانی بر درک مطلب خواندن انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 93-106]
محیط خانوادگیقلدری در مدارس راهنمایی دخترانه: نقش شیوه های فرزندپروری و ادراک از محیط عاطفی خانواده [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-56]
مداخلات روان شناختیفراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران باروش روزنتال و رابین [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 99-118]
مدیریت زمانتعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-22]
مهارت های زندگیاثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سازگاری فرزندان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 44-57]
مهار ت های زندگیپیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهار ت های زندگی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 144-163]
ن
ناگویی خلقینقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 76-96]
نظم دهی هیجانیتأثیر آموزش مهار ت های نظم دهی هیجانی بر مؤلفه های اضطراب در دختران دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 23-37]
نقشهکشی مفهومی به کمک رایانهمقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
نقشهکشی مفهومی مداد-کاغذیمقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
نقشه مفهومیمقایسه ی اثربخشی شیوه های ارائه و تهیه ی نقشه های مفهومی بر درک مطلب [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
نگرشمقایسه ی نگرش به ازدواج و طلاق و دلبستگی به همسالان در دانش آموزان پسر دبیرستانی خانواده های عادی و طلاق [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 57-75]
نگرش تربیتی والدینارتباط نگرش های تربیتی والدین با ابعاد سلامت روانی- اجتماعی (خودپنداره و تعامل اجتماعی) نوجوانان دختر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 97-124]
نوجوانانعوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 42-61]
و
ورزشتأثیر افزایش ساعات ورزش بر تصویر بدنی، توده ی بدنی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 29-43]
همدلیاثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 6-28]
هوش معنویالگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی، جهت گیری هد فهای پیشرفت و هوش معنوی در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 118-136]
هوش هیجانیمقایسه ی هوش هیجانی و ذهن خوانی دانش آموزان منضبط و غیر منضبط [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 81-97]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد